maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 17:28 Pullapallo kirjoitti:maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 15:52 Rahmqvist kirjoitti:Noista talkeista vielä, Lushilla on silky underwear niminen talkki, joka saa nimensä mukaisesti ihon tuntumaan silkkiseltä. Omat koipeni sujahtelevat toistensa ohi kuin ohjukset ja se on jo paljon. Viimeksi kun mittasin, niiden ympärysmitta oli kunnioitettavat 55 cm kpl Mun 56 cm:n reidet sujahtelevat toistensa ohi ilman talkkejakin tai mitään muita apuja. Jos seison suorana polvet yhdessä peilin edessä, mulla jää rako reisien väliin. Mittasin reidet juuri äsken ja ne ovat tällä hetkellä 64cm paksut - 1cm enemmän kuin vyötärönympärykseni 4 vuotta sitten Eli tuo mitta lienee muutaman vuoden takainen.
maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 15:52 Rahmqvist kirjoitti:Noista talkeista vielä, Lushilla on silky underwear niminen talkki, joka saa nimensä mukaisesti ihon tuntumaan silkkiseltä. Omat koipeni sujahtelevat toistensa ohi kuin ohjukset ja se on jo paljon. Viimeksi kun mittasin, niiden ympärysmitta oli kunnioitettavat 55 cm kpl Mun 56 cm:n reidet sujahtelevat toistensa ohi ilman talkkejakin tai mitään muita apuja. Jos seison suorana polvet yhdessä peilin edessä, mulla jää rako reisien väliin.
Noista talkeista vielä, Lushilla on silky underwear niminen talkki, joka saa nimensä mukaisesti ihon tuntumaan silkkiseltä. Omat koipeni sujahtelevat toistensa ohi kuin ohjukset ja se on jo paljon. Viimeksi kun mittasin, niiden ympärysmitta oli kunnioitettavat 55 cm kpl
maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 19:32 Rahmqvist kirjoitti:maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 17:28 Pullapallo kirjoitti:maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 15:52 Rahmqvist kirjoitti:Noista talkeista vielä, Lushilla on silky underwear niminen talkki, joka saa nimensä mukaisesti ihon tuntumaan silkkiseltä. Omat koipeni sujahtelevat toistensa ohi kuin ohjukset ja se on jo paljon. Viimeksi kun mittasin, niiden ympärysmitta oli kunnioitettavat 55 cm kpl Mun 56 cm:n reidet sujahtelevat toistensa ohi ilman talkkejakin tai mitään muita apuja. Jos seison suorana polvet yhdessä peilin edessä, mulla jää rako reisien väliin. Mittasin reidet juuri äsken ja ne ovat tällä hetkellä 64cm paksut - 1cm enemmän kuin vyötärönympärykseni 4 vuotta sitten Eli tuo mitta lienee muutaman vuoden takainen.mul on kans täl hetkel jotai 63 tai 64 ympärys.
Kokeile Compeedin rakonestopuikkoa! Sitä olen itse käyttänyt ja saanut kaveritkin käyttämään. Tarkoitettu alunperin esim varpaisiin estämään kenkien hankaamista. Eli sivele sitä nivusiin, niin reidet liukuu paremmin toistensa ohi, eikä hierrä. Puikkoa saa apteekista, vihreän värinen.