Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Miten tissien käy kun laihduttaa suuren määrän?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten tissien käy kun laihduttaa suuren määrän?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
11
12
13
14
>
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 22:30
Tuossa tulikin tosi hyviä vinkkejä rintareeniin!
Se on totta, että ihan turha pelätä, että kovallakaan jumpalla alkaisi lihakset liiaksi pullistella aivan äkkiseltään.
Reenin hyvä vastapaino on kunnollinen venyttely. Ja rinnan kaveriksi kannattaa reenata yläselkää, että tulee tasapainoinen ryhti. Ja oon huomannu, että kauniit, pyöreät olkapäät on lisäkaunistus.
Se on kyllä niin, että ensisijaisesti hyvät, oikeankokoiset ja malliset rintaliivit on kyllä kaiken alku kaikkeen pukeutumiseen, niin töihin kuin treeniinkin. Itse huomasin, että kun oli oikein möhkö olo, niin ei paljon huvittanut rintsikoita ostella, mutta kun sellaiset viimein hommasi kunnolliset, niin paljon kohentui ulkokuosi ja treenin aikana ei tullut tunnetta, että tissit repee irti joka hypyllä.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Siirisikuriina
Hitaasti muttei varmasti...
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 23:01
Lukematta koko ketjua vastaan että ei kuinkaan käy silloin kun toivoisi että niistäkin lähtisi kiloja... Jos taas pelkää tissien kutistuvan niin kyllähän ne kutistuu. Eli Murphyn laki tässäkin
Kisuli 50+
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 23:09
Minä ihmettelin, kun tällä iällä normaalisti käyttämäni rintaliivit alkoivat tuntumaan pieniltä. Paino ei ole vaihdellut kuin muutaman kilon. Sitten kuulin, että vesijuoksu kasvattaa rintalihasta. Ja sitähän olen tehnyt parisen vuotta muutaman kerran viikossa. Muutos tuli niin hiljalleen, etten aluksi ymmärtänyt mistä se voisi johtua.
renard rouge
169 cm, tiputellut BMI 39,5:stä BMI 28:n, uusi rutistus alkoi 18.5, tavoitteena normaalipaino.
tiistaina, 20. heinäkuuta 2010 klo 10:15
Mulla on ollut tissit kokoa 85 DD/E, nyt mennään 80C:ssä ja vielä on pudotettavaa. Mä olen ollut rintava ylä-asteikäisestä asti, ja musta on ihanaa kun tissit katoaa ja koko yläkroppa on sirompi, mua on ainakin ahdistanut kun isot tissit on ollut kaiken tiellä, napit ei ole pysyneet kiinni ja katsekontaktia on ollut turha odottaa... Ennen aattelin kans, että jos tissitkin katoaa niin menee kaikki avut, mutta rasvaa on kadonnut kaikkialta muualta myös. Kurveja on ehkä vähemmän, mutta kivemmissa paikoissa
Jos tissit on pienentyneet, niin kadonneet on myös jenkkakahvat, selkätissit ja vatsaröllykkäkin on melkein kadonnutta aikaa. Reidetkään ei hinkkaa toisiinsa ja käsivarsista on allit kutistuneet. Kokonaisuus ennenkaikkea, siskokullat!
Mä en oo ikinä käyttäny geelitäyte- tmv. tissiliivejä, kun ei ole meinannut omatkaan mahtua kuppeihin, mutta kohta pitänee semmosetkin ostaa, niitä onkin vaikka kuinka ihania, oikein odotan liviikaupoille pääsemistä.
Lottery
Uusi päivä - uudet kujeet ;)
tiistaina, 20. heinäkuuta 2010 klo 13:50
No mulla on tällä hetkellä varmaan jotain 85/90 H/G/F riippuen mallista jne. Olin tossa jokin aika sitten 80 G ihan "virallisten" mittausten mukaan ja laihimmillani oon tainnut olla 80 DD/E eli kovin pieneksi ei rinnat mee kuitenkaan, mutta tietty iso ero tän hetkiseen.
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
tiistaina, 20. heinäkuuta 2010 klo 13:54
Pienenee samassa suhteessa kuin muutenkin tai ainakin näin minulla. Kannattaa käydä kuntosalilla ja tehdä kovasti töitä rintalihaksien eteen, etteivät ala roikkua,jos eivät ole ennen varsinkaan roikkuneet.
Premnas
tiistaina, 20. heinäkuuta 2010 klo 15:47
Toivoisin kovasti että omat rinnat pienentyisivät edes vähän, mutta enpä oikeen taida uskoa kun ei tähänkään mennessä...suurimmillaan oli 85F, mutta nyt kun olen ympärysmitasta laihtunut mitta on jotain 75F-G. Kaikki lähtee vaan selän puolen alleista, ei takuulla rinnoista. En kyllä toivokaan mitään ihan pieniä rintoja, mutta olisi voinut pienentyä edes johonkin DD tai E niin voisi vielä tavallisesta kaupasta löytää liivejä. Nyt pitää mennä ihan aina erikoisliikkeisiin eikä sieltäkään välttämättä löydy.
Ihme kyllä, mutta näistä isoista rinnoista ei ole ollut vielä terveydellistä haittaa. Niskat eivät kipeydy ja urheilemaankin pystyy. Ainoa seikka vaan että tahtovat roikkua mahassa asti, mikä on rumaa. Mut ei sille oikein mitään voi, ellei treenaa lihaksia ja onhan nuo aika painavat joten roikkuisivat kuitenkin. Semmosista pystytisseistä lienee turha edes haaveilla!
marsu_f
torstaina, 22. heinäkuuta 2010 klo 16:22
Aloittaessani oli rintsikat kokoa 95C ja nyt on 80C-D jopa 75D on yhdet
Niin ja painoa on pudonnut joulusta 23 kg.
Hemie
Muista kastella kukkia, älä rikkaruohoja. ;)
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 15:50
Eli siis rintalihastreeniä (esim. punnerruksia ja salilla jotain jänskää), mutta myös vastapainoksi selkää, tanssia ja vesijuoksua.. Täähän alkaa kuulostaa hirmu hyvältä!
Kävisköhän sen vesijuoksun tilalle vesijumppa? Sellaiseen kun menin onnessani ilmoittautumaan kun treeni kaverikin sattu löytymään hyvistä kavereista (kaiken ihanuuden lisäks ollaan sen kaverin kanssa molemmat ylipainoisia, joten varmasti pystytään tsemppaamaan toisiamme).
marsu_f:lle
Voi että, kuulostaa upealta. Mikä on salaisuutesi?
Onnea kovasti kilojen karisemisesta. Motivoit mua suuresti jatkamaan. Hieno suoritus.
marsu_f
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 16:08
Kiitos Hemie
Salaisuuteni? Jos tarkoitat painonpudotuksessa niin hyvin olen pyrkinyt syömään. Tarpeeksi protskuja ja hiilareita kohtuudella. Mitään en ole kieltänyt itseltäni ja katson että tärkeintä on että teen valinnat sen mukaan että näin voin elää myöhemminkin.
Piti tulla vielä tänne väliin lisäämään että alkuun seurasin tosi tarkasti kiloklubin kautta syömisiäni ja opettelin syömään järkevästi = pallot vihreinä
Jos tekee mieli hyvää ostan vaikka askin sokerittomia pastilleja (tiedän että ei ole järkevää syödä kauheasti makeutusaineita mutta ei niitä yhdessä askissa niin paljon olekaan) hyvää voi olla myös rapea salaatti ja ihanat hedelmät...
Wellness-lisäravinteita olen käyttänyt apuna mutta ne ei ole mikään oikotie onneen... kyllä se tärkein on siinä mitä vie ääntä kohti ja jos tekee mieli namia niin sitten otetaan nami ja sen jälkeen taas jätetään namit väliin. Suklaasta tykkään mutta nykyisin en edes ajattele ostavani mitään muuta kuin tummaa ja itse asiassa parasta suklaata on ollut se minkä itse tein pari viikkoa sitten raakakaakaovoista ja -jauheesta = tuli melkoisen tummaa mutta eipähän tarvi kuin pari palaa niin himot on tiessään
Ja mitä tulee tuohon pohdintaasi, vesijumppa on takuulla yhtä hyvä liikunta kuin -juoksu. Anna palaa vaan
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
11
12
13
14