Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Löysän nahan kiinteytys
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Löysän nahan kiinteytys
Sivu:
1
2
3
4
5
>
N11N
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 01:33
Hei, ensimmäinen postaukseni tänne sivustolle.
Eli itsellä on nyt sellainen pulma, että olen laihduttanut noin 50kg kahdessa vuodessa. Nyt tuon laihdutuksen jälkeen olen harrastanut paljon liikuntaa noin vuoden verran ja viimeiset puoli vuotta olen viettänyt punttisalilla treenaten, pyrkien lihasmassaa kasvattamaan. Nykyisin olen 20-vuotias mies henkilö, joka on 189cm pitkä ja painoa 84kg, tosin se oli alimmillaan jossain 77kg, mutta nyt punttisalin myötä sitä on tullut lisää. Olenkin tällä hetkellä erittäin tyytyväinen omaan kehooni muuten, paitsi en vatsaani. Edelleenkin, vaikka tuosta laihdutuksesta on aikaa jo lähes puolitoista vuotta, on vatsassani todella paljon löysää nahkaa, jota en ole saannut vieläkään pois. Vatsani on aivan karmean näköinen ja jos vähänkin kyyristyn, ei esim. napaa näy ollenkaan.
Jostain syystä vaikka olenkin jo erittäin suuren työn tehnyt ja olen jossain määrin ylpeä itsestäni, tuo löysä nahka on omalle itsetunnolle todella suuri alentava tekijä. En kehtaa olla missään ilman paitaa, vaikka tuon puntti harjoittelun myötä on käsiin ja rintaan tarttunut selvästi lihasta, joka näkyy selkeästi. Myös vatsassa tuon löysän nahan alla tuntuu selkeästi vatsalihakset, mutta tosiaan ulkoisesti vatsani on vain todella ruman näköinen. Tuo löysä nahka on alkanut nyt jostain syystä todella paljon minua häiritsemään ja se on laskenut täysion oman motivaation nollille.
Välillä minulle tulee tunne että olen rehkinyt viimeiset kolme ja puoli vuotta ihan turhaan. Minulle tulee myös mieleen että olenko pilannut koko elämäni jo näin nuorella iällä...
Onko tuohon "löysään" nahkaan mitään muuta parannuskeinoa kuin kirurgin veitsi? Olen siitä pyrkinyt paljon tietoa etsimään, mutten paljon muita vaihtoehtoja ole löytänyt. Tuo leikkauskin tuntuu olevan todella kallis operaatio, tosin jostain olen myös lukenut että julkisellepuolella voi päästä leikkaukseen. Mitä siihen sitten tarvitaan että pääsee, osaako kukaan neuvoa? Tosin en nyt välttämättä haluaisi leikkaukseen mennä, mutta jos se on ainoa mahdollisuus, niin sinne on kai pyrittävä menemään.
Toinen vaihtoehto, jonka tuon leikkauksen lisäksi olen "löytänyt", on että kasvatan lihas massaa niin paljon, että se täyttää tuon tyhjän nahan. Tosin en ole tähän pahemmin lämmennyt, sillä itse en halua olla "iso", edes hyvässä mielessä. Ainakaan vielä, kun olen vasta saanut itseni "pieneksi" ja omasta mielestäni näytänkin nyt vaatteet päällä niin hyvältä, kuin mitä voin näyttää.
Nyt tarvisin todella paljon apua ja kaikki, jotka edes pyrkivät auttamaan, olen teille todella kiitollinen.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 01:38 muokkaaja: N11N »
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 09:12
Jonkun verran kai iho "vetää kasaan" mutta se voi viedä paljon aikaa (useamman vuoden) eikä se välttämättä kokonaan kuitenkaan kiristy. Tässä kai on aika paljon ihmiskohtaisia eroja ja väittävät, että nuorempana iho palautuu paremmin kun vanhemmalla iällä. Tiedä sitten tarkalleen.
Ja jatkan veikkauslinjalla, mutta luulen, että julkisella puolella voi päästä leikkaukseen jos löysä nahka aiheuttaa selvää haittaa. Haluan painottaa, että nyt pelaan täysin hyvin vanhojen muistikuvien kanssa, mieleeni tuli vain, että joskus luin jutunu, jossa kerrottiin naisesta, jonka vatsan löystynyt nahka korjattiin (muistaakseni julkisella) sen takia, että nahkapoimut hiostuivat ja haavautuivat sitten hiertyessään todella helposti. Tarkemmin en muista, tästä on monia vuosia kun tuon jutun muistelen nähneeni.
keksimaakari
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 09:15
Uskon että aika tekee vatsa nahoistasi paremman näköisen. Olet tehnyt suuren urakan!! HIENOA
joten elä nyt heitä hanskoja tiskiin!
Tiedän naisia jotka ovat raskauden aikana venyttäneet vatsansa tod suureksi mutta palautuneet ihan timmiin kuntoon joka nyt ei tietysti kuukaudesssa tapahdu . Itsekkin painiskelen saman asian kanssa joten kohtalon tovereita varmasti löytyy.Olet niin nuori että sekin varmasti auttaa sinua palautumaan kuin että olisit jo kuudenkympin paremmalla puolella.Ehkä se jo ensi kesäksi löytyy se six päkki
Marja-Kaarina
Pienin askelin!
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 10:31
HIENOA, TOSI UPEA SAAVUTUS! Kun itse pääsisi tuohonkin saakka -!!!! Lääkärini sanoi samaa mitä tässä on sanottu jo aiemmin, eli että palautuminen kestää vuoden - pari ja aika vaihtelee tietysti henkilöstä toiseen. Minulle, 5-kymppiselle hän sitten tosin tokaisi myös, että "saa sitä tuossa iässä jo jossain roikkuakin!" - hyvin sanottu. Sinä nyt olet nuori ja tuntuu varmaan vähän toisenlaiselta, mutta: Ole YLPEÄ siitä, mitä olet saanut aikaan! Ja terveys on kuitenkin paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö. Jatka samalla linjalla, todella HIENOA TYÖTÄ!
Marja-Kaarina
^KoKo^
Puolet voi muistaa aina, kaikkea ei koskaan.
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 11:52
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 01:33
N11N kirjoitti
:
Nyt tarvisin todella paljon apua
Oletko käynyt jo juttelemassa esimerkiksi terkkarin kanssa? Sitä ei koskaan tiedä mitä vinkkejä terveydenhuollon ammattilaisella voi olla, ja jo se että hän toteaa asiat ääneen voi helpottaa oloasi.
Onnea hienosta suorituksesta!!!
N11N
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 12:06
Kyllähän sitä toivotaan että tämä nahka tästä kutistuisi, mutta tosiaan nyt kun tuntuu ettei reilussa puolessa vuodessa ole mitään tapahtunut, niin alkaa jo vähän kyllästyttää tämä odottelu. Olen myös lukenut siitä miten tuo aika mitä tuo nahka on joutunut venymään vaikuttaa asiaan. Jos on siis ollut esim. raskaana tai jos on ollut vain vähemmän aikaa lihava, mutta itse kun olen ollut koko pienen elämäni tähän asti ylipainoinen. Pelkään että tuo nahka on sitten sen takia nyt lopulillisesti venynyt liikaa, eikä palaudu.
En ole vielä käynyt näyttämässä lääkärille, mutta tarkoitus olisi tässä lähiaikoina.
Mammeli x3
keskiviikkona, 8. heinäkuuta 2009 klo 12:14
Heippa
Todella hienon suorituksen olet tehnyt! Ja uskon että kyllä se nahkakin ajan kanssa kutistuu, se miten paljon on toki yksilöllistä.
On ihan hyvä idea näyttää ihoa lääkärille mutta toinen vaihtoehto olisi sitten kokeilla jotain ihoa kiinteyttäviä voiteita. Noistä tiedän että osa on sitä mieltä että eivät toimi mihinkään ja osa taas vannoo ja uskoo niiden tehoon. Oma historiani on että laadukas tuote voi toimia mutta taidamme olla tässäkin yksilöllisiä että mikä toimii kenelläkin.
Yleensähän nämä ihovoiteet taitavat olla enemmän naisille suunnattuja, tai naiset ovat vain mainonnan uhreja, tiedä häntä, mutta aiheesta kannattaa ainakin keskustella esim terveydenhoitajan kanssa, tai vaikka jonkin ihospesialistin kanssa, on se sitten kosmetologi tai plastiikkakirurgi....
Kirurgitkin varmasti auttavat mielellään löytämään muitakin keinoja kun heidän veitsensä, rohkeasti vain juttelemaan!
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
torstaina, 9. heinäkuuta 2009 klo 12:11
Voiteiden tehosta en mitään tiedä, suuntaan enkä toiseen, mutta siinä käsityksessä olen elänyt, että kosteutettu ja hyvinvoiva iho palautuu paremmin (ja toisaalta kai joustaakin paremmin lihomisvaiheessa, ei tule arpia ja repeämiä niiiiin pahasti kuin huonompivointiseen ihoon). Mutta tässäkin varmaan yksilöllisiä eroja hyvin paljon.
Charity
Pohjalta suunta on vain ylöspäin!
perjantaina, 10. heinäkuuta 2009 klo 15:04
Heippa ja onnea upeasta suorituksesta!
Itse kamppailen samanmoisen ongelman kanssa, olen 21- vuotias nainen ja kiloja karissut nyt 49kg 1v 4kk aikana ja löysää nahkaa vatsassa on.. Itselläni johtuu varmasti osittain raskaudesa pari v. sitten koska tuolloin iho venyi aivan mielettömästi ja raskausarpiakin tuli ihan kivasti
Treenannut olen aika paljon ja etenkin vatsan seutua yrittänyt kiinteyttää ja lihakset itsessään alkavatkin olla jo kohtalaisessa kunnossa pikkuhiljaa. Ainoaksi avuksi (kirurgin veistä lukuunottamatta) olen nähnyt kiinteyttävät voiteet joita olenkin jo kokeillut. Ihme kyllä ovat jo vähän auttaneetkin, vaikka olenkin käyttänyt niitä vasta hetken. Phytomerillä (saa esim. sokoksista ja emotioneista hinta n. 50e) on tosi laadukkaita ihonhoitotuotteita ja itse olen käyttänyt sellaista raskausarville tarkoitettua voidetta joka myös kiinteyttää ja tulevaisuudessa aion kokeilla samalta sarjalta ihan pelkästään kiinteytykseen tarkoitettua voidetta koska kokemukset tästäkin ovat ihmeen hyvät.
Veikkaan että voiteista saattaisi sinullekin edes pientä apua olla, ja sitten tietysti vatsanahan kiristysleikkaus on se paras, mutta varmaan tosi kallis operaatio.
ReetaKaroliina
sunnuntaina, 12. heinäkuuta 2009 klo 16:08
Onnittelut upeasta suorituksesta!
Minäkin sanoisin, että kärsivällisyyttä. Noin nuorella iho varmasti palautuu vielä paljon, mutta se voipi tosiaan viedä aikaa vaikka vuosia. Jatka vaan punttiksella käyntiä. Ja muista juoda tarpeeksi vettä!
Tässä yksi aiheeseen liittyvä
linkki
.
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista