Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Aamun maha-angsti
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Aamun maha-angsti
Sivu:
1
2
3
>
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 10:06
Voi hyvänen aika, että ärsytti aamulla tuo pelastusrengas. Navanympärys oli about 110cm, vyötärön kohdalla sentään 94cm. Mutta aina välillä tuntuu siltä, että olen syönyt sellaisen lasten uimalelun. Krääh.
Ihan pakko oli avautua nyt johonkin kun rupesi niin hatuttamaan. Kaikki läski tuntuu kerääntyvän tuohon pelastusrenkaaksi. Olisin varmaan helppo rasvaimukohde kun ei muualta tarvitsisi poistaa, pelkästään pelastusrengas.
Manniska
kui täs ny näin kävi!?!?!?
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 10:14
tuttu tunne Merry! nyt kyllä jo hieman pienentynyt maha, mutta kummastuttaa kyllä tuo ilmiö, etä kaikki kerääntyy mahaan! siis rasva! Toisaalta olen kyllä ääreis iloinen siitä, että en omista isoa persettä ja valtavia reisiä...
Mahan saa paidan alle piiloon, mutta peppua ja reisiä on hankalampi piilottaa farkkuihin!
nimim. säihkysääri
Etsi asioista aina se valoisa puoli
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 10:21
Joo, yritän etsiä. Kävi vaan ärsyttämään tuo röllö tänään aamulla. Reidet on itselläni (painoon nähden) aika kapeta. Tällainen 158cm/75kg ja reidet on 58cm paksuimmasta kohdasta. Pääsisipä taas salille. Keväällä reidet näytti jo vähän siltä, että lihashan se siellä pilkottaa läskin alla. Nyt on kyllä ihan lösähtänyt kun ei ole juoksemassa eikä salilla käynyt. Mutta niistä kyllä ihan tykkään. Tissit on "onneksi" sen verran isot että tällä pelastusrenkaalla kulkevat tasamatkaa edessä eikä maha törmää ensin seinään.
Ainakaan jos vetää vähän masua sisään...
sinnaku
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 10:26
täällä kans yks pelastusrengas
ärsyttää kun vatsa möllöttää tossa, ei auta että loma suomessa meni mässäilyn puolelle :S ehkä nyt tsempataan uusiksi.
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 10:28
Eikä se tunnu pienenevän sitten yhtään laihtumisen myötä
Mutta kai siitä vähän lähtee...
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 12:13
Mulla ilmenee sellaista outoa ilmiötä, että vatsa tuntuu pienentyneeltä toisinaan, muttei se silti näy mittanauhassa tai vaa'assa
Niin kävi onneksi viikko sitten, kun uskaltauduin ensimmäistä kertaa elämässäni uimaan bikinit päällä
Päätin, että yks hailee, mitä muut mun vatsasta ajattelee :P Navan kohdalta ja alavatsa ylipäätä on kyllä sellainen möykky, että eroon kyllä siitä haluan. Ylävatsan treenaaminen on niin paljon helpompaa.
Se on kivi-iskelmää!
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 12:17
Ihan alavatsalle olen löytänyt muutaman ihan kivan vatsalihasliikkeen. Ihan kuin vähän olisi sielläkin voimaa tullut kun niitä yrittää tehdä. Mutta useampikymmenen senttiä röllöä siinä päällä niin niin...
pulle-nah
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 12:23
Onhan se niin, että nurkan takaa sais tulla esiin ensin rinnat eikä vatsa.
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 12:28
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 12:23
pulle-nah kirjoitti
:
Onhan se niin, että nurkan takaa sais tulla esiin ensin rinnat eikä vatsa.
Hihi
Mulla ainakin tulee
Johtuen lähinnä rintojeni koosta :P
Merry
, minkälaisia vatsalihasliikkeitä olet alavatsalle kokeillut. Itse olen tehnyt lähinnä jalkojani eri tavoin liikuttamalla kaikenlaisia yrityksiä. Kyllä ne tuntuu alavatsassa, muttei silti senttejä lähde yhtä tehokkaasti kuin vyötäröltä.
Se on kivi-iskelmää!
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 12:51
Itselläkin nuo suurehkot rinnat pelastaa sen, että en ihan mahajohtoisesti kulje eteenpäin xD
Juurikin jalkoja liikuttamalla yleensä. Erilaisia variaatioita esimerkiksi siitä, että makaa selällään lattialla ja laskee ja nostaa jalkoja 90asteen kulman ja maatason välillä. Välillä jalat suorassa tai koukussa. Tai sitten vähän kuin "pyöräilee" jaloilla, mutta ennemminkin vaakasuuntaan (eli siis koukistaa jalan ja vie sen suoraan eteenpäin. Maakosketusta ei jaloille näissä tietenkään saa olla. Jos olisi paremmat lihakset, niin varmaan voisi tehdä roikkuen jostain ja nostaa jalkoja siitä.
Toinen on sellainen, että taas ollaan selällään maassa ja nostaa jalat suorina suoraan ylöspäin. Sitten nostaa peppua/lantiota pikkaisen ylöspäin. Ei ole mikään suuri liike. Tuntuu pikkaisen erilailla kuin nuo aikaisemmat joten yleensä teen molempia.
Mutta joo, ei niitä senttejä oikein lihaskunnolla saa häviämään (suuria määriä). Kyllä se läski siitä päältä pitäisi ensin saada pois.
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
115 kg:n tavoittelijat
tänään