Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Hiukset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Hiukset
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
rasvamunkkipulla
torstaina, 24. kesäkuuta 2010 klo 17:02
Ilmoitan, että pakko oli ruveta kokeilemaan shampootonta elämää
Ainut vaan, että uimahalli kun aukeaa heinäkuussa, niin tulee kyl uitua niin paljon, että pakko varmaan kyl sillon ainakin pestä shampoolla
Sniif.
hippistuu
Elämä on yllätyksiä täynnä!
torstaina, 24. kesäkuuta 2010 klo 17:33
Jos shappoo rasittaa hiuksia on shappoo liian vahvaa,laimennan shamppoot niin esin yhdestä pullosta saa kolme neljä samankoista pulloa shamppoota,päänahkaa pitää hieroa ympäriinsä pesun yhteydessä, ja huuhdella lämpimällä ja lopuksi viileällä vedellä,hoitoainatta vain latvoihin,ei päänahkaan senkin voi laimentaa pullosta saa kaksipulloa hoitoainetta,silloin kun vielä käytiin öljyhoidoissa parturilla tai kampaajalla siinähän oli päänahan lämpöhoito ideana! Nykyään sitä kait harvemmmin enään käytetään!
Pelkkä vesipesu ei tee hiuksista puhtaista vaan saattaa tukkia hiusjuuren talilla koska hiuksi on putki ontto sisältä ja suomut aukeavat lämpimässä,sitten tämä lika menee hiuksen sisälle ja valuu hiustuppeen!
Shamppoon tarkoitus on että ainakin kerran viikossa liuotetaan nää liat ja ylimääräiset talit pois! Minulla kasvaa hiukset ihan hienosti Parturini ystäväni sanoikin ei kasvu ole hidastunut ja hiuksi on terve päänahkaa myöten,kiitos parturikoulutuksen vaikka sille alalle koskaan mennytkään!
Pesen hiukset kerran viikossa,laimennetulla shamppoolla,nyt kun ovat lyhyet en käytä hoitoainetta ollenkaan! koska sitähän käytetään hiusten selvittämiseksi,kaupallisuus toitottaa ihan toista! alkuun hoitoaine oli parafiinia ja sitä suittiin hiuksiin,ja ne sillä selvisivät,siihen sitten kampaus kuumalla piippausraudalla,oli tosi kaunis
Eli liian kuuma polttaa hiussuomut ja ne aukeavat ja sit tulee niitä kaksihaaraisia! Käyttäkää vaan shappoota mutta ei jokapäivä Ja laimentakaa yksi neljäsosa shamppoota kolme vettä Sekoittaa hyvin!
Kaiken takana on ruokavalio!
löppönen
torstaina, 24. kesäkuuta 2010 klo 22:12
Tänään takana vasta neljäs shampooton päivä, mutta muutoksia on havaittavissa!
Multahan siis ennen irtosi hiuksia aivan älyttömästi: kourallinen pesun jälkeen, kourallinen aamulla harjatessa, kourallinen illalla harjatessa.. Kaikki lattiatkin oli täynnä mun hiuksia!
Mutta nyt, harjasin tukkaa ennen suihkuun menoa, "tukistin" monen monta kertaa, ja hiuksia lähti yhteensä kaksi! Voiko olla tottakaan
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
torstaina, 1. heinäkuuta 2010 klo 12:04
Ostin nyt sitten sitä biotiinia ja jää nähtäväks mitä tuleman pitää, värjäsin tukkanikin eilen että on helppo seurata juurikasvun etenemistä
Toivossa on hyvä elää
Rahmqvist
Sisulla ja sydämellä
torstaina, 1. heinäkuuta 2010 klo 14:31
Minulta lähti myös yhdessä vaiheessa hiuksia luonnottoman paljon, mutta syy ei ollut shampoossa vaan kilpirauhasen vajaatoiminnan mukavassa oireessa. Kun sain tabletit, niin kuukauden sisällä hiustenlähtö tyrehtyi kuin seinään. Normaalisti pesen kuontalon joka toinen päivä apteekin shampoolla ja hoitoaineella eikä hiuksia lähde kuin muutama jos pikkuisen tukistaa. Oman kampaajani mukaan se on hyvä tapa tarkistaa onko hiustenlähtö normaalia vai ei.
Muutoin olen näitä onnellisten tähtien alla syntyneitä, joilla on aina ollut vahva ja kiiltävä tukka, tosin ohut, mutta hiusta on paljon. Olen kuuriluontoisesti (raskauksien jälkeen) popsinut välillä Priorinia, mutta oikeastaan paras tie terveeseen tukkaan on syödä terveellisesti ja monipuolisesti
rasvamunkkipulla
torstaina, 1. heinäkuuta 2010 klo 23:58
1,5 viikkoa ilman shampoota. Ei katastrofia vielä!
Tänään oli kyl pakko laimennetulla liuoksella pestä, kun hikosin niin hirveesti zumbatessa. Ei näkyviä muutoksia havaittavissa, että kassoo ny jatkaako tätä.
löppönen
perjantaina, 2. heinäkuuta 2010 klo 11:24
Mun tekisi jo ihan kamalasti mieli pestä tukkaa shampoolla, vaikkei se nytkään mitenkään kamalan näköinen ole. Itse asiassa eilen kysyin äidiltäni, näyttääkö tukkani mitenkään likaiselta kun pidin sitä auki, ja hän vastasi että "ei ollenkaan" ja katsoi ihmeissään
Oon kyllä itsekin yllättynyt miten tuuhea ja kiiltävä tukka on nyt! Tietysti tyvestä hieman öljyisen tuntuinen..
Mutta ikävöin vaan sitä shampoon vaahdottamista, hiuslakan suihkimista, ja etenkin sitä hyvää tuoksua mikä shampoosta jää tukkaan.
Nythän nää ei tuoksu oikeastaan miltään.
Galinga
Syö hyvin, niin jaksat tapella.
lauantaina, 10. heinäkuuta 2010 klo 14:00
Vielä tuosta biorionista (biotiinista); mulla on alkanu hiukset kasvamaan oikein kunnolla nyt!
vielä vähän aikaa sitten (vajaa kuukausi) hiukset oli leukaan asti, nyt 2-3cm leuasta. Eli minulla ainakin toimii. Missän muissa karvoissa en ole huomannut kasvut, mutta hiuksissa sitäkin selvemmin
aion kyllä käyttää jatkossakin!
Hanibani
lauantaina, 10. heinäkuuta 2010 klo 14:21
Huomasin juuri, että olen vähentänyt hiusten pesua normaalista 2-3 noin yhteen kertaan viikossa. Ja eilen just katselin että kylläpäs on hyväkuntoisen näköiset hiukset. Kaverikin sanoi pari päivää sitten jumpan jälkeen että miten sun hiukset näyttää siltä, että et olis missään jumpassa ikinä käynytkään (ei siis latistuneet ja päätä myöten menevät hiukset, joissa on se ah niin ihana ponnarinjälki). Mulla kyllä ylipäänsä hiukset näyttää parhailta pari päivää pesun jälkeen, kun ne ei enää "hapsota" ympäriinsä. Taidan jatkaa tätä samaa rataa, kun näyttää toimivan ihan hyvin
Kasvattelen hiuksia taas pitkäksi. Nyt kesällä hiukset _tuntuu_ kasvavan paljon nopeammin. Mut en sitten tiedä kasvaako ne oikeasti nopeammin vai onko tää vaan mun joku oma käsitys.
Kaveri muuten pesee hiukset vihreällä teellä. En ehtinyt kyselemään mikä suurempi filosofia sen takana on.
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 07:35
Nyt on pari viikkoa takana säännöllistä biotiinin popsimista. Hiusten kasvusta en osaa kyllä sanoa vielä mitään mutta kynnet kasvaa aivan hurjaa vauhtia
toivoa siis on että aine toimii
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9