Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Törkeitä kommentteja
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Törkeitä kommentteja
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
141
142
143
144
>
Pieni & pyöreä
Tiimalasivartalo takaisin!
sunnuntaina, 5. lokakuuta 2008 klo 21:52
Paino on minulle arka asia: lihoin yli 20 kg alle vuodessa ja lopulliseksi painonnousun selitykseksi jäi psyykenlääkkeen sivuvaikutus. Kerran loukkaannuin, kun menin silloiseen lähipubiin kaljalle. Keski-ikäinen mies tökkäsi minua vatsaan, ja kysyi, olenko raskaana. Jos olisin ollut, niin en joisi sitä kaljaa...
merenhuiske
maanantaina, 6. lokakuuta 2008 klo 16:39
Mä oon samaa mieltä siitä, ettei ole kovin epäkorrektia, jos lääkäri huomauttaa ylipainosta - sehän kun kuitenkin vaikuttaa moneen terveysasiaan kovasti. Tietysti sävy voi olla monenlainen, ja loukkaavastikin asian saa esitettyä.
Oletteko muut kuulleet totuutta lasten ja imeväisten suusta? Mä en osaa siitä oikein loukkaantua, sillä musta on vaan viehättävää, että pienet lapset on suoria ja saa kysymyksillään aikuisia hämmentymään.
Vuosia sitten hoidin siskoni 1-vuotiasta tyttöä. Olin tytön kanssa hiekkalaatikolla leikkimässä, siihen tuli myös muutamia naapurin lapsia, joita olin nähnyt pihassa aiemminkin. Tytöt alkoivat jutella kanssani, ja kysyivät: "tuleeko sulle kohta toinen vauva kun sulla on noin pullea maha". Vastasin sitten, että "ei, eikä tämä toinenkaan ole minun. Olen vaan syönyt niin paljon herkkuja että maha on kasvanut." Siihen aikaan kärsin myös aika pahasta aknesta, ja seuraavaksi tytöt tiedostelivat "mitä näpyt naamassani ovat".
Tuntuihan se vähän kurjalta, mutta huvitti myös. Ja ei pikkulapsille tuollaisesta osaa suuttua, nehän vain kysyivät siitä mitä näkivät. Ja totta puhuivat. Ja taisinpa tuon keskustelun jälkeen vähän enemmän kiinnittää huomiota siihen mitä söin...
Muuten noista vanhoista ihmisistä: ne ei aina tarkoita "lihavaa" haukkumasanana. Ei aina ole ollut samanlainen kauneuskäsitys kuin nyt, vaan pula-aikana lihava ja pullea se vasta onkin ollut kaunista. Edesmennyt isotätini jaksoi aina kehua minua, olin hänen mielestään "kaunis ja pyöreä kuin mansikka". Ja tiedättekö - se oli mielestäni yksi parhaita kohteliaisuuksia joita olen koskaan saanut.
Gateta
maanantaina, 6. lokakuuta 2008 klo 18:09
On niitä lääkäreitäkin kyllä moneen lähtöön, itse kun vielä urheilin aktiivisesti tuli juoksemisen ja potkunyrkkeilyn yhdistelmästä polveen vamma. Menin lääkäriin, ja sain heti lähetteen fysioterapiaan. Ylipainoinen kaverini, joka treenasi ihan yhtä paljon ja samoja lajeja sai aivan saman vamman, muttei kerinnyt tuolle samalle lääkärille edes harrastuksistaan kertomaan, kun lääkäri oli jo ehtinyt tuhahtaa, että "kai sulla nyt on polviongelmia kun on noin paljon ylipainoa"
Eli toki on totta, että ylipaino aiheuttaa terveysongelmia, mutta kyllä minua vaan ihan normaalipainoisena risoi, että ylipainoinen ihminen ei saa edes kertoa vaivastaan, kun diagnoosi on, että turha läskin valittaa. Kuka vaan ansaitsee enemmän, eikä tuo vaiva siis ollut sen painon aiheuttamakaan, eli loistava lääkäri olisi antanut rasitusvamman vain pahentua.
Lettu
Kohtuullisesti kaikkea
maanantaina, 6. lokakuuta 2008 klo 20:09
Muistui tuosta Merenhuiskeen "lasten suusta" jutusta mieleen. Äitini, joka oli n. 90-100 kg painoluokassa, kertoi, että pieni sukulaistyttö oli kysynyt:
- Maija, oletko sinä jättiläs? (tarkoitti jättiläistä)
piliv78
tiistaina, 7. lokakuuta 2008 klo 10:31
Tuohon aloittajan lainaukseen viitaten, että minullekkin on joskus käynyt vähän samalla tapaa. Liekö kyseessä sama nainen. Hän kysyi ensin että uskonko Jumalaan. Sitten hän halusi tietää mitä ja miten paljon syön ruokaa. Siinä vaiheessa taisin kadota paikalta.
Joskus jotkut, varsinkin nuoret pojat, ovat huomautelleet painosta. Silloin olen pysähtynyt, katsonut sanojaa silmiin ja sanonut kuuluvalla äänellä LAITA SILMÄT KIINNI JOS ET VOI KATSELLA ERILAISIA IHMISIÄ. Joskus olen myös sanonut ME KAIKKI EMME VOI OLLA NOIN TÄYDELLISIÄ KUN SINÄ. Myös minä osaan olla
.
Johna
Klubiemäntä
tiistaina, 7. lokakuuta 2008 klo 11:29
tiistaina, 7. lokakuuta 2008 klo 10:31
piliv78 kirjoitti
:
LAITA SILMÄT KIINNI JOS ET VOI KATSELLA ERILAISIA IHMISIÄ.
Tämähän on aivan loistava!
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
-cupcake-
sunnuntaina, 12. lokakuuta 2008 klo 11:37
Mulle tulee monta mieleen, mutta ne on enemmän härskinpuoleisia etten kehtaa niitä täällä sanoo.... Mutta oon kaikenlaista saanu kuulla vaikka oon ollu tosi hoikassa kunnossa silloin joskus 6-8 vuotta sitten... Eli näköjääns kommentteja tulee olet sitten laiha tai lihava
Aina on jostain jotain valitettavaa...
Ärsyttää kun ei ikinä oo tullu mitään fiksua mitä ois voinu sanoo takasin. Aina vaan ihmettelee ja on ihan hiljaa, ja kotona jatkaa ihmettelyä ja ahdistaa vaan.
Henne
Klubiemäntä
sunnuntaina, 12. lokakuuta 2008 klo 11:47
Ne jotka noita törkeitä sutkauksia sanoo on sivystymätöntä roskasakkia. Ei siis kannata ottaa kuuleviin korviinsa.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
kitsi24
sunnuntaina, 12. lokakuuta 2008 klo 12:39
Itselleni kävi muutamia vuosia sitten niin, että töissä oli erittäin kiire päivä ja pääsin pitämään taukoa vasta myöhään iltapäivällä. Aamun kahvitauko ja lounastaukokin olivat jo menneet aikoja sitten. Läksin sitten kuitenkin syömään eväitäni ja kuinka ollakkaan, vuoden hankalin asiakas oli tullutkin odottamaan vuoroaan juuri, kun olin lähtenyt. Ehdin hädin tuskin syödä evääni, kun minut jo hätyytettiin takaisin työn ääreen, kun asiakas alkaa hermostua. Pahoittelin asiakkaalle odottamista ja kerroin olleeni vasta evästämässä. Asiakas katsoi minua todella inhottavasti ja sanoi: "ei olisi kyllä tarvinnut. Katselin nimittäin vain juuri tuota mahaasi. Kauhea röllykkä". Itselläni oli tuolloin ylipainoa korkeintaan kaksi kiloa, mutta täytyy myöntää, että kaikki ylimääräinen on kerääntynyt (nykyään jo vähän enemmänkin kuin pari kiloa) nimenomaan röllykäksi masun kohdalle. Asiakkaan tapaaminen jatkui muutenkin hampaita kiristellen, sillä 5 minuutin aikana hän ehti nollata ulkonäköni, ammattitaitoni ja myös koko ammattikuntani ammattitaidon... Hohhoijaa! Taisi olla itsellään ongelmia... eikä kovin pieni röllykkä ollut itselläänkään...
Fiksut vain pysyvät hiljaa tuollaisista
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
sunnuntaina, 12. lokakuuta 2008 klo 16:26
sunnuntaina, 12. lokakuuta 2008 klo 12:39
kitsi24 kirjoitti
:
Fiksut vain pysyvät hiljaa tuollaisista
Meikäläinen ei välttämättä olisi ollut fiksu enää tuossa kohtaa...
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
141
142
143