Eipä nyt tule hirveästi törkeyksiä mieleen - ehkä annan niitten mennä kuin vesi hanhen selästä . Yksi pointti on kuitenkin enemmän tai vähemmän vaivannut vuosikausia. Olen siis ollut hoikka ja normaalipainoinen ainakin puolet ja ylikin elämästäni ja yltänyt nytkin vasta lievän ylipainon ylärajalle. Mutta yksi on ja pysyy: perheeni (äitini ja sisarukseni) ovat vuosikaudet toistelleet aina, kun ruokaa on jäänyt yli tai herkkuja tai muuta jäänyt kahvipöytään, että kyllä Kinsey syö ja naurut päälle. Ja niinhän minä olen syönyt. Nyt en anna asian vaivata enkä kommenteista välitä ENKÄ provosoidu tosiaan syömään. Kommentoikoot, mitä kommentoivat. Myös hoikka siskoni (kokoa 32) on nyt intoutunut tarjoamaan mulle laihdutusvinkkejä, hohhoijaa. Hän oli myös löytänyt Painonvartijat- tms. lehdestä ratkaisun ylipainooni - jätän vaan kahvipullat pois. Hän kun ei tunne ketään muuta, joka söisi leivoksia aina kahvin kanssa. Ei vaan huomannut, että vaikka hän istuu harva se päivä kavereidensa kanssa kahvilla, niin mä käyn ehkä kerran-pari vuodessa. .
renard rouge : olen aina ollut ylipainoinen. Välillä vähemmän välillä enemmän. Tällä hetkellä enemmän koska on stressiä ja työttömyyttä, yksinäisyyttä. En ymmärrä mikä kaveria vaivaa, ennen on ollut kiltti eikä ole huomautellu vaan yhdessäolo on ollut mukavaa vaan ihan parin kuukauden sisällä jokin on muuttunut. Hän oikeastaan kommentoi kaikkea mitä teen (muutama esimerkki : "taasko polttamassa, onko tuo nyt aivan pakko" " ai olet vieläkin työtön, no hmph, sain itse juuri uuden paikan" ) Itse yritän koko ajan tehdä jotain, olla positiivinen ja iloinen vaikka itsetunto on mikä on eikä se parane ollenkaan kun joudun kuuntelemaan tuollaisia kommentteja pitkäaikaiselta ystävältä. Jos en saa itseäni kuriin ja laihdutettua edes muutaman kilon, taitaa olla parempi että etsin laajemman ja avarakatseisemman kaveripiirin jossa hyväksytään pullukat.
vuosi sitten laihdutin 8 kiloa.olen kuullut painostani tuntemattomilta ihmisiltä. no yks kerta olin menossa kauppaan juuri vuosi sitten kun olin laihduttanut juuri tuon kahdeksan kiloa äiti soitti(oli töissä) ja että nyt lähempänä että voit lähteen kolme neljä somali kakaraa vähän mua nuorempia yks tyttö huus mulle et hei tyttö oot läski! ja me ostettiin kaupasta jätskii..ja sit mä söin vähän ja sit mä menin hakeen lisää ku oli tosi paha olla..en ees pystyny niiille neekereille sanomaan mtn ku en ollu varautunu et mulle sanotaan mitään ja sit toinen tilanne kun olin menossa itikseen mutsi ootti sisällä.oltiin kait menossa jtn asiaa.no mä näin et metros yks tyttö kattoo muhun..ja nauro.no sillon en oikee ajatellu mut mietin kyl et mitä?no sit mulle selvis et mikä on ny nii naurattanu.se tyttö tuli sanomaan mulle et hei anteeks voiksä laittaa sun paitaa alas kun ooot niin läski..ja sit sen kaveri tökkäs sitä kädellä ja se ne nauro tai pikemminmi haukkuja.ja täl kertaa suomalaisia.. ja sit ajattelin et aha. mutsi meni ehdottaa sit jätskiä mä sit olin vaa no vaikka. .ja sain kilot takasin kun olin viime kesänä kaverin kummisedän mökillä ja kun käytiin kaupas ni kaverin isä sano meile ostkaa karkkia mä kyllä maksan..no omaa syytä että menin ostamaa..