Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Isot rinnat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Isot rinnat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20
21
22
...
31
32
33
34
>
Kikka16
maanantaina, 10. toukokuuta 2010 klo 15:10
Ei tuota arkiaamuina totuttua rytmiä (kuudelta ylös) niin vaan sekoiteta. Aamunkajo herättää liian aikaisin, täytyisi hankkia pimentävät verhot, pelkkä sälekaihdin ei auta.
Hennelle kiitos tsempistä, todellakin tuli lisää aika valmistautua leikkaukseen. Nyt pääsen varmasti kaikkiin kesän juhliin, osa olisi jäänyt väliin jos leikkaus olisi ylihuomenna totetunut.
Sampura
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 19:26
Tänään oli sitten plastiikkakirurgin konsultaatiokäynti. Leikkaus tehdään, koska itse sitä niin paljon haluan. Aika hassua sinänsä.
Mutta ei ennen syksyä, koska maha täytyy saada pois. Ihmettelin sinänsä lääkärin kehotusta pudottaa painoa ainoastaan 5-6 kiloa vaikka ite oon tähdänny koko ajan -12kg.
Mannaharja
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 21:49
Onneks olkoon Sampura
Oliko kriteerit tiukilla? Lähettävät mulle lausunnon omasta käynnistäni, ehkäpä siitä selviää tarkemmin miksen kelvannut. Kävin sitte eilen suutuspäissäni ostamassa patricialta rintsikat - 80 E. Ympärys oli pienentynyt mutta kuppi kasvanut. Oli vielä sellaista pienentävää mallia.
Oon oikeesti iloinen sun puolesta!!!! tsemppiä kilojen sulattamiseen!
Sampura
keskiviikkona, 12. toukokuuta 2010 klo 11:29
No siis kyllä niin tiukille meni, että jos en ois ollu niin vakuuttava ja haluais sitä tosi paljon niin tuskin oisin päässy jonoon. Siinä sentään lääkärikin oli sitä mieltä, että ei ne kilot mun tisseistä enää lähe vaan mahasta.
minidoll
torstaina, 3. kesäkuuta 2010 klo 10:39
Rintaleikkaus odottaa täälläkin.
n. 30kg laihtumisen seurauksena ei kuppikoko pienentynyt yhtään. Ainoastaan ympärysmitta. Ennen laihdutuksen aloittamista olin 90E:ssä, nyt 28kg hoikempana 75E tai F:ssä riippuen liiveistä. Laihtumisen myötä kyllä lähti rasvaa rintojen yläosasta ja painojakauma rintoihin tuli vääränlainen eli roikkuvat ja painavat hartioitani alapäin minkä päivän aikana ehtivät. Päivittäin kuristan rintani, että eivät hölskyisi ja liikkuisi ja liivit ovat erittäin leveäolkaista mallia. Aina olen kateellisena kuunnellut, miten kaverit saaneet alennusmyynneistä ihania liivejä 20€ kun minun mallini maksaa 50-70€ jo alennettunakin ja ulkonäöltään ei mitään kaunista katseltavaa.
Ensi viikolla odottaa mammografia ja syksylllä leikkaus. Mammografian tulokset on puolivuotta voimassa, joten siksi siinä takaraja milloin päästävä leikkuriin. Pelon sekaisin tuntein odotan kyllä sitäkin.
Pääsin jonoon pisteiden perusteella. Maksimit helisi, vaikkei paino olekaan indeksissään. Lisäksi niskahartiakivut, fasattiongelmat rintarangassa ja hermon jumiutuminen solisluun luokse antoivat lisäpotkua. Lääkärin kanssa sovittiin tammikuussa, että tiputan painoa 5kg ennen mammoa ja toukokuussa sen sitten sain pois.
Olkaa vaan sinnikkäitä ja varmasti leikkaukseen pääsee tarpeen mukaan.
Itse olen tyytyväinen, sillä uskon että leikkaus tulee parantamaan elämänlaatuani ja ennen kaikkea sitä, etten joutuisi lääkkeitä niin paljon syömään.
Jos joku on leikkauksessa jo käynyt, olisi kiva saada kommenttia toipusesta jne. (on voinut viestiketjun alussa ollakin, mutten kaikkea tarkasti lukenut, sorry)
nonote
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voi silloin multaa kaivaa, ja huolet hukuttaa.
torstaina, 3. kesäkuuta 2010 klo 10:58
Tervehdys kaikille isorintaisille kanssasisarille!
Itellä rintsikat kokoa 90E ja aina välillä on tullut mietittyä että mitä näitten kanssa tekee ja miksei suomesta mistään saa kivoja rintsikoita isorintaisille?! Ei jaksaisi aina valkoisia, mustia tai ihonvärisiä. Ja sitten musta on myös jo lukuisia vuosia siltä ettei näin isorintaisten ilmeisesti kuvitella liikkuvan lainkaan kun urheiluliivejä (varsinkin tukevia sellaisia) on todella vaikea löytää.
MUTTA. Tähän kaikkeen on loistava ratkaisu joka on kaksiosainen, nimittäin 1) internet ja 2) iso-britannia.
Mä olen nyt parin isorintaisen kaverin kanssa viimeisen vuoden ajan hankkinut kaikki rintsikat seuraavista osoitteista:
www.brastop.com
www.bravissimo.com
Brittiläisiä firmoja siis, postitoimitus kestää 1-2 viikkoa, hinnat inhimillisäa 20-30 euroa. Koot on vähän mystisiä, mutta siis sen verran tiedän että kuppikoot on siis samat kuin meilläpäin, ja noista rintojenympäryksistä sen verran että meidän 85 on brittien 38 ja meidän 90 on brittien 40,
Tuolta on tullut tilattua kuudet normirintsikat ja yhdet aivan loistavata urheiluliivitkin. Koskaan ei oo tuntunut urheilu niin mukavalta kuin nyt kun ei hölsky miten sattuu. Suosittelen. Ja jos on yhtään tuttuja jotka kaipaa rintsikoita niin toki kannattaa tilailla porukassa ja deelata postikulut, vaikkei nekään mitään suuria ole. Tsemppiä kesään kaikille!
smc
torstaina, 3. kesäkuuta 2010 klo 11:43
Viime viikolla oli konsultaatio Jorvissa ja nyt sitten jonossa. Lääkäri oli nuori ja sanoi heti, ettei minun vaivoihini rintojen pienennys ole mikään hoito
. Sanoin kyllä, että lähettävän lääkärin (fysiatri) mukaan kaikki hänen potilaansa, jotka on tämän vaivan takia lähettänyt leikkaukseen, ovat parantuneet täysin. Onneksi leikkauskriteerit täyttyivät muuten, joten pääsin jonoon. Minulla ei painon suhteen ollut mitään ongelmaa. Indeksi on n. 21. Vajaa kolme kiloa olen tiputtanut kevään aikana fysiatrin kanssa käydyn keskustelun jälkeen. Hän sanoi, että voisin kokeilla, auttaisiko painonpudotus oireisiin. Pientä helpotusta on tullutkin, mutta johtuuko laihtumisesta vai uudesta fysioterapiasta ja muista uusista kikoista.
Leikkaus on todennäköisesti vasta hoitotakuuajan lopussa. Soitin jonohoitajalle. Jono on todella pitkä, eikä kesällä tehdä kuin akuutit leikkaukset eli jono alkaa purkautua vasta elokuussa. Lisäksi minulla on syksyn aikana pari kuntoutusjaksoa, jotka vaikuttavat sopiviin ajankohtiin. Haluan ehdottomasti käydä nuo kuntoutukset. Olen siis menossa Ortoniin, jonka pitäisi olla tosi hyvä näissä niska-käsioireissa.
Olen kuullut tuttavilta ristiriitaisia kertomuksia sekä hoitoonpääsystä että paranemisesta. Olisi kiva, jos joku jo leikkauksessa käynyt voisi kertoa kokemuksiaan.
Ja vinkkinä niska/hartia/käsioireisiin: fysiatri suositteli minulle liivien olkaimien alle silikonityynyjä, jotka jakavat olkaimen painon laajemmalle alueelle. Fysioterapeuttini lisäsi tähän vielä, että kannattaa laittaa olkatoppaukset silikonipehmusteiden alle, niin eivät paina. Näin olen tehnytkin ja vointi on ollut parempi. Viritykset vain ovat tosi ärsyttävät, kun sekä silikonityynyt että toppaukset liikkuvat ja niitä saa säätää vähän väliä.
Premnas
sunnuntaina, 6. kesäkuuta 2010 klo 09:26
Aika "hauskaa" muuten että yritin juuri uudelleenmääritellä kuppikokoni. Laskurin mukaan se olisikin C, mutta ei mitenkään ole, koska on oikeasti F --> C siksi, koska rinnat roikkuvat ja riippuvat. Tuo mikälie-jugulum -mitta on 28cm. Kuitenkaan mitään hartiakipuja tai muita särkyjä ei ole.
Minun on vaikeaa löytää istuvia rintaliivejä ihan erikoisliikkeistäkin. Semmoset ristiinköytettävät olkaimet ovat parhaat, tavallisia kiinteitä olkaimia en voi hyvällä menestyksellä käyttää (olkaimet tippuvat jatkuvasti olkapäiltä, rasittavaa). On kokeiltu olkainten kiristystä, napakampaa ympärystä jne, ei auta. Se on niistä olkaimista kiinni, ne ovat aina liian lähellä reunaa.
Sitten usein tuntuu myös, että vaikka olisi isokin kuppi, niin tuo rinnan alapuoli ei mahdu mihinkään. Siis että tarvisi olla rinnan alapuolelta suurempi kuppi ja nännin yläpuolinen osa kupista vois olla suhteessa pienempi.
titiuuu
perjantaina, 23. heinäkuuta 2010 klo 18:45
Hola!
Olen 22-vuotias nainen ja tavoitteena uusi pienempi minä, myös rinnoista!
Tämänhetken mitat:
167/80
BMI: 28,7
Kuppikoko 80G
Jugulum-mamilla mitta about 31cm
Jatkuvasti niska-hartia- ja selkäkipuja, joista aiheutuu jatkuvaa päänsärkyä ja käsien puutumista. Myös rinnoissa on kipua usein. Alan olla kyllästynyt näihin ongelmiin. Suunnitelmissa käydä lääkärin puheilla että pääsisin kirurgin konsultaatioon. Todennäköisesti pääsisin leikkaukseen jo nyt heittämällä mutta haluan pudottaa painoa normaalipainon rajoille, ettei sitten käy niin että uudet rinnat menettävät muotonsa jos leikkauksen jälkeen paino tippuu. Lastentekoon asti en voi enää odottaa, sillä siihen menisi aikaa varmaan 10 vuotta ja jatkuvat kivut pilaavat elämäni. Ja laihduttamalla nämä tissit eivät pienene, kokemusta on.
Kikka16
tiistaina, 24. elokuuta 2010 klo 20:22
Olet titiuuu melkein sman kokoinen kuin minä, painoa minulla 5 kiloa vähemmän. Leikkaus on edessä maanantaina 30.8. ja nyt jo TAAS hiukan jänskättää, toukokuulla piti päästä leikkaukseen mutta se peruuntui TEHY:n ylityökiellon takia.
Tänään tuli postissa tutkimuskysely liittyen pienennysleikkaukseen, kyselevät kuntoa & tuntemuksia ja ilmeisesti saan vielä sairaalassa ennen leikkausta jatkokysymyksiä.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20