topattuja tai push up-tyyppisiä urheiluliivejä??Eikö kukaan minun lisäkseni kaipaa sellaisia? Olen etsinyt ja etsinyt, mutta vielä ainakaan en ole törmännyt.. :/
topattuja tai push up-tyyppisiä urheiluliivejä??Eikö kukaan minun lisäkseni kaipaa sellaisia? Olen etsinyt ja etsinyt, mutta vielä ainakaan en ole törmännyt.. :/ Olen lukenut monta lehtijuttua, joiden otsikko kuuluu "Kunnon tukea isolle povelle" / "Urheiluliivit suurelle povelle", mutta entäpä ne,joilla on pienet rinnat? On oikeasti häiritsevää ja inhottavaa pukea salille liivit, jotka lyttäävät viimeisetkin muodot, mutta en voi löysiäkään liivejä käyttää. Olisi vain itselle mukavampi jumppailla ellei profiili olisi kuin 11-vuotiaalla pojalla.
Pidän itse kuntosaliharjoittelua tod hyödyllisenä, mutta olen huomannut, että ainakin se kuntosali, jossa käyn on paikka, jossa treenataan meikit naamassa ja muodikkaissa vaatteissa. Ja toisten tuijottelukin näyttää kuuluvan asiaan. (Ehkä olisi syytä vaihtaa kuntosalia?) Ainakin itse mietin siellä ollessani välillä ja jonkun tuijottaessa "tuijottaakohan se mun läskejäni vai mun kulahtaneita vaatteitani?"
Itse olen nuori parikymppinen ja käyn salilla, jossa tuntuu välillä, että etenkin oman ikäiseni katselevat toisiaan arvostellen/vertaillen. Voi tietysti olla, että tulkitsen nämä katseet väärin..En vaan halua treenatessani miettiä katsooko joku, että "onpas tuolla pienet tissit" vaan haluan keskittyä itse harjoitteluun. Ajattelinkin, että jos löytäisin liivit, jotka eivät littaa koko rintavarustusta, voisin ehkä poissulkea nämä ajatukset päästäni ja jumppailla "huolettomasti". Liiviliikkeessä varmaan pitäisi käydä ja katsastaa Telluun suosittelema merkki. Olen keskittynyt varmaan liikaa suurten liikkeiden/ketjujen tarjontaan ja unohtanut pikkuputiikit. Täydellisistä urheiluliiveistä olen kyllä valmis maksamaan enemmänkin, jos tarve vaatii.