Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Enkö mä vaan osaa käyttää mittanauhaa?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Enkö mä vaan osaa käyttää mittanauhaa?
spellcaster
maanantaina, 19. lokakuuta 2009 klo 12:56
...Vai voiko tää pitää oikeesti paikkaansa?
Tammikuun 16. päivä painoin 66 kiloa ja vatsan ympärys navan kohdalta oli 92 cm.
Syyskuun 21. päivä painoin 68,5 kiloa (kävin 70 kilossa) ja sama ympärysmitta oli 104 cm?!
Mitat otan aina aamulla heti herättyäni eli ei voi olla aamupalan aiheuttamaa pullotusta. Olenko mä muka oikeasti lisännyt ympärysmittaani 12 sentillä lihottuani 5 kiloa?
Musta toi vaan on jotenki hassua
Sanokaa että se on ihan normaalia!
Silkkiapina
maanantaina, 19. lokakuuta 2009 klo 14:06
Ei sulla sitten mitään turvotusta tossa olisi. Musta kuullostaa aika oudolle, että noinkin paljon senttejä tullut, vaikka painoa ei nimeksikään...
"Ainoa tapa pysyä terveenä on syödä sitä mitä ei halua, juoda sitä mistä ei pidä ja tehdä sellaista, jonka mieluummin jättäisi tekemättä" Mark Twain
Henne
Klubiemäntä
maanantaina, 19. lokakuuta 2009 klo 14:11
Ajan mittaan kilot ja sentit tasaantuvat. Yleensä on niin päin, että jos paino putoaa nopeasti 1-2kg, niin sentit tulevat perästä. Myös turvotus on mahdollinen, joten seuranta pidemmältä ajalta antaa luotettavaa tietoa.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
spellcaster
maanantaina, 19. lokakuuta 2009 klo 22:45
Musta tuntuu kans että tolla nauhamitalla ei vaan saa luotettavaa mittaustulosta vaikka kuinka yrittää mitata aina samasta kohtaa
Pitänee kokeilla sellaista rakennusmittanauhaa, se ei ainakaan jousta ja pysyy tasantarkkaan vaakasuorassa
Toki olen vaatteista (housuista) huomannut, että ne mitkä menivät vuosi sitten kesällä päälle, eivät menneetkään enää tänä kesänä, ainakaan ilman että olisivat puristaneet ja pahasti
Joten joitakin senttejä on taatusti tuohon 92 cm tullut lisää vielä kevään aikana.
Täytynee huomenaamulla mittailla uudelleen ja katsoa millaisen tuloksen saan.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Omalla vastuulla
»
Juttailu
tänään
kello 20:18
Vertaisryhmät
»
80 cm vyötärön tavoittelijat
tänään