Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Miten tissien käy kun laihduttaa suuren määrän?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten tissien käy kun laihduttaa suuren määrän?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
11
12
13
14
>
helismaagel
keskiviikkona, 4. elokuuta 2010 klo 13:38
mielenkiintoinen keskustelu
Nemmuli
keskiviikkona, 4. elokuuta 2010 klo 17:48
Mulla on paino pudonnut keväästä 7 kg. Yksi kaunis päivä tajusin, miten paljon rintsikoissa oli kupeissa tyhjää tilaa. Niin siinä oli vaan käynyt, että C-kuppi vaihtu B:ksi. Hetken pikkasen kirpasi, mutta onneks rinnat ei oo koskaan merkinnyt mulle juurikaan mitään, joten näillä mennään
. Tosin pudotettavaa olis vielä vähintään 11 kg, joten saa nähdä, onko minkäänlaista rintavarustusta enää sen jälkeen jäljellä...
vesiflamingo
1/2010 124,9 kg - 1/2012 114,6 kg
keskiviikkona, 4. elokuuta 2010 klo 18:21
Itellä on ollut aina pienet rinnat tällä hetkellä A/B kuppi, ja jo nyt saan kuulla kavereilta kuittailuja et mun rintsikat on ku silmälaput vaikka ylimäärästä on se reilut 50 kiloo
Sitten KUN joskus oon normaalipainonen ni pelkään et mun vähäsetkin tissit sulaa pois ja joudun ostamaan AA-kupin rintsikoita niin kuin äitinikin nuoruudessaan
renard rouge
169 cm, tiputellut BMI 39,5:stä BMI 28:n, uusi rutistus alkoi 18.5, tavoitteena normaalipaino.
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 12:07
mä en yhtään haikaile tissien perään, eikä haittaa vaikka tästäkin vielä pienenee, kunhan läski lähtee myös vyötäröltä, lantiolta ja reisistä. ei ne tissit yksin naista tee
pienempiin kuppikokoihin on usein saatavilla täytettäkin sen verran, että muotoja saa vähän huijattua
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 12:27
Omalla kohdalla tissit pienentyneet 85DD/E/F:stä 80-85C/D:hen ja täytyy sanoa että ilman liivejä ovat kyllä melkoset rukkaset. Mutta liivien kanssa oikein kauniit ja terhakat
no, eipä ole ollut minulla tapana ilman liivejä ihmisten ilmoilla liikuskellakaan, eikä tuo rukkasilmiö tunnu miestä häiritsevän. Ja onhan tuota roikkuvaa nahkaa muuallakin, kainaloissa, reisissä ja vatsassa on oikein herttaiset ruttulöllykät. Mutta tyytyväinen olen kunhan vain saan painon normaalilukemiin, itken sitten niitä roikkunahkoja myöhemmin
...pitänee kai minunkin koittaa jotain kiinteyttävää liikuntamuotoa harrastaa...
Omenankota
Huominen on aina uusi alku
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 15:42
Mulla on rinnat kokoa 90G-95F ja painovoima on kyllä niille massan takia tehnyt jo tehtävänsä. Luultavasti laihdutuksen myötä niistä tosiaan tulee isot nahkapussit, mutta ei kai sille oikein mitään voi.
Kiitos jumppavinkeistä, mutta ei se ylimääräinen nahka jumpalla taida kiinteytyä.
renard rouge
169 cm, tiputellut BMI 39,5:stä BMI 28:n, uusi rutistus alkoi 18.5, tavoitteena normaalipaino.
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 16:18
hitaammalla laihdutustahdilla nahka pysyy kuulemma paremmin mukana, ja lisäksi kannattaa rasvata, ja toivoa parasta. on todella yksilöllistä, miten nahkan käy, tisseissä ja muualla. toivotaan parasta
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 16:50
Mulla oli aloittaessa rintsikkakoko 85A/B, nyt reilut 19 kiloa kevyempänä se on 80A/AA. Ei mua ole kyllä yhtään haitannut, että tissit pieneni, kun ne eivät ole olleet isot koskaan. Mieskin tykkää pelata niillä ihan entiseen tahtiin, sillä sitä kiinnostaa enempi ne isot nänninipukat kuin niiden takana oleva rasvakertymä.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 16:57
"nyt reilut 19 kiloa kevyempänä se on 80A/AA."
Oletko ihan varma, että ympärysmitta on tosiaan noin suuri?
Kuulostaa nimittäin hassulta, kun oma ympärysmittani on 80-85 ja painan sinua noin 20kg enemmän. Suurin osa naisistahan käyttää (valitettavasti) liian pientä kuppia ja liian suurta ympärysmittaa ja/tai väärän mallisia liivejä. En sano, että sinä käyttäisit, mutta monet käyttävät. Kannattaa siis käydä asiantuntijalla mittauttamassa oma koko
Minäkin luulin kauan olevani kokoa 85-90C ja että sopiva malli on ihan perus t-paitamalli, mutta Changessa käydessäni myyjä sanoi, että kokoni on 80-85D/DD ja että balconette-mallisia liivejä tulisi käyttää.
Pudotusta takana 16,7kg, nyt mahan kasvattelua toivon mukaan vähällä painonnousulla
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 17:35
Kyllä tuo 80 on ihan oikea mitta. Pienin mahdollinen mitä voin koskaan saada ilman kirurgia tai järeää korsettimuokkausta. Kivahan se olisi toki "hassun" sijasta olla sievän kapealuinen, mutta niillä nopilla pelataan, mitä on syntymälahjaksi saatu.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
11
12