Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Hiukset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Hiukset
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
marsier
sunnuntaina, 25. heinäkuuta 2010 klo 23:41
Minä en ole nyt shampoolla pessyt yli neljään viikkoon, ennen pesin joka toinen päivä ja aina hikiliikunnan jälkeen. Tukkani on vähän yli olkapään. Nyt pesen siis miltei joka päivä mahdollisimman kuumalla vedellä ja hieron päänahkaa samalla kuten vaahdottaisin shampoota. Harjaan myös vähintään pari kertaa päivässä luonnonharjasharjalla.
Ovat mielestäni tuuheammat, ja aika kiiltävät myöskin. Nyt alkaa tuntua juuri aika rasvaiselta, en tiedä millä nyt sitten pesisin ja miten jatkaisin... Jännittää tulevat ystävän häät että miten tukkani hoitaisin sinne. Samoin mietin värjäystä, nää on tämmöset vaaleet, vähän oranssit, vaikea kuvailla... Mietin että mikä ois oikea ratkaisu shampoottoman rinnalle. No mutta ainakaan en aio palata takaisin siihen että pesisin joka toinen päivä shampoolla (ja hoitoaineella).
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 08:39
Siis mun kynnet kasvaa oikeesti aivan mahotonta vauhtia...isännys vitsailee jo ett mulla on hurjemmat kynnet kun mun kissoilla
Tukan värjäsin ihan kemiallisella värillä että tulee selkeempi raja juurikasvuun niin sais paremmin selvää kuinka toi biotiini vaikuttaa noitten kutrien kasvuun ja on tää kyllä kiva kun on vaihteeks ihan räikyvän punainen pää
marsier
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 21:55
Minä kyllä todellakin suosittelen shampootonta elämää. Tämän lyhyen mutta antoisan kokeilun ansiosta luulen, että en enää palaa shampoon (ainakaan vakituiseksi) käyttäjäksi. Monet shampoottomat sanovat että päänahka parantuu ja hiukset kasvaa nopeammin - itsellä ei päänahkaongelmia mutta näyttäisi jo että hiukset ovat lähteneet kasvuun.
Suosittelen! Ja tässä hyvä keskustelu aiheeseen:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/kropan-kohentajat/1610181/kokonaan-ilman-shampoota/
Korppio
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 22:15
Tämän ketjun innoittamana shampootonta elämää takana pari kuukautta hieman ristiriitaisin tuntein. Pidän ajatuksesta etten käytä shampoota ja säästän luontoa, rahaa, ja hiuksiani(?). Hiukset eivät todellakaan rasvoitu enää pahasti ja eivät ole niin lättänät, MUTTA tuntuu että tukkaa lähtee paljon enemmän ja ihan kuin ponnarikin olisi ohentunut. Päänahka oli myös aluksi hyvässä kunnossa, mutta nyt on alkanut hilseilemään. Tämä voi tietenkin johtua ihan jostain muustakin ja varamasti johtuukin. Myös latvat ovat kuivuneet ja olenkin laittanut niihin hoitoainetta noin kerran viikossa, etteivät ihan käsiin räjähdä. Latvat eivät tunnu likaisilta, mutta menevät koko ajan (vaikea selittää) osioiksi, eli näyttävät koko ajan vähän likaisilta ja takkuisilta. Hajuhaittoja ei ole ilmennyt.
Eli siis en oikeen osaa sanoa onko tämä nyt hyvä vai huono juttu. Olen ollut koko tämän ajan lomalla ja kun töihin menen niin luultavasti alan pesemään ehkä kerran viikossa laimennetulla shampoolla, niin uskon että nuo latvat pysyisivät paremman näköisinä. Hiusten kasvuun en myöskään osaa sanoa mitään, ei näytä vaikuttaneen kasvunopeuteen ainakaan mitenkään radikaalisti.
akkuli
Joka päivä oppii jotain uutta!
sunnuntaina, 1. elokuuta 2010 klo 21:13
Morjens, kiva lukea mitä teille kanssasisarille kuuluu. Itse olen vienyt tämän shampoottoman elämäni vielä astetta pidemmälle nyt kesäloman aikana enkä ole kahteen viikkoon käynyt enää joka päivä suihkussa hiuksiani lotraamassa ollenkaan. Ollaan kyllä käyty järvessa uimassa lähes päivittäin, mutta eihän se nyt ihan sama asia ole kuin oikea suihkussa "vaahdottaminen".
Hiukset on edelleen ihan hyvän näköiset, eivät siis mitenkään ällö-rasvaiset. Tosin, on ne puhtaamman oloiset silloin kun käy suihkussa ja pesee ne lämpimällä vedellä päivittäin. Se täytyy kyllä rehellisyyden nimissä myöntää.
Kävin myös lukemassa noita linkkejä ja tuli samanlainen kauhistus noiden soodien ja etikoiden käytöstä kuin silloin aikoinaan, kun aloin käyttää lapsilla kestovaippoja. Kaikilla ylihysteerisillä amerikkalaispalstoilla vouhotettiin, että harsot pitää liottaa suurinpiirtein vetyperoksidissa, että ne ois hygieenisiä. Ja sitten kun ajattelee ihan tavallisella maalaisjärjellä, että jos esimerkiksi tuollaiselta leikki-ikäiseltä menee pissat housuun, niin ei niitä sukkahousujakaan missään etikoissa lioteta vaan ne nakataan normipyykin sekaan ja pestään ihan tavallisesti niin kuin mikä tahansa muukin pyykki. Tuli vaan mieleeni, että miksi ihmeessä ne harsot ois ollu mitenkään erilaisia kuin esim. ne pissaan menneet pikkuhousut... Minä en siis henk koht lähtisi laittamaan mitään soodaa tai etikkaa päänahkaani, kun en oikeasti tiedä kuinka voimakkaita aineita ne ovat ja miten ne oikeasti vaikuttavat reagoidessaan ihon yms. kanssa...
Mutta, joku mainitsikin tuon kiusallisen hilseen. Oletteko jo keksineet miten siitä pääsee eroon "luomusti", kun kaupasta ja apteekista saa vain shampoota, joka sitä hoitaa? Noiden tököttien jälkeen kuontaloni on taas viikon verran ihan kuin kyljyksellä kammattu. Ei tekisi mieleneni useinkaan niitä käyttää ja hilse itseasiassa näyttääkin tulevan ja menevän vähän omia aikojaan, silleen aaltomaisesti.
annika306
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 16:51
Onko tuo shampooton kuuri oikeasti toimiva? todella kiinnostavaa taidanpa itsekin kokeilla :
mutta aloitin juuri tänään käyttämään biotiini fortea eläimille tarkoitettua ja piimax pro-vitaa jotka auttavat hiusten ja kynsien kasvuun, myöskin ihon kuntoon, toivottavasti tepsivät.
Olen kerännyt listalle konsteja hiusten kasvun nopeuttamiseksi ja näitä olen netistä löytänyt :
-biotiini forte
-piimax pro-vita
-suihku ilman shampoota
-huuhtelu kylmällä vedellä
-päähieronta
-hyvä ja monipuolinen ruokavalio
ajattelin koittaa tuota kaikkea, saa nähdä tepsiikö.
Killer*Queen
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 20:51
kalaöljykapselit.
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 07:42
6 päivää sitten pesin hiukseni samppoolla viimeks, joka ilta siis pelkkä vesipesu ja nyt ovat sen verta rasvasen oloset että tänään jotain tököttiä kyllä käytettävä kun huomenna on baari reissukin edessä
mut ei nää vieläkään näytä sinällään likasilta eikä mee päänahkaa myöten niinkun niillä on vanhojen tottumusten (shamppoopesu kerran päivässä) aikaan ollu tapana. Joten mulle ainakin sopii tosi hyvin ton shamppoon käytön vähentäminen ja ruvennu jotenkin automaattisesti noi pesukertojen välit venymään kun on huomannu ett ei nää nyt vielä likaset oo niin mitä pirua sitä tänään pesemään eikun vaan kunnon huuhtelu ja menoks
Mut jos jättää vesipesun väliin joku päivä niin sit on kyllä melko karmeen näkönen rasvaletti seuraavana aamuna.
värjäyksestä ei kauaa oo ja nyt jo pukannu hiukan juurikasvua...jee, taitaa biotiini tehota muuhunkin kun kynsiin, toivo taas pilkahtaa että jokupäivä tuo letti olis tonne persiiseen asti, nyt kun peittää nipin napin lapaluut
annika306
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 16:28
torstaina, 27. toukokuuta 2010 klo 15:47
Chott kirjoitti
:
Jep, rasvat pyörii päivittäin 45-65% paikkeilla, nytten lähempänä tuota 60>%
En ymmärrä tätä rasvajuttua, voisitteko selventää?
annika306
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 14:07
Eli mä käytän nyt Biotiini Fortea ja Piimax Pro-vitaa en tiedä viellä toimiiko kun olen vasta aloittanut, mutta lopetin myöskin shampoon käytön juuri vähän aika sitten. Hiukset tuntuvat hyvin rasvaisilta vielä mutta onneksi eivät näytä siltä.
Kuinkahan kauan alkaa näkyä tuloksia? Toivottavasti pian sillä en kestä enää lyhyttä tukkaa pakko saada ne pitkiksi!
Käytän suihkussa aika viileää vettä ja kun pesen hiukseni hieron päänahkaani. Tietääkö kukaan vielä lisää vinkkejä hiuskasvun nopeuttamiseksi? Tietysti ruokavalio ja yms vaikuttavat asiaan.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>