Näin mun ystävää alkukesästä pitkästä aikaa ja ensimmäinen kommentti oli että " Miks oot päästänyt ittes tommoseen kuntoon?. On sulla sentään nätti tunika päällä....." "Mä olen just laihtunu 4 kg"...... Joo, ole vaan laihtunut vaikka 10 kg, mä oon just tämmönen kun olen ja itse kroppani kannan Suruuni olen oikeasti syönyt, vaikka päällepäin näytän että kaikki on ok
Aikoinani pelasin pesäpalloa ja olin jo silloin ylipainoinen ja se näkyi päällepäin... Tyttöjoukkueessa pelattiin samanikäisiä poikia vastaan ja johan pojat ulkokentällä rupesivat huutelemaan minun tullessa lyöntivuoroon "Ei huolta! Ei se kintuistaan niin kovaa pääse, perse laahaa maassa hidastaen!"... Itkuhan siinä meinasi silloin tulla, oli kova kolaus 13-vuotiaalle tytölle, mutta ajattelin että pakkohan minun on lyödä eikä lähteä vuorosta pois kun en yksinäni siinä pelannut kuitenkaan. Lukkari syötti pilkallisen virneen kanssa pallon ja huitaisin tavattoman kovan lyönnin niin että takakentän kopparit joutui juoksemaan kauas pallon perään rajojen ulkopuolelle ja taka-aitaan asti, kun eivät kentällä saaneet kiinni ja pääsin kolmospesälle tuosta vaan... Tuli huudettua hetken mielijohteesta "Jos kerta olen niin hidas niin sitten vain täytyy lyödä kovempaa saadakseen aikaa juosta!!" Harmittaa vieläkin kovasti poikien kommentti, mutta kyllä se pistää myös hymyilyttämään tuo hetken päähänpistänyt kommentti ja asenne