Pakko tulla tänne taas kertomaan viikon parhaat Olitiin ystävien kanssa viikonloppuna rilluttelemassa ja baarissa mulle tuli juttelemaan, ei yksi vaan, kolme eri miestä. Yksi seurasi ulos asti ja yritti raahata mua kotiin, jonne en tietenkään lähtenyt. Täytyy sanoa, että tuntui kyllä todella hyvältä ja hassulta! Olen saanut viimeiset vuodet olla kyllä baarissa aivan rauhassa ja nyt mut taas huomataan! Ennen baariin menoa toinen ystäväni tokaisi minulle myös aika suloisen lauseen, se meni näin: Ei sun kyllä tarvii olla yhtään huolissasi enää tuosta laihtumisesta, sillä sä näytät ihan törkeen hyvältä! Tämä ystävä vielä on sellainen joka kyllä puhuu suunsa puhtaaksi, joten uskon, että tämä tokaisu tuli suoraan sydämestä (ehkä valkoviinillä oli asiaan hieman vaikutusta, mutta silti)
>Olisiko kiinnostavuudella jotain tekemistä myös sitä kautta, miten kokee itsensä ja kuinka itsevarmasti käyttäytyy?Tuo on varmana totta. Minä (nyt olen 3-kymppinen) tunsin itseni vajaa kymmenen vuotta sittenkauniiksi ja silloin oli kyllä paljon kiinnostuneita poikia ympärillä. Nykyään poden tosi huonoa itsetuntoa ja mulla on melkein jokapäivä "olen ruma ja ällö"-päivä, eikä todellakaan kiinnostuneita näytä missään ympäristössä olevan Joskus on jännä oikeen huomata, miten joku tuttu nainen johon ei aiemmin ole kinnittänyt huomiota onkin yht'äkkiä tosi kaunis nainen! Ja silloin on yleensä kyseessä jonkinlainen "kukkaan puhkeaminen", ihminen on kaunis kun on hyvä olla oman itsensä kanssa
Eipähän mitään kummosia huomioita ole tullut, mutta eilen näin kamua pitkästä aikaa (jonka jälkeen oon laihtunut 7kg, joka ei tällaisessa laardikasassa oikeasti näy minnekään), mutta ystäväni sanoi minulle: Oih, oletpas sinä jotenkin virkeän ja raikkaan näköinen Eli kyl se vissiin jotenkin sitten näkyy, vaikkei laihtumisena. Olo ei nimittäin ollut kovin virkeä ja raikas, lähinnä vikisevä ja raihnainen
Olin tänään ystävättäreni juhlissa ja luulen, että eräs herrasmies hieman katseli minua.. Se tuntui jotenkin kamalan pelottavalta, en osannut vastata mihinkään heittoon mitään ja muutenkin menin ihan kipsiin. Kun tuli puhetta häistäni, sanoi tämä herra kun huoneesta poistuin ystävälleen, että harmi, ettei nyt pääse kokeilemaan.. En ole tottunut tällaiseen ollenkaan, ja pidän itseäni vielä(kin) ällöttävän lihavana ja sellaisena johon kukaan ei voisi tuossa mielessä ihastua. Muilta (lähinnä miehiltä) saama huomio tuntuu oikesti jotenkin kamalan pelottavalta, enkä osaa ottaa sitä luontevasti vastaan jne.. Omistan kyllä maailman ihanimman avomiehen, joka on ollut tukena kun olen ylipainoinen ja normaalipainoinen. Joten muitten miesten perään ei onneksi tarvitse vilkuille hetkeäkään Eipä tässä sitten muuta, onko muilla ollut vaikeaa ottaa tällaista huomiota vastaan kun kilot ovaat alkaneet karista??