Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Vatsan muoto
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vatsan muoto
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Mahapainoinen
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 09:28
Jättikummun kantaja täälläkin. Makkaraiset mahat vaikuttavat minusta miellyttävämmiltä, tämmöinen yksi iso kumpu on hankala ja todella epäesteettinen. Lisäksi se ei tunnu pienenevän millään, vaikka paino putoaa muuten.
ruususuu
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 10:43
Täällä työpaikalla nauran huutonaurua näille vastauksille. AHAHAHAHHAHAHAHAHA!
Mulla on aina ollu ylä- ja alakroppa eri paria niin, että kuten useilla suomalaisilla naisilla, persettä ja lantiota PUHUMATTAKAAN REISISTÄ on vaikka muille jakaa, mutta yläkroppa on hentoinen. Myöskään maha ei siis ole kovin erikoinen, vaikka eihän pahimmillaan yli 100kg painaneena sekään voi ihan täydellinen olla.. Mutta joka tapauksessa tasainen, sileähkö, alavatsassa on makkara. Kylkiluut näkyy ja tuntuu, samoin uusin juttu eli vatsalihakset, jippiii!
Älä unelmoi elämääsi - elä unelmaasi
spellcaster
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 10:58
Hauska kyssäri!
Mulla on sellainen tissien alta lähtevä pullataikina, joka toki istuessa jakaantuu ainakin kahteen isompaan makkaraan. Tai yhteen makkaraan ja yhteen pieneen pullataikinaan
Tosin jonkun mielestä mun maha ilmeisesti muistuttaa raskaana olevan mahaa koska multa on jo kaksi kertaa kysytty että "millonkas sulla on laskettua aika?"
Zadu
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 11:19
Mulla on kanssa pieni yläkroppa suhteessa alavartaloon, olen siis perseinen tyyppi
..
Oon aina ollut tosi leveä lantioinen ja kapea vyötäröinen, tosin se on nyt kateissa se vyötärö. Sitä meinasin metsästää tässä. Mulle menee paidoista koko42 mut housut on oltava kokoa 46.. Joskus muinoin nuorena tyttönä mun lantio oli 106cm, vyötärö 72cm ja rinnanympärys 92cm. Eli kunnon isoperätiimalasi olen ollut, nyt on enemmän tasoittunut tuo tilanne eli masuakin löytyy jonkin verran..
Soulsong
perjantaina, 11. toukokuuta 2012 klo 10:47
Mulla on Maailman Rumin Maha, mutta kun se on minun mahani, niin mukanahan sitä pitää kantaa.
Aikoinaan venynyt, kun olen ollut lihavampi, tällä hetkelläkin elopainoa on ihan kiitettävästi. Maha on siis yhtä laajaa, pehmeää, selluliittiläskimassaa, joka leviää joka suuntaan.
Alaosa on se karmein (en tiedä, tarkoittiko joku kirjoittaja "pakaravatsallaan" samaa efektiä; alamaha tekee siis kaaret, niinkuin numero 3 vaakatasossa.
Ei mitenkään estettinen näky.
Makkaroita kyllä syntyy, jos käyttää liian tiukkoja housuja. Että semmoinen maha mulla.
Että minä menisin ja eläisin täysin. Enkä ketään kumartaisi turhan syvään. Enkä ketään, en mitään pelkäisi paitsi omaa jäätymistäni. -Arja Tiainen-
Sti-na
perjantaina, 11. toukokuuta 2012 klo 18:26
Vatsani on kai ihan normaali, lähinnä yksi makkara rintojen ja vyötärön välissä ja sitten sellainen leveä pallomainen vyötäröstä venusvuoreen. Rintaliivit päällä kun katsoo peiliin niin keskivartalo on kuin aurinkolasit päässä oleva o-suinen ihmettelijä (napa on se O)
Nyt kuitenkin alkaa häiritsemään vatsan ja painovoiman eriaikaiset liikehdinnät.. Olenkohan ainoa, jolla on maharöllyä niin että hyppiminen on hankalaa?
Olen vielä sen verran iso ja kun läski alkoi sulamaan niin vatsan seudusta on tullut löysempi, löllö, röllykkä. Jumppatunnilla on inhottavaa kun perus haarahypyt tekevät tiukkaa -- tai löysää. Tarkoitan, kun vatsa pomppii niin kovasti ylös-alas, että housut laskeutuu joka hypyllä ja mieli tekisi pitää kilosita kiinni hyppiessä. Tissiäkin on jonkin verran ja aiemmin niistä halusi pitää kiinni ettei repeä ja tipaha lattialle, nyt pelkään että vatsarölly repeää
Tulkoon armas kiinteytyminen meille jokaiselle pian!
Se mikä on itsestäänselvää sinulle, on itsestäänselvää VAIN sinulle.
Piikikäs
sunnuntaina, 13. toukokuuta 2012 klo 01:16
Mulla oli ennen kahden makkaran ja ehkä pienen rintojenalusnakin malli, mutta nykyään nakin lisäksi loppumaha on oikeastaan kuin turvonnut pullataikina. Jos istun ryhdikkäästi niin navan kohdalle ei enää tule makkararajaa vaan maha roikkuu oikeastaan reisien päällä niin että vekki tulee vasta lonkkaluiden väliselle linjalle - tai roikkuisi jollei olisi housuja jalassa sitä estämässä
Ei mikään esteettisin mahamalli ole tämä. Varmasti pelkällä keskikropan syvien lihasten treenillä maha käyttäytyisi nätimmin, mutta painoakin on tarkoitus kyllä pudottaa.
Hiramunda
tiistaina, 22. toukokuuta 2012 klo 03:42
Hauska aihe.
Itselläni ei ole varsinaisia mahamakkaroita, vaan vatsa on kokonaisuudessan tasainen, samoin kyljet. Vatsapuolella on tuossa edessä nähtävissä "kylkiluuhaarniskan" alalaita ja muutenkin hieman asennosta riippuen kylkiluiden välit kuultavat kevyesti (mielestäni sievästi) läpi. En ole mikään siro luustoltani (esim. ranteeni ovat luisevinakin paksummat kuin erittäin monella hieman ylipainoisella kaverilla), mutta ainakaan osteoporoosi ei heti uhkaa. Tällaisella luustolla myös se kylkiluiden näkyminen on sinänsä ihan ymmärrettävää. Lonkkaluiden paikan pystyy hahmottamaan seisoessani, mutta ne "kahvat" näkyvät tällä hetkellä kunnolla vain selälläni maatessani.
Koska en ole varsinaisesti hoikka, niin vatsani on kokonaisuudessaan hieman pehmeä pinnasta, mutta vatsaa kämmenellä painaessa tuntee vatsalihasten jämäkän tuen (lihakset eivät kuitenkaan näy). Alavatsassa on aavistuksen pyöreä sivuprofiili, mutta se ei ole varsinaisesti pömppö.
Pidän vatsastani.
Alamahaa haluaisin aavistuksen litteämmäksi, mutta kokonaisuus on mielestäni sievä tällaisenakin.
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 22. toukokuuta 2012 klo 03:46 muokkaaja: Hiramunda »
mansikkarotta
Kyllä tämä tästä taas...
tiistaina, 22. toukokuuta 2012 klo 04:46
Todella mukava ketju
Ja nauraminen vahvistaa vatsalihaksia
Oma maha on pömppö, kuin raskaana olisin lisättynä löysällä michelinrenkaalla navan korkeudelle jatkuen selän puolelle... Eikä pienene millään.
Sti-nalle on pakko sanoa, että yritä etsiä tukialusasu ainakin napaan asti, ettei tule mitään repeämiä hyppiessä tai sitten vaihdat lajia... Vaikka kahvakuulaharjoitteluun
68,5 oo oo oo oo o# # / 2012
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Onnistumiset