oliko valokuvat hoikalta ajalta vai viime aikoina otettuja? Saattaa nimittäin olla, että joku pitää epärehellisenä vanhojen valokuvien antamista
Jos mulla olisi parempi itsetunto, en tuntisi itseäni niin epäviehättäväksi kilojen vuoksi. Mutta toisaalta, onhan se tärkeää että tuntisi olevansa kotonaan omassa kropassaan: mä en tunne niin kauan kun mulla on ylimääräistä painoa. Peilistä ei katso tuttu ihminen. Ja asian tekee tuplasti inhottavaksi se, että niin monet miehet eivät näe kilojen taakse eivätkä pysty kuvittelemaan miltä sama ihminen tulee näyttämään laihdutettuaan: etenkin nuorelle naiselle on aika musertavaa tulla torjutuksi ulkonäkönsä vuoksi varsinkin kun muutama vuosi / 25 kiloa sitten huomiota vastakkaiselta sukupuolelta tuli runsaasti.On miehiä, jotka oikein metsästävät ylipainoisia naisia, mutta heidät olen itse torjunut koska a. ) en halua miestä joka haluaa mut ensisijaisesti vain tuollaisen ulkoisen seikan takia b. ) inhoan itse kilojani ja teen kaikkeni päästäkseni niistä eroon. Joten olen päätynyt siihen, etten nyt tutustu keneenkään tullakseni jälleen kerran ihastelluksi luonteeni vuoksi ja pakitetuksi kilojeni vuoksi. Ylipainoinen nainen on jotenkin epänainen monen miehen silmissä -- tämä on oma kokemukseni nettideittauksen jälkeen, ja tosiaan treffasin monia miehiä vuoden aikana.Nettideitissä jatkuvasti toistuva kuvio kohdallani oli se, että mies oli hyvinkin kiinnostunut ennen tapaamista, mutta tapaamisen jälkeen meillä ei ollutkaan saman miehen mielestä "mitään yhteistä" ja eka tapaaminen jäi viimeiseksi. Näin ennen tapaamista vaihdetuista valokuvista huolimatta. On se mulle aika suoraan kerrottukin joittenkin taholta, että homma kaatui nimenomaan kiloihini.
Mulle tuli sellanen mieleen tuosta mita sanoit, etta ehka joidenkin miesten kohdalla onkin kyse siita, etta he nakevat ettei sinulla ole itsellasi hyva olla omissa nahoissasi niin sanotusti. Ihminen, joka on sinut itsensa kanssa, yleensa nayttaa viehattavammalta ja huokuu sita jotain, mika vetaa muitakin puoleensa. Tietysti on varmasti niitakin, jotka ovat pinnallisia ja joilla ehka on tietyt kriteerit. Valitettavasti naitakin loytyy, mutta ei kannata valittaa niista (tiedan, joskus helpommin sanottu kuin tehty). Pointtini kuitenkin on, etta kannattaa pyrkia hyvaksymaan itsensa ja koittaa suunnata ajatuksia hyviin puoliinsa silloin, kun negatiiviset ajatukset pukkaa paalle. Itsensa vahattelylla ei kuitenkaan voita mitaan. Tama kaikki on tietysti niin helppo sanoa...Mutta kovasti tsemppia sulle ja onnea painonpudotusprojektiin!
Sitäpaitsi on myös lihavia miehiä, kartatko sinä heitä tai kiinnitätkö huomiosi vain kiinteäkroppaisiin , upean ulkomuodon omaaviin hemmoihin, olen vain joskus kuullut kuinka julmasti ylipainoisetkin naiset arvostelevat tavallisen ulkomuodon omaavia miehiä tai jos miehessä on pienikin kauneusvirhe. Ja lopuksi: jos menet treffeille päässäsi ajatus että ei tuo varmaankaan tykkää minusta kun minulla on tämä ylipaino ongelma niin taatusti käy niinkun toivot.