Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Terveys
> Lääkärien suhtautuminen lihavaan ihmiseen
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Lääkärien suhtautuminen lihavaan ihmiseen
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
¨Tiinuli
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 12:51
Mä sain eilen tosi hyvää palvelua Lieksan terveyskeskuksessa ja Joensuun keskussairaalassa. Hoitajat oli tosi ystävällisiä ja sympaattisia. Ja osasivat hommansa. Mulle jäi siitä reissusta hyvä mieli.
tosi hyvä mieli.
Se lohduttaa vaikka ranne onkin kipsissä ja arkiaskareet ei oikein suju. Hyvä kun saan itselle edes vaatteet päälle kun pitää kaikki yrittää tehdä vaan yhdellä kädellä ja kipulääkkeitä pitää vetää aina välillä.
Onneks on olemassa ne ihanat äiti ja isä jotka hoitaa koiraa siihen asti kun tää ranne on taas terve.
tää nyt ei varmaan mitenkään liity ketjun aiheeseen koska en ole lihava.
Piti vaan johonkin saada kertoa miten hyvä mieli tuli lääkärien ystävällisyydestä ja ammattitaidosta
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 12:57 muokkaaja: ¨Tiinuli »
A.H. Matti
ylipainoinen ex-anorektikko etsii tasapainoa
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 16:05
Viilaan taas pilkkua... Elikkä tilasin lääkärinsaneluita itselleni. Niissä luki "obeesi", "obesiteettia" ja "hieman ylipainoa on". Niistä vain tuo ensimmäinen oli musta paha. Muistelin tapahtumaa niin olin silloin tulehtuneen umpilisäkkeeni kanssa päivystyksessä ja sinne lähtiessä kiireellä vedin päälleni isohkon paidan, jota en tavallisesti pidä. Kyllä kuulkaas sitä kannattaa mennä lääkärille bailukuteissa ja tuhdisti meikkiä naamaan
. Ja voi kamala kun joissain paperissa olin kovin kipuinen niin yleiskunto oli silti hyvä ja normaalisti kävelinkin vaikka omasta mielestäni en ollut viikkoihin kipujen takia kävellyt normaalisti ennen kuin ko. vastaanotolle menin
jama20
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 18:09
Tämä asia minua hieman pelottaakin.. Eli nykyinen painoindeksi jotakuinkin 30 ja lääkäriin pitäs mennä korkeiden verenpaineiden takia 156/121 ja leposyke 100.... Asiaa ei auta lääkäriinmeno fobiani ja järkyttävä piikkien pelko... Jatkuva päänsärkykin on vaivana. Ku olis joku jonka ottaa mukaan tueksi,joku joka ei vaan painosta jatkuvasti tuomitsisi..Liikun paljon näin paksuksi ja perunkuntoni on ok,mutta ne herkut..
Preitylina
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 18:28
@Jama20: Tuli mieleen kun mainitsit herkut. Olen huomannut, että kunnolla syöminen auttaa herkkuhimoon. Meikätyttö on ihan toivoton herkkusuu, mutta tänään olen syönyt vasta n. 1400 kcal, sisältäen herkkuja 300-400 kcal. On liikaa, mutta silloin tällöin voi syödä herkkuja. Ja silloin kun ottaa, niin syö hyvällä omallatunnolla.
Olen itsekin yli 30 painoindeksinen, mutta mulla on kaikki arvot erinomaiset. Verenpainetta ei ole vielä mitattu, mutta se ainakin viimeksi suurin piirtein näissä painolukemissa oli erinomainen. Verensokeri plus muut on erinomaiset. Kunhan saisi ton painon alle 30 painoindeksin niin olisi hyvä.
jama20
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 18:37
^Onhan se tullu huomattua.Tälläkin hetkellä olen syönyt vain n900kaloria ja päivä on jo illan puolella..Ite pyrin pitämään "karkkipäivän" viikonloppuna josko se auttaisi pitkin viikkoa naposteluun.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
Sivun alkuun