Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kauniita sanoja
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kauniita sanoja
Sivu:
<
1
2
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
sunnuntaina, 6. kesäkuuta 2010 klo 20:24
Eräs miespuolinen ystäväni jaksaa aina sanoa miten tykkää minusta.
Hän sanoo sen ihan miehenikin kuulleen eikä asiasta sen suurempaa meteliä nosteta. Muutama viikko sitten hän sanoi sen jälleen ja jatkoi lausetta; tykkäsin susta kyllä silloinkin kun olit isompi.
Pysii sitten vielä perään että en kovin paljoa enää laihtuisi jotta tuntee minut.
Muistutin kyllä häntä että olen saman ihminen vaikka pienenkin.
http://sambaaja.blogspot.com/
Taru81
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 17:14
Oltiin kaverin kanssa tanssimassa kuopukseni taisi olla silloin vajaa vuoden ikäinen, joten vielä vauvamahaa ja muuta (tosin on se vieläkin ja poika täyttää kolme!!!!!!)
Noh, alkoi baarissa hitaat ja nuorimies tuli luokseni ja pyysi tanssimaan. Hän sanoi, että olen ravintolan kaunein nainen ja että mieheni saa olla onnellinen kun hänellä on minut. Tämä nuorukainen siis ennestään tuntematon. Eipä ole koskaan aikaisemmin näin käynyt minulle!
Jennuzka
A moment on your lips, forever on your hips
tiistaina, 20. heinäkuuta 2010 klo 18:39
"Ajattele miten pienestä se on kiinni. Vähän painoa pois ja olisit ehdottomasti kaunein nainen missä ikinä liikutkin" - poikaystävä
"Jos tuosta laihdut hiukkasen niin menet sitten suoraan miss suomi kilpailuun" - ystävä monien vuosien takaa
"muistutat janina frostellia nuorempana" - pomo
"jos sä laihtuisit niin se olisi niin epäreilua koska kaikissa ihmisissä pitää olla jotain vikaa" - ystävä
"sä olet ehdottomasti kauneinta mitä olen minun elämässäni nähnyt" -tuntematon mies
Monta esimerkkiä on mutta nämä vat jääneet mieleen
soronoo
tiistaina, 20. heinäkuuta 2010 klo 19:32
Mies kehuu jotakin vähintään kerran viikossa, mutta ei ne jää sen kummemmin mieleen. Varsinkin jos on itsellä epäviehättävä ja iso olo niin tuntuu joskus ihan ivalta sanoa kauniiksi. Tänään esimerkiksi on sellainen rasvapallo-olo ettei paremmasta väliä ja mies ihaili silti minua sohvalla makoillessamme sanoen jotain mekosta ja sen istuvuudesta ja kuinka näyttää kivalta tmv.
Mulla on vaikeuksia saada näistä kommenteista mitään iloa, oli kenen sanomaa hyvänsä jos olo on näin paha.
Worm
maanantaina, 30. toukokuuta 2011 klo 22:30
Juuri hetki sitten mulle tuli poikaystävältä viesti: "Mun mielestä sun vartalo on vaan todella suloinen." Joskus on myös eräs ystäväni sanonut, että mulla on nätti vartalo ja kauniit kasvot.
Ja soronoolle ihan näin kliseisesti:
"kauneus on katsojan silmässä."
Sinussa miehesi näkee asioita, joita et välttämättä itse näe. Tiedän kyllä tunteen, josta mainitsit. Joskus on niin tönkkö ja lihava olo, että on vaikea uskoa, mitä toinen sanoo, mutta niin ne vain yleensä tarkoittavat sanomaansa. : )
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 07:55