Illusions, tosi ikava kuulla, etta sulle kavi noin nettideittailun takia! Olen taalta muistakin keskusteluista lukenut, etta niilla palstoilla voi tosiaan olla tosi pinnalista porukkaa.. Toisaalta taas olen myos kuullut jotain tosi hyvia kokemuksia, ja esim. yksi hyva ystavani loysi aivan ihanan ihmisen tuossa joulun aikaan nettdeittailun kautta. Kauhean lapselliselta kuulostaa tuo, etta 'kilot eivat napanneet'. Entas se itse ihminen? Toki pitaa tuntea viehattyvansa myos fyysiseti ihmisesta, jota tapailee, mutta jos on noin pintapuolisella asenteella liikkeella, en usko etta voi edes valttamatta tavata ketaan oikeasti mielenkiintoista ihmista, jonka kanssa on jotain yhteista. Ei ihme, etta itsetuntosi sai kolauksen, mutta kannattaa koittaa jattaa omaan arvoonsa tollaset tyypit.
....paitsi yksi pieni mutta. Tai oikeastaan aika suuri, kirjaimellisesti. Mies oli varsin suuri, reippaasti ylipainoinen. Enkä haluaisikaan hoikkaa miestä, maha ei minua haittaa (päinvastoin), mutta tällä kaverilla oli ylimääräistä varmaan ainakin 40-50kg. Ja nyt minulla on sitten ristiriitainen olo. Ihana ihminen (olisikin ollut muuten epäkiinnostava!), mutta 'ne kilot eivät nappaa' aiempien kirjoituksia siteeratakseni. Vaikea vain kuvitella toimintaa sänkykamarin puolelle Tiedä sitten tekeekö tämä minusta pinnallisen tai mitä tässä pitäisi edes tehdä...tuskin sitä kukaan muukaan voi minulle kertoa, mutta mielipiteitä ja näkökulmia saa esittää enemmän kuin mielellään!
Mielipiteitä siihen että onko tää sitten valas? kun mietitään juuri sitä että hieman muodokas olikin järkyttävän ylipainoinen toisen silmissä, niin miten sitä itsensä sitten määrittelisi valmisvaihtoehtoihin....?Mammeli