Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Akryylikynsistä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Akryylikynsistä
Sivu:
1
2
>
Sipsitär
sunnuntaina, 24. lokakuuta 2010 klo 09:43
Onko jollain kokemusta miten niistä pääsee eroon? Siis pitääkö vaan odottaa että ne kasvaa pois omien kynsien mukana vai pitääkö käydä "huollossa" vai lähteekö ne jollain aineella?
Olen niitä viilannut lyhyemmiksi noin kerran viikossa ja oma kynsi näyttää kasvaneen ja kohta ne varmaan on jo "tarpeeksi" pitkät. On nää aika kivat, helppohoitoiset ainakin, ei tarvitse lakkaa eikä kärsi kovassakaan kyydissä.... Kirjoittaessa läppiksellä kyllä huomaa että pituutta on... välillä tahtoo jäädä jumiin kirjainten väliin....
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
sunnuntaina, 24. lokakuuta 2010 klo 10:32
Moikka!
Mulla on joskus ollu rakennekynnet kans, on ne niin kauniit
Eikö ne sillai viilaamalla saa pois, siis siitä kynnet päältä viilailet vaan ahkerasti.. Näin mä muistelisin.
Kaisa64
Terve sielu terveessä ruumiissa
sunnuntaina, 24. lokakuuta 2010 klo 12:09
moi -
mulla oli vuosia sitten kerran rakennekynnet. En tuntenut niitä omikseni ja meninkin pian poistattamaan. Se oli aivan hirveä kokemus, siis sattui aivan kamalasti ja kesti kuukausia ennenkuin omat kynteni näyttivät edes suhteellisen siedettäviltä. Tästä syystä en enää koskaan laita "tekokynsiä". Mulla ainakin rakennekynsiä laitettaessa oman kynnen pintarakenne "hajoitettiin" (Tarttuu paremmin) ja siis rakennekynnen alla oleva oma kynsi oli pehmeä. Siihen ei sitten tartu lakka eikä oikeen muukaan.
Mulle noi kynnet laitettiin silloin USA:ssa, muista tekniikoista en tiedä.
toivottavasti jollakulla on parempia kokemuksia.
Killer*Queen
sunnuntaina, 24. lokakuuta 2010 klo 12:41
mulle kaveri teki rakennekynnet (ilmeisesti just tosta akryylistä), olihan ne tosi ihanat ja kaikkee.. mut mul kasvo omat kynnet sen verran nopeeta tahtia et olis pitäny huoltaa 1-2 viikon välein.. meni hermot ku hiukset meni koko ajan sinne kynsien alle.. lopulta ei tällä kaverilla ollu aikaa viilailla mun kynsii veke joten alotin ite sitten.. ohjeeks sain et laittaa vanutuppoon kynsilakanpoistoainetta ja sit antaa sen kynnen olla siinä jonku aikaa.. sen jälkeen vaan viilataan.. sit sama juttu niin kauan kunnes on saanu kynnet viilattuu pois.. mulla meni tähän operaatioon yli 5 tuntii.. et
mä ainakin menisin ottaa ne pois siel mis oot ne laittanukki ettei tarvi hermoi menettää ton viilaamisen kans...
lisäys: kynsilakanpoistoaine pehmittää sitä rakennekynttä ja on helpompi viilata sitä pois.
Nimetön käyttäjä 25700
sunnuntaina, 11. joulukuuta 2011 klo 06:10
Jos akryylikynnet tedään hyvin,ei ns. rakoja pitäisi tulla lainkaan. Ainut ikävä on kasvuraja, joka on yksilöllistä. Aluksi oma kynsi saattaa myös hylkiä rakennekynttä pois ja kasvaa aluksi nopeampaa, mutta tahti kyllä hiipuu aikaa myöten. On harva, joka osaa oikeasti tehdä rakennekynnet niin, että ne myös ovat siistit ja pysyvät sellaisena normaalin huoltovälin. Mielestäni ei edes hinta sitä takaa, vaan joillain vaan on taito tehdä homma niin huolellisesti, että jälki on katseen ja käytön kestävä.
Jos rakennekynnet haluaa pois, voi ne joko itse viilata tai käydä viilauttamssa pois. Mutta saane ne myös ns. napsauttamalla pois. Eli kun kynsi on kasvanut niin, että kunnon kasvuraja on, voi puristaa kynnen sivuista varovasti, jolloin rakenne osa lähtee pois. Toki tässä näkee sen työn, eli jos rakenne kynnet on tehty hyvin, ei tämä onnistu, koska ovat niin hyvin omassa kynnessä kiinni. Siksipä ehkä parempi vaihtoehto on käydä ne poistattamassa, jolloin myös saa samalla hoitoohjeet oman kynne hoitoon. Oma kynsihän on hiottu ohuemmaksi, jonka vuoksi tarvitsee lakkaa päälle.
Sipsitär
sunnuntaina, 11. joulukuuta 2011 klo 11:57
Akryylikynnet laitoin syksyllä, huomenna toinen huolto. Todella kivan näköiset, pysyneet hyvin ja oma kynsi kasvanut hyvin siellä alla. Ei ole viilattu koneella joten omaa kynttä ei ole viilattu niin paljoa että kärsisi. En kyllä lähtis itse irroittelemaan näitä kynsiä, lähtis kyllä ihan omakin kynsi mukana. Mutta on nämä niin kivannäköiset ja kestävät!
Ensin oli valkoiset kärjet, nyt punaiset ja huomenna otan taas valkoiset. Mun kynnet näyttää luonnollisilta, ei herätä huomiota ja kasvurajaakaan ei huomaa. Olen siis tyytyväinen omiini.
Lazara
torstaina, 15. joulukuuta 2011 klo 20:12
Minulla on juurikin akryylikynnet laitettuna. Ööm olisiko kaksi viikkoa nyt olleet ja tyytyväinen olen pääpiirteittäin. Vähän on jossain kynnen sivussa hassua pientä töyssyä ja jotain muuta minimaalista kosmeettista, josta pieni kynsifanaatikko sisälläni huomauttelee, mutta ei mitään niin isoa, että tuntuisi siltä että pitäisi mennä tekijälle huomauttamaan.
Itse ajattelin joko kasvattaa nämä ihan itse pois ja jatkaa sitten oman kynnen geelauksella. Mutta millä saada näin pitkät ja kestävät kynnet omasta takaa? Kas siinä pulma! Nämä kynsihommat tässä mittakaavassa ei ole opiskelijabudjetille paras mahdollinen juttu..
Kaisa64
Terve sielu terveessä ruumiissa
perjantaina, 16. joulukuuta 2011 klo 03:20
Mulla on nyt eka kertaa geelikynnet ja olen supertyytyväinen. Tuossa olenkin edellä vannonut etten enää koskaan laita rakennekynsiä.... Mun oma kynsi on aika hyvälaatuinen ja käyn säännöllisesti kynsihoidossa (Kalifornian taksat on siis $10 - $15). Nyt laitoin geelikynnet, kun omat olivat jotenkin huonossa kunnossa. Kaveri kertoi, että hänen täytyy kolmen viikon välein "hoidattaa". Tämä lysti maksaa noin $30. Mites paljon Suomessa?
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
perjantaina, 16. joulukuuta 2011 klo 10:49
valistakaa tietämätöntä:
Mitä eroa on geelikynsillä, rakennekynsillä, akryylikynsillä?
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
perjantaina, 16. joulukuuta 2011 klo 10:58
perjantaina, 16. joulukuuta 2011 klo 10:49
motivo kirjoitti
:
valistakaa tietämätöntä:
Mitä eroa on geelikynsillä, rakennekynsillä, akryylikynsillä?
Rakennekynsiä tehdään normisti kahta sorttia, geelikynsiä ja akryylikynsiä. Toki on varmaan muitakin materiaaleja. Akryylikynnet tehdään akryylimassasta ja kovetetaan koventinaineella ja geelikynnet geelillä, joka kovettuu uv-valolla. Jos tarkemman kemiallisen analyysin aineista haluaa, niin kannattaa googlata itse.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
115 kg:n tavoittelijat
tänään