Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Terveys
> Sairastaminen
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Sairastaminen
pusutoukka
pessimisti ei pety
keskiviikkona, 14. heinäkuuta 2010 klo 10:37
On se kummaa hommaa tämä sairastaminen! Minä oon täällä vesirokosta kärsiny lauantaista lähtien, ja tänään on ensimmäinen aamu kun tunnen itseni edes vähäsen ihmiseksi. Punnituspäivähän oli ja meni jo maanantaina mutta ajattelin seku käydä kattoon ja merkata tänne ylös painon.
Nooh, yllätys oli kyllä aika huikea kun lukema näytti 1,5kg vähemmän kuin viikko sitten maanantaina!
Minä olen kuitenki syöny ihan mitä sattuu tässä la-su-ma-ti. Toisinkuin normaali-ihmisillä, mulla sairastaessa vaan lisääntyy ruokahalu kun alkaa masentaa, joten sitä popsii kö heikkopäinen koko ajan jotakin. En ole merkannut mitään tänne päiväkirjaan, jos olisin niin pallerot huutais punaista jokaikinen. Olen vetänyt mars-jätskejä, sipsejä, ranskalaisia, paneroituja pihvejä....
Luulis että vaaka olis näyttäny plussaa tuon saman verran. Tokihan olen juonu enemmän nesteitäkin (vettä ja Fruitya) kun olin kuumeessakin pari ensimmäistä päivää.
Mutta että silti laihtuu, en nyt tiedä pitäiskö tässä kiittää viime viikon syömisiä siitä, vai onko tällä sairastamisella jotenkin käänteisesti niin kuluttava vaikutus että olen koko ajan muka vihreällä vaikka kalorit hipoo varmasti 4000kcal rajaa päivässä ja laatupallerot punottaa niinku petolinnun arse
Yksi mielenkiintoinen huomio tosin: vyötärönmittaan on tullu 3cm lisää. Jos nyt osaan edes sitä oikein mitata.
Onko teillä kokemuksia tällaisesta?
pusutoukka
pessimisti ei pety
keskiviikkona, 14. heinäkuuta 2010 klo 12:05
Tympäsee kun en pääse liikkumaan. Vesirokon jälkitautina on kuulema hyvin usein aikusilla keuhkokuume joten ei varmaan oo asiaa lenkkipolulle koko viikolla
nyt alkas olla jo semmonen olo että tekis mieli ulos ja liikkeelle... mutta eikai se auta ku maata ja toivoa ettei sitä keuhkokuumetta tule
karmale
keskiviikkona, 14. heinäkuuta 2010 klo 12:51
Piti tulla kattoon kun oli niin ihana nimi kun
pusutoukka
tosi söpöä
Ikävä että sairastat
Koitahan malttaa ettet saa lisää tauteja.
Paranemisia
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 19:41
Painonhallinta
»
Mikä on kun ei laihdu????!!!