Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Miten tissien käy kun laihduttaa suuren määrän?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten tissien käy kun laihduttaa suuren määrän?
Sivu:
1
2
3
4
...
11
12
13
14
>
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 16:01
Olen tässä mietiskellyt, että kun minulla tuota pudotettavaa on ainakin se 30kg niin kuinka mun tissien käy?? Ne on aina olleet isot, D-kuppi nyt.
Jääkö ne roikkumaan semmosina nahkapusseina?
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 16:22
Mä olen laihduttanut sen 30 kg todella hitaasti. Ei nuo roikkumaan jäänyt sen kummemmin kuin olis muutenkaan roikkunut.
D-kuppi oli ennen ja nyt on C.
Hyvä tuki kannattaa muistaa, myös pienillä rinnoilla!
pähkinä79
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 16:29
Kiitos Rasmus vastauksesta!
Pitäiskin ostaa kunnon urheiluliivit
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 16:34
Minulla tiputettavaa on yhteensä ainakin 42 kiloa ja sanoin miehelleni, että pian tissit on kuin "kansallispuvun liivintaskut",
mutta nyt kun ollaan tilanteessa -17kg, tissit on edelleen saman kokoiset ja näköiset.
Rintalihasta vaan pitäis treenata, niin saisi vähän ryhtiä ja lihaksella tukea rintavarustukseen (ei ne pystyiksi nouse enää kuitenkaan vaikka reenais kuinka
).
Itseasiassa nyt, kun tuosta pallean päältä on rasvaa sulanut, niin rinnat näyttää paljon paremmilta ja isommilta, kuin ennen.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
pähkinä79
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 16:36
Flikka30, onnea upeasta pudotuksesta ja säilyneistä tisseistä!
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:17
Tissit? Mikä se on?
Aaa... nyt kun tarkemmin muistelen, niin mieleen palautuu jotain jostain, jota mulla oli tuossa 17 kiloa sitten..
-20kg/5kk www.karppaus.info
Hemie
Muista kastella kukkia, älä rikkaruohoja. ;)
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:31
Hui kauhistus jos lähteekin, eihä mulla ole sitten enää mitään avuja :S
Noh, ei ne kyllä muutenkaan isot olet mutta olishan se ihan kivaa jos säilyis edes nämä vähäiset B/C rinnat. En tosin sitten tiedä että ovatko nämä minulla ihan loppuun asti kehittyneetkään.
Pitäkää peukkuja etteivät sula pois muun ihran mukana.
Millaisia rintalihastreenejä suosittelette? En kuitenkaan haluaisi mitään kehonrakentaja rintakehää.
Mammeli x3
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:38
kai se on vähän siitä kiinni mistä kenelläkin rasva katoaa, itselläni on toki rinnat pienentyneet laihdutuksen myötä hiukan mutta toisaalta kun se rinnanympärys siitä alapuolelta pienenee vielä enemmän niin silmälle rinnat näyttää suhteessa jopa isommilta...
Zoan
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 19:13
Rintalihaksia pelkäävälle tiedoksi, että kehonrakentajan mittoihin päästääkseen tarvii tehdä paljon ja pitkään töitä. Veikkaanpa, että huomaa, jos rintakehä alkaa liiaksi paisumaan.
Ihan tavallisella, mutta tiukalla treenauksella saa rintalihakset hyvään kuntoon. Perus punnerrukset vaikuttavat kokonaisvaltaisesti yläkroppaan, tehokkaasti myös rintalihaksiin. Jos käy kuntosalilla niin erilaiset rintalihaksiin vaikuttavat laitteet on hyviä. Alkuun on hyvä tehdä 3x20-toiston sarjoja sellaisilla painoilla, että viimeiset on tiukkaa puristusta. Hyvä liike on myös penkkipunnerrus. Voi tehdä joko tangolla painoineen tai pelkillä käsipainoilla.
Kannattaa muistaa, ettei pelkkien rintalihaksien treenaamineen kuuhun vie. Pitämällä huolta kokonaisvaltaisesti yläkropan lihaksistosta, ryhti paranee ja ne tisukatkin näyttää paremmalta.
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 20:03
Tuosta rintalihasten treenaamisesta vielä. Itse olen lähinnä tanssimalla treenannut niin ylä- kuin alakroppaakin.
Yläkroppaa heilutellessa tulee muuten armoton hiki koska itselläni se on heikomassa kunnossa kun alakroppa-
Salillakin käyn mutta en niin paljon että siitä olisi hyötyä sillä kesällä en käy salilla ollenkaa ja talvellakin vain 1-2 kertaa viikossa.
On siis taas jotain parantamisen varaa..
Sivu:
1
2
3
4
...
11
12
13
14
>
Sivun alkuun