Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Miten RASVA vihreäksi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten RASVA vihreäksi?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20
21
22
...
84
85
86
87
>
lode
keskiviikkona, 3. joulukuuta 2008 klo 20:22
Klikkaa sitä energiapalloa niin saat selville miksi pallo on punainen. Jos ymmärsin oikein niin syöt vaan 800-1200kcal, joka on kyllä ihan liian vähän ja todennäköisesti siksi et saa riittävästi ja oikeassa suhteessa kaikkea. Mutta tosiaan klikkaamalla palloa saat selvyyden!
Muffini
keskiviikkona, 3. joulukuuta 2008 klo 20:29
Heissan,
mulla on tämän rasvapallukan kanssa satunnaisia "ongelmia" ja olenkin hieman yllättynyt kuinka paljon hyvälaatuista rasvaa pitääkään syödä. Leivällä käytän kasviöljypohjaista margariinia, salaateissa kastikkeena oliiviöljyä jne., mutta silti ollaan vielä miinuksen puolella. Jotta saan pallukan vihreäksi, olen lisäänyt ilta- ja välipalaksi muutaman pähkinän. Olen aina kuvitellut syöväni liikaa rasvaa, mutta ohjelma väittää muuta. Niin sitä luuleen tietävänsä kuinka oikein syö...
PiutPaut
torstaina, 4. joulukuuta 2008 klo 10:03
Kokeileppa Lahden leipälevitettä, mm, se vasta on hyvää! Ei kylläkään margariinia, mutta levitettä! Itse olen jo pari vuotta sitten vaihtanut voin/margariinin siihen.
_^^_
torstaina, 4. joulukuuta 2008 klo 10:41
Olen käyttänyt 60% Keijua, siis sitä normaalisuolaista jo jonkin aikaa.(plussana kotimaisuus)
Viime viikolla kokeilin itse tekemääni mössöä, johon sekoitin 100 g pehmeää voita, 1 dl rypsiöljyä, 1dl vettä ja 1 dl hienoksi hakattua persiljaa. Omasta mielestäni ihan hyvää, miehen mielestä maistuu liikaa öljyltä, joten ajattelin kokeilla valkosipulilisäyksellä.
Mutta kumpi onkaan terveellisempi vaihtoehto
Jälkimmäisestä puuttuu ainakin lisäaineet, ne kaikki EET.
hippistuu
Elämä on yllätyksiä täynnä!
torstaina, 4. joulukuuta 2008 klo 10:50
Minusta tuo flora norm.suolainen 60% ihan hyvä,vaihdoin keijun siihen! käytin keijua varmaan niin kauan kun sitä on ollut!
Vaihtelu virkistää!
Kaiken takana on ruokavalio!
Muuri
torstaina, 4. joulukuuta 2008 klo 12:19
Nyt alkoi kiinnostaa tuo seos,johon laitetaan 100 g voita, 1dl öljyä,1 dl vettä ja mausteeksi yrttejä.
voissahan on eläinrasvaa, mutta ei lisäaineita, margariinissa taas on lisäaineita ja kaikenmoisia "säätöaineita".
PB varmaan osaisi sanoa, kumpaa kannattaisi leivälle levittää, eli kumpi on terveellisempää?
Ewe
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen. - Tove Jansson
torstaina, 4. joulukuuta 2008 klo 17:05
Meillä on nyt ollut pari pakettia Becel olivea. 38% rasvaa ja muistaakseni 7% lisättyä oliiviöljyä. Joku kaipaili jo lisättävissä levitteissä täällä klubilla ennen minua.
Maku on erilainen, mutta kiva.
repsukka
Perse erellä puuhun
torstaina, 4. joulukuuta 2008 klo 18:18
Pakko sanoa, kun olen Raision margariinitehtailla joskus työskennellyt, että suosikaa mieluummin kotimaista Keijua
Meillä on aina "sinistä Keijua", eli sitä missä on 70% rasvaa (ennen samanvärisessä purkissa oli 80% ). Silloin tällöin on ollut myös vihreää, mutta usemmiten tulee ostettua tuota maidotonta sinistä, vaikkei kai leivän päälle sipaistussa margariinissa niin paljon laktoosia ole että siitä mitään oireita saisin
Se on kyllä sanottava, että kevyempi, maidoton Keiju (onkohan se nyt nykyään vaaleansinisessä vai keltaisessa askissa) on aika kamalaa kuraa... ei edes sula sillä tavalla lämpimän leivän päälle, kuin rasvaisemmat tuotteet.
Sipsitär
torstaina, 4. joulukuuta 2008 klo 18:35
Meillä on nyt Becel 60%. Siin on hyvät kertoimet
Enpä yleensä margariinia maistele sen kummemmin (olipas hassun näköinen sana
) käytän sitä vain leivän päällä. Näkkileipään tulee joskus laitettua Oivariinia. Flora on maultaan ihan hyvä ja joskus ostan myös sellaista, joka sopii myös ruuanlaittoon. Kevytlevitteitä (juusto- tms) olen joskus ostanut mutta eipä niitä ole tullut syötyä.
sambaaja
perjantaina, 5. joulukuuta 2008 klo 08:47
Lasketaanko Oivariinit aina kovaksi rasvaksi? Mulla on usein pallo punaisella sen takia et syön liikaa tyydyttymättömiä rasvoja enkä kuitenkaan syö mitään kovin rasvaisia tuotteita. Mulla meni esim. rasvapallo sellaisena päivänä punaiselle kun söin lounaaksi lohta ja kasviksia, joka hieman ihmetyttää. Syön 60% oivariinia ja siinä on kuitenkin puolet kasviöljyä
Maitotuotteita täytyy kuitenkin syödä, että saa proteiinia ja kalsiumia enkä ymmärrä mistä voisin rasvaa vähentää tai vaihtaa sitä tyydyttämättömiin. Jos saan jo liikaa rasvaa niin en voi lisätä öljyn käyttöä ja ainoa näkyvä rasva on se 1 tl oivariinia minkä pistän leiville aamupalalla ja iltapalalla
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20