Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Törkeitä kommentteja
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Törkeitä kommentteja
Sivu:
<
1
2
3
4
...
83
84
85
86
87
88
89
...
141
142
143
144
>
hattarapää
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 16:52
En lukenut ketjun kaikkia viestejä, mutta sieltä täältä silmäilin ja kyllä on melkoisia kokemuksia porukoilla ollut.
Mie kun aikanaan sain lapsen ja oltiin sit miehen kanssa ulkona siinä, niin yks iäkkäämpi mies kysys että no miksis te täällä oletta ja mies tietty kertomaan että vaimo saanut lapsen tuossa. Ukko katto mua ja tuumas:"Tais jäähä toinen vielä sisälle"
En osannut kun nauraa...hänen moukkamaisuuttaanhan tommonen kommentti on.
Mie olen joskus kaupassa kysynyt kun joku on tuijotellut että:"Sinunkos eväät mie oon syöny vai mitä tuijotat!" Tällä olen saanut aikas monen käännähtään äkkiä pois ja epäilen ettei heti ole ketään jäänyt tuijotteleen.
Kerran olin joutunut ensiavun kautta sairaalaan vatsakivun vuoks. EA:ssa kysyttiin jotta olenko syönyt normaalisti ja tuumasin että kutakuinkin mutta tietty jonkun verran on varonut kun vatsa on ollut kipee.
Osastolla sit lääkäri luki papereita ääneen:"...ja syönyt normaalisti" vilkas mua päästä varpaisiin ja tuumas:"Ja sen kyllä huomaa"
Siihen aikaan en uskaltanut oikein sanoa lekureille vastaan joten nielin asian, mutta tulispas tänä päivänä joku sanomaan noin, niin huhheijaa saattais saada täyden laidallisen takas.
Mulla on semmoinen sairaus että multa on jouduttu leikkeleen suolistoa useampaan kertaan ja on kylmä tosiasia että tämän painoiselle isot leikkaukset ovat aina riski. Siitä on sitten kirurgi muutaman kerran maininnut...mua jossain välissä kävi ärsyttämään tuo kysely ja kun taas kerran olin osastolla ja ko kirurgi tuli ison porukan kanssa siihen sängyn viereen...tuumas melkein ens sanoikseen, että et sitten ole tuota painoa saanut pois yhtään. Tuumasin aikas kipakalla äänellä että yritäppäs itse laihduttaa kun kortisonia menee 60 mg:a per päivä (kortisoni saattaa nostaa painoa hurjia määriäkin joillain...itsellä kerran nostanut kolmessa kuukaudessa 25 kg). Noh tän lekurin kyselyt painosta loppus tuon jälkeen. Ja kyl hän oikeesti oikeassa on tietty...iso riski on leikata mun kokoista.
Seuraavalle joka painosta jotain kommentoi olen päättänyt jo etukäteen sanoa:"Niin ja ajatella, mulla on mahdollisuus sentään päästä eroon kiloistani mutta sun tyhmyys on ja pysyy"
Weight Loss Center is your best free resource for
weight loss
challuisawesome
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 23:21
no itse olen vielä nuori ja kaikkea, mutta syöminenkin tuntuu välillä tuskalta vanhojen menneisyydessä tapahtuneiden asioiden takia.
minua kiusattiin koulussa kolme vuotta putkeen, haukuttiin läskiksi, jätettiin pois leikeistä ja muista asioista pois vain ulkonäön takia. kaikki tämä loppui vasta kun muutettiin pois koko peikkakunnalta.
olihan tuota kiusaamista edelliselläkin paikkakunnalla, mutta olin silloin vielä eskarissa ja ekalla joten ei sitä otettu niin vakavasti.
pakkohan se on myöntää että syömisestä on tullut tapa josta omalla tavallaan haluaisi eroonkin. joten onhan noilla muitten sanomisilla aika paljonkin osaa asiaan. syöminen ruokalassa ahistaa kun tuntuu että kaikki katsoo kuinka paljon syön, en voi ottaa lisää jos joku ei ota samaa aikaa ja yksin syöminen hävettää liikaa.
joskus vaan ihmisten pitäisi varoa sanomisiaan, kun ei välttämättä tiedä kuinka pahat seuraukset voivat olla.
mutta kun huomaa täältä että muutkin on saanut kokea samaa ja kuinka törkeitä ihmiset voivat olla, en voi sanoa muuta kun voimia sinne teille kaikille !
Morriska
lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 23:04
Omalta osaltani pahin kommentti oli, kun taannoin baarissa yksi pullukka poika tuli sanomaan, että: kun säkin oot tollanen läski, kuin minäkin, eikä me muita saaha, niin miten ois?"
Mulla ei ittelläni oloe mitään isoja miehiä vastaan, päinvastoin, mutta huonoitsetunto yhdistettynä solvaukseen oli vähän liikaa. Tuli kyllä sellanen fiilis, että sekundaako sitä on, et kelpaa vaan sellaselle, joka ei ketään muuta saa... No onneksi ko. mies oli väärässä.
Kirnauskis
sunnuntaina, 3. lokakuuta 2010 klo 11:40
Joo, on noita vastaan tullu jotka muka vois hyvää hyvyyttään ottaa tällaisen ison naisen. Yleensä ne on just tollasia moukkia tai sit keski ikäsiä miehiä.
Ja ihan heittäen voisin kyllä lihavan miehen itselleni ottaa, ei se koosta ole kiinni vaan pääkopasta, yksi ihanimmista ihmisistä ja deittailu seurasta oli hyvinkin iso. Sitten on ollu näitä idiootti sittiäisiä, pieniä miehiä jotka natkuttaa vaan, ja itsellä puuttu hampaat, on ku suoraan valion vuosien takaisesta mainoksesta " en o juonu maitoa, enkä juo" tyyppejä. Ei paino o sellainen asia että se jotenkin epäkelvoks kumppanin etsinnässä tekis, tietty ei se sitä kyllä helpotakkaan
Kyllä niitä on kaikenlaisia stooreja kuullu kun olin sinkkuna, paras oli ettei miehen ex vaimot ois hyväksyny näin isoa uutta vaimoa..kuulemma ovat hänen parhaita ystäviään..kysyin siinä sitten kuin monta ex vaimoa siellä on joilta pitäis hyväksyntä saada..6 kappaletta
paituitui
sunnuntaina, 3. lokakuuta 2010 klo 12:00
^^ Melkonen dooris ois saanu olla, että ois tuommosen jämäpalan ukokseen huolinu! Kai sitä siinä miehessäkin on vikaa ollu aika rutkasti, kun on entisiä akkoja tuommonen liuta..
Kirnauskis
sunnuntaina, 3. lokakuuta 2010 klo 13:52
Jjoh, se meni tuohon lyhyt ja keski-ikäinen tyyppiin, ei kai se paha ihminen ollu
Mutta En minä jaksais 6 exsän kans kaveerata ja katsella kesi-ikäisen miehen juoksuja.. nimittäin olin itse tuolloin 24 vuotias.. et silleen
hannele_85
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 19:24
Pitääpä heti kirjottaa tänne tuorein törkeä kokemus: Tulin jumpasta ja jo pukkarissa eräs pitkä ja hoikka sekä tosi nätti pari kymppinen (eli mua noin viitisen vuotta nuorempi) tytön hupakko katteli päästä varpaisiin.
Kun kävelin tämän neitin ja hänen kaverin ohi ja käännyin taaksepäin katsomaan ettei mitään jäänyt, näin kuinka nämä tytöt katsoivat kauhistuneena mua päästä varpaisiin. Menin edeltä portaat alas ja olin laittamassa kenkiä jalkaan niin tämä ekana mainittu nätti tyttönen sanoi isoon ääneen "Kyllähän tästä mahtuu kulkemaan ISOMMALLAKIN LAARDIPERSEELLÄ"
Tiesin heti että tuo oli tarkotettu mulle
Nykyään en jaksa edes välittää tuommosista kommenteista, mutta kyllä ne silti ottaa päähän... Kouluaikana kuitenkin kiusattiin ihan tarpeeksi (vielä lukiossakin).
Onhan mun peräsin toki iso ja samaten reidet sekä mahaakin löytyy mutta mitäpä se vieraille kuuluu, iteppä läskini kannan!
~Hertta~
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 19:48
Huh huh, kyllä ihmisillä on pokkaa! Mä olisin kyllä antanut takaisin! Lohduttautua täytyy, että oman typeryytensä näyttivät! Ja vaikka sanoit, ettet välitä, niin silti ketään ei saisi kohdella noin. Tsemppiä vain, ainakin pienenet jokaisella jumpalla, itseäsi varten tietenkin, ei muita ajatellen!
hannele_85
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 21:26
Kiitos Hell0Kitty
Joo ei voi kyllä ymmärtää miten jotkut voi olla noin törkeitä! Ite en kehtais enkä ees haluais loukata ketään vaikka oisin ite kuinka nätti ja hoikka jne.
Liekkö neiti kuitenkaan tyytyväinen itseensä kun pitää muille aukoa päätä
Vielä mää joku päivä astelen sinne jumppasaliin normipainosena ja kiinteenä! Enkä katokkaan siihen nirppanokkaan päin!
kaijola
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 21:42
Mieluummin laardi perseessä kuin päässä.
Eipä ollut sillä neitosella tapoja. Pistää vihaksi, vaikka vaan näin sivusta kuulee.
Itselle on kyllä opetettu, että ihmisille ei rumia huudella ja tästä pidän kiinni omien lastenkin kohdalla. Voi ajatella niin rumia kuin tahtoo, mutta ääneen ei kannata sanoa. Siinä ei näytä kuin oman tyhmyytensä. Lopulta pilkka käy omaan nilkkaan.
Tsemppiä sinulle!! Joskus on vaikea sanoa takaisin, varsinkin jos toisella on hännystelijöitä mukana. Tulee vaan enemmän sanomista. Kaikkea ei kuitenkaan kannata niellä itekseen. Tää oli onneksi niin ala-arvoista, että menee täysin sanojan tyhmyyden piikkiin.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
83
84
85
86
87