Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Meikkaatteko?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Meikkaatteko?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
perjantaina, 16. huhtikuuta 2010 klo 16:42
Miusta viherpeukalo85:n kommentti ei MITENKÄÄN väittänyt että meikkaus ja itsestään ylpeänä oleminen ei voi käydä yksiin. Käsitin sen niin, että vain halusi ilmaista olevansa ylpeä omasta ulkonäöstään, mutta en myöskään näe että hän tuomitsisi niitä jotka tykkäävät meikkiä käyttää.
Ei kaikkea tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti
Itse en löytänyt tuosta viestistä _mitään_ loukkaavaa.
http://happyhoglet.blogspot.com/
viherpeukalo85
maanantaina, 19. huhtikuuta 2010 klo 10:01
Kiitos
Risukko
, sisäistit mitä tarkoitin
En millään tavalla tuomitse meikkaavia, enkä käy arvioimaan yhtään kenenkään itsevarmuutta tms. Itse vain koen niin, että ei ole tarpeen meikata kun kerta olen tyytyväinen naturelliin itseeni. En tahdo peittää kasvoistani mitään eikä ole tarpeen korostaakaan mitään (enkä tuolla sano että kaikki meikkaavat haluaisivat peittää tai korostaa).
Anteeksi
Naamis
jos sanavalintani loukkasi, ei ollut tarkoitukseni.
Vähän OT, mutta mistäköhän johtuu, että aina kun kirjoitan ketjuun kuin ketjuun, aina joku loukkaantuu... Ehkä pitäis käydä joku sananvalintakurssi.
taiqa
tiistaina, 20. huhtikuuta 2010 klo 11:09
Minä meikkaan vaihtelevasti. Olen atoopikko, ja ihoni punoittaa välillä oikein räikeästi, jolloin kevyt meikkivoide tasoittaa pahimpia punoituksia. Jos iho on hyvässä kunnossa, en meikkivoidetta aina käytä. Lisäksi arkimeikkiin kuuluu kulmakynä, koska kulmani ovat vaaleat. Välillä tosin värjäilen kulmia kestovärillä, jolloin vähäksi aikaa voi jättää kulmakynän meikkipussiin. Muuten laitan yleensä aina vähän ripsiväriä ja poskipunaa/aurinkopuuteria ja huulirasvaa tai huulikiiltoa. Joskus harvoin jaksan jopa laitella luomiväriä
Sen sijaan välillä tulee kausia, jolloin on kiva kokeilla ja panostaa vähän enemmän meikkiin. Kevät on esimerkiksi semmoista aikaa, kun tulee vähän päivitettyä meikkipussin sisältöä uusillä sävyillä.
Myös baariin ja muuten ulos lähtiessä on kiva vähän panostaa meikkiin enemmän
Piikikäs
tiistaina, 20. huhtikuuta 2010 klo 11:16
Yleensä kun ihmisten ilmoille (ei siis ruokakauppaan) lähden niin laitan vähän valokynää silmien alle, silmiin rajaukset ja ripsarit ja hiukka puuteria kiiltoa poistamaan. Iltamenoihin laitan sit usein luomiväriäkin, ja mahdollisesti jopa huulikiiltoa. Meikkivoidetta en pintakuivan ihoni hilseilyn takia pysty käyttämään (enkä oo pystynyt vuosiin), mutta kunhan on rahaa niin kokeilen mineraalimeikkipohjia. Ne kuulemma voi sopia kuivemmallekin iholle. Olishan se kiva saada noita näppyjä sun muita epätasaisuuksia välillä vähän piiloon, mutta toisaalta oon tottunut siihen, ettei niille oo mitään tehtävissä.
SriSari
tiistaina, 20. huhtikuuta 2010 klo 11:50
Piikikäs,
ei kaikki mineraalimeikit ole kalliita, käyppä katsomassa vaikka täältä:
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/wet-n-wild-310/mineral-powder-foundation-310025-128/
Itse meikkaan yleensä aina kun lähden neljän seinän sisältä. Tämä johtuu siitä että mulla on tosi punertavat ja laikukkaat kasvot ja ne punoittavat kahta kauheammin jos esim. tuulee. Ei viitti ihmisiä säikytellä sillä ilmestyksellä...
Mineraalimeikkiä ja ripsaria ja kulmat, ei muuta arkena. Juhliin tykkään vetää sitten oikein viimesen päälle irtoripsi-tupsuista ja rajuksista lähtien.
-Cabriella-
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 09:12
olen 21v ja kyllä meikkaan, aina kun pojulta kerkeän (on se äitiys kiireistä
).
pikkukauppoihin ja parhaiden ystävieni luo mennessä ei kuitenkaan aina jaksa.
oikeastaan kaikkea (ripsari, luomivärit, kajaali, eyeliner, puuteri, huulikiilto, kulmakynä, valokynä jne.) muuta käytän paitsi meikkivoidetta, mielestäni kasvoille tulee tukala olo (toisaalta minulla onkin aika hyvä iho joten mitäpä sitä peittämään).
itselleni vaan tulee paljon itsevarmempi olo kun "sotamaalaus" on naamassa, mutta minulla onkin ylipainoa joka yrittää horjuttaa..
ja pitäähän sitä miehelle olla välillä jotain silmäniloa.
Banzai
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 09:29
Aiemmin tässä ketjussa kerroin saavuttaneeni pisteen, jossa haluaisin oppia meikkaamaan. Olen 31-vuotias. Pontta antaa tulevat häät kesällä. Nyt sitten kävin veljen vaimon kanssa meikkiostoksilla ja hän meikkasi minut sen päätteeksi. Tekee minulle häämeikinkin sitten kesällä. Kyllähän se oma naama tuntui hiukan oudolta, en ollut varma mitä mieltä olen, vaikka varmasti veljenvaimo teki hyvää työtä koska on taitava meikkaaja. Ajattelin vain: "hitsit, näytän ihan aikuiselta naiselta!" Nyt pitäisi jaksaa vielä kotona opetella. On varmasti hauskaa sitten kuoria itsestään esiin lady, kun lähtee jonnekin illanviettoon. Ihan joka päivä tuskin alan meikkiä käyttää, mutta fiiliksen mukaan.
Mutta kylläpä ne meikit ja sudit ja muut maksaa... ainakin kun ostaa kaiken kerralla!
katiiam
Onnistuminen on kiinni siitä kuinka paljon haluaa onnistumista ja kuinka tekee töitä unelmien eteen.
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 09:34
Heh, mulla oli eilen iso onelma, kunnolla meikkaamisesta on tosi pitkä aika ja ripsarikin oli hukkunut johonkin..
lisäks sain luomiväristä melko suttuisen
mutta no menin sitten avajaisiin puoliksi meikattuna.. tosin mulla tummat ripset ja tumma luomiväri niin se ei ehkä haitannut vaikka ripsari puuttui matkasta. Pitää varmaan ähän harjoitella tuota meikkausta, kun noita juhliakin on tulossa. Ripsaria käytin viimeks 2kk sitten..
urs
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 12:37
Pakko vastata
Meikkaan het aamust ku herään ja samoin laitan hiukset...myös vkonloppusin ku miun mielestä miehenkää ei tarvii kahtella minuu ku oisin riiheseinäst repästy
Toisaalta osaan kyl olla ihan ilman meikkiäki,mut tykkään itestäni enemmän ku oon ihmistäytynny...elikkä meikkivoide,puuteri,luomiväri ja ripsari,siin o arkimeikki.
Ikää o 33v ja 4 lapse kotiäiti oon,miehen kaa 15v yhteistä taivalta
Karppauksella aloitettu -09
Sitruunamehu
Asioilla on tapana järjestyä!
torstaina, 22. huhtikuuta 2010 klo 19:00
MInäkin meikkaan joka aamu ja laitan hiukset. Pidän siitä, että näytän edes yläpäästä hyvältä, vaikka siitä alaspäin ei sitten niin somaa vielä olekaan
Eli puuteria, ripsiväriä ja hieman luomiväriä sekä huuliin kiiltoa.
Jos olen meikkaamatta, tuntuu kuin olisin "alasti" liikenteessä
.
Ikää on 43, yksi 7 v. lapsi, yhteiseloa takana miehen kanssa 21 vuotta.
Tästä ei voi suunta olla kuin alaspäin ... painon suhteen
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
Sivun alkuun