Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kuinka lisää täytettä rintoihin & laihduttaessa?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuinka lisää täytettä rintoihin & laihduttaessa?
killutin
sunnuntaina, 25. heinäkuuta 2010 klo 08:30
Mulla on käynyt niin että rajun laihdutuksen seurauksena tissit ovat "löllistyneet" ja jotenkin rusinoituneet ja niissä on enää pelkkää ihoa, kaikki rasva ja kudos ikäänkuin hävisi ja laihdutettavaa olisi vielä sellainen 10 kg, ahdistus huipussaan... Miten voisin saada täytettä takaisin lihottamatta, nää ei tunnu enää ees rinnoilta, vai tapahtuuko se itsestään syömällä suht normaalisti (säästöliekin jälkeen) vai onko mun tosiaan odotettavissa elää näiden läpysköjen kanssa loppuelämäni?
Miten tätä tilannetta pystyisi korjaamaan lihottamatta, vai onko se lihominen ainoa ratkaisu... Luulen, että siis yhteydessä tuohon rajuun ja nopeaan painonpudotukseen, sillä ei ole ainoa kohta kropassa, joka "veltostui" säästöliekin seurauksena, mutta pelkään niiden puolesta.
Kiitos kaikille vastaajille etukäteen!
Future hasn't happened, the past is gone, so I figured the only thing is, what we do with the present depends entirely on us.
skarppi
sunnuntaina, 25. heinäkuuta 2010 klo 10:11
Moi!
Olisi kiva todellakin saada vastaus tuohon! Itse lihoin melkein 20kg, mutta rinnat eivät kasvaneet yhtään. Ja nyt kun olen saanut puolet pois rinnoistakin lähtee samlla
ja kun ei olis enää mistä lähteä.
nainen_89
sunnuntaina, 25. heinäkuuta 2010 klo 10:58
Minulla on sama ongelma
. Ennen laihduttamistani rintani olivat huomattavasti suuremmat ja nyt ne ovat pienentyneet huomattavasti. Minullakin olisi vielä n. 6 kg laihdutettavaa, mutta en tiedä uskallanko laihduttaa enempää jos rintani pienenevät entisestään. Olen alkanut harkitsemaan, että alkaisin käymään kuntosalilla ja sitä kautta saisin kiinteämmän vartalon eikä minun ehkä tarvitsisi välttämättä enää laihduttaa...Luulen, että sitä kautta voin ehkä estää sen etteivät rintani kutistu ihan rusinoiksi.
mantax
asioilla on tapana järjestyä
sunnuntaina, 25. heinäkuuta 2010 klo 11:16
Me ihmiset ollaan tässä jutussa yksilöitä. Itse kuulun ryhmään jossa rasva häviää rinnoista, eikä palaa sinne.
Toisilla iho ei palaudu, liittyy muistaakseni perinnölliseen ominaisuuteen ihon kollageenipitoisuudesta. Siihen ei sitten auta muu kuin puukko. Valitettavasti. Mutta ikä ja perimä vaikuttavat paljon, kuinka iho palautuu.
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
sunnuntaina, 25. heinäkuuta 2010 klo 18:41
Tuola ketjussa "Miten tissien käy kun laihduttaa suuren määrän?" on jo vähän pohdittu samaa aihetta.
Sehän on niin kovin yksilöllistä, miten rintojen kanssa käy laihtuessa (tai lihoessa, hyvä pointti!).
Ja vaikka lihoisi takaisin, niin vaikea sitä on suunnata sinne, mihin sitä saisi tulla, vaikka se olisikin aika kätevä taito.
Ihon hoito on tärkeää, säännöllinen rasvaaminen ja kuorinta tekee muutenkin hyvää. (mielelle ainakin
) Mutta sekään ei pullista kuppikaupalla etumusta takaisin eikä välttämättä kiristä tissejä. Ylävartalon treeni, rintalihakset ja yläselkä antaa hyvän ryhdin ja ne, mitä on, kannattaa kantaa ylpeydellä.
Sekä laadukkaiden ja tukevien liivien merkitystä ei voi väheksyä.
Eikä kannata liiaksi surra kadonneita tisuja, kun sitä voi nauttia muuten virkistyneestä kokonaisuudesta.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Vilukissa85
sunnuntaina, 25. heinäkuuta 2010 klo 21:39
Rinnathan ovat pitkälti rasvakudosta eli laihduttaessa lähtee rasvaa sieltäkin. Tätä voi toki hillitä käymällä kuntosalilla. Aina selitetään että pelkkä syömisen vähentäminen ei riitä vaan myös liikuntaa pitäisi lisätä. Lähde siis salille ja treenaamaan rintalihaksia
Vaikka mitään valtavaa kuppia ei näin saakaan niin se pienikin rinta vaikuttaa kiinteämmältä ja pyöreämmältä kun on lihasta myös
NinaVee
this too shall pass.
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 15:33
suosittelen kuntosalia ja rintalihastreeniä yhdistettynä esim. method putkiston kasvokouluun (erityisesti kaulan lihasten kunnossapito). Lisäksi mulla apua OIKEASTI on tuonut Lumenen premium beauty rejuvenating neck and decollete cream eli siis elvyttävä kaula- ja dekolteevoide. Maksaa noin 35e riippuen kaupasta.
ei siis mainostarkoituksessa tämä vaan ihan aikuisten oikeesti on mulla auttanut, just hain uuden purkin, on aika riittoisaa.
[/url]
Banzai
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 21:04
Tuon tähän ikänsä pienirintaisen ihmisen näkökulman. Pienet rinnat on ihan hyvät. Oikeasti. En sano vain siksi, että niin pitää sanoa tai että yritän väkisin itse hyväksyä rintani, vaan en ole koskaan kärsinyt siitä, että rinnat olisivat liian pienet. Kuppikokoni on 75A. Painoni ei ole kummemmin heitellyt, joten niille ei ole koskaan tapahtunut mitään enkä osaa siitä asiasta sanoa. Mutta yksikään mies ei ole koskaan valittanut ja vientiä on riittänyt, lisäksi pienet rinnat on tosi kätevät urheilussa kun mikään ei ole tiellä. Treenaan salilla, ja varmaan se terhakoittaakin vähän, mutta pointti nyt on se, että kannattaa totutella, jos ei massaa enää saa takaisin. Elämänlaatu on ihan mainio näinkin. Hankalaa on vaan tottua muutoksiin. Ja joo, toivoisin joskus, että pyöreyttä olisi enemmän näissä (siis erimuotoiset kuin ovat), mutta kun katsoo naisia pukukopissa tai muualla ymmärrän, että naisia on monenlaisia ja on hyvin erilaisia rintoja ja eritavalla kauniita. Olemme vaan niin hemmetin itsekriittinen laji, että se on jo vähän tuhoisaa.. Tsemppiä siis meille kaikille
Nadda
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 21:28
On kuitenkin eri asia olla alun alkaen pienirintainen kuin menettää rinnoista täyteläisyyttä. Siinä iho venyy eivätkä rinnat välttämättä koskaan saavuta enää kiinteyttään, kun rasvakudos vähenee.
Ei minustakaan pienissä rinnoissa mitään vikaa ole, mutta mieluummin ottaisin pienet ja kiinteät kuin pienet ja lörpähtäneet nahkapussit.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Arjen pulinat
»
Univirsi. Illanvirkusta aamupirtelöksi.
tänään
kello 22:49
Liikunta
»
Nestle Fitness-pakettejen Les Mills-treeniohjelmat
tänään