Raivostuttavaa sinäänsä, kuulen (meikkauksen jälkeen) usein kommentteja "virheettömästä" vaaleasta ihostani. Totuus on kuitenkin se, (jonka moni todella vaalea henkilö tietää) että ilman meikkivoidetta ja valokynää couperosa-posket ja tummat silmänympärykset pääsevät oikeuksiinsa. Huom! Tarkoitan tässä siis KOKO ympärystä, yläluomesta alkaen. Varsinkin talvi tuo tämän pesukarhulookin entistä enemmän esille. Vaaleasta ihosta johtuen myös verisuonet paistavat ihon lävitse.
Raivostuttavaa sinäänsä, kuulen (meikkauksen jälkeen) usein kommentteja "virheettömästä" vaaleasta ihostani. Totuus on kuitenkin se, (jonka moni todella vaalea henkilö tietää) että ilman meikkivoidetta ja valokynää couperosa-posket ja tummat silmänympärykset pääsevät oikeuksiinsa. Huom! Tarkoitan tässä siis KOKO ympärystä, yläluomesta alkaen. Varsinkin talvi tuo tämän pesukarhulookin entistä enemmän esille. Vaaleasta ihosta johtuen myös verisuonet paistavat ihon lävitse. Niinpä! Tämän takia kadehdinkin hieman tummempia ihmisiä, joiden ei ole ”pakko” meikata joka päivä. Vaaleaihoisena ja vaaleatukkaisena kasvojen iho on niin läpikuultava ja kulmakarvat ja ripset niin vaaleat ettei niitä edes näy. Aamulla ensimmäiseksi on siis piirrettävä itselleen naama jos aikoo jonnekin lähteä! Itse meikkaan ainakin vähän aina kun lähden roskakatosta tai pyykkitupaa kauemmas. Olen pari kertaa kuullut sellaisia kommentteja kalpeasta ihostani, etten vain halua että tuntemattomat ihmiset enää näkee minua täysin ilman meikkiä. Kotona ollessa en meikkaa, ellei sitten ole kavereita tulossa kylään. Samaa mieltä teidän kanssa! tuntuu myös, että näppylätkin oikeen loistaa naamassa, sillon kun/jos niitä tulee.. tosi raivostuttavaa! Mulla tosin, onneksi, on sen verran tummat kulmat, ettei tartte vahvistella niitä yhtään, ja kuten aiemmin kirjoitinkin, värjäilen ripsiä itse, joten nekin yleensä suhteellisen tummat, tosin tylsän lyhyet Jos oikein laiskottaa, mutta iho on kamalan näköinen, sutaisen peitepuikolla pahimmat kohdat ja puuteria vähän nassuun. Toisaalta vaaleudessakin on puolensa.. ulkomaalaiset miehet pitävät meitä vähän eksoottisempina, tai vastaavaa.. Ainakin itse saan mukavia kommentteja ulkonäöstäni juuri heiltä
Samaa mieltä teidän kanssa! tuntuu myös, että näppylätkin oikeen loistaa naamassa, sillon kun/jos niitä tulee.. tosi raivostuttavaa! Mulla tosin, onneksi, on sen verran tummat kulmat, ettei tartte vahvistella niitä yhtään, ja kuten aiemmin kirjoitinkin, värjäilen ripsiä itse, joten nekin yleensä suhteellisen tummat, tosin tylsän lyhyet Jos oikein laiskottaa, mutta iho on kamalan näköinen, sutaisen peitepuikolla pahimmat kohdat ja puuteria vähän nassuun. Toisaalta vaaleudessakin on puolensa.. ulkomaalaiset miehet pitävät meitä vähän eksoottisempina, tai vastaavaa.. Ainakin itse saan mukavia kommentteja ulkonäöstäni juuri heiltä