Tiinuli, noista viesteistäsi päätellen olet joko sairastunut tai sairastumassa syömishäiriöön. Hanki siis ihmeessä ammattiapua ennen kuin makaat sairaalassa letkuruokinnassa. Veikkaan nimittäin, että "tavoitepainoon" päästyäsi alat ajatella, että laihdutat vielä pari kiloa ja sitten on hyvä. Ja siitä vielä pari kiloa..
lauantaina, 28. toukokuuta 2011 klo 12:24 Naamis kirjoitti:Tiinuli, noista viesteistäsi päätellen olet joko sairastunut tai sairastumassa syömishäiriöön. Hanki siis ihmeessä ammattiapua ennen kuin makaat sairaalassa letkuruokinnassa. Veikkaan nimittäin, että "tavoitepainoon" päästyäsi alat ajatella, että laihdutat vielä pari kiloa ja sitten on hyvä. Ja siitä vielä pari kiloa..On se kumma että muut saa laihduttaa täällä ihan rauhassa mutta heti kun mä kerron laihduttavani pari kiloa niin sit alkaa taas tuo sinä olet syömishäiriöinen- jauhanta. Mua tosinaan huvittaa tuollainen mut samalla myös alkaa pikkuhiljaa ärsyttää! Mun on kai sit parempi olla hiljaa tai lähtee täältä kokonaan pois...Mut voihan tuo syömishäiriöiseksi haukkuminen olla kateuttakinoli miten oli, alkaa kuitenki jo ärsyttää. Ja nyt mä olen sit ihan hiljaa...heippa!