Patrikin kirjan mukaan sitä vähemmän syömme, mitä enemmän aikaa kulutamme ruokaa laittaessa. Toisaalta Ruoka-osiosta löytyvässä ketjussa kylläisyyden tunteesta hän toteaa, että sitä enemmän syömme, mitä enemmän ajattelemme ruokaa. Tämän totesin itsekin taannoin, kun pohdin kylläisyyttä. Mitä enemmän mietin päivän aikana ruokaa, sitä kovempi nälkä minulla oli.
Ensinnäkin Onnittelut loistavasta oivalluksestasi, että nyt osasit itse ottaa asiat haltuun! Olet oikealla tiellä kun osaat pyytää apua. >>>Kiitos. Olen niin monta kertaa tän kokenut että rupee pikkuhiljaa tajuumaan minkälainen tää sairaus on luonteeltaan. Onko sinulla mahdollisuus vaihtaa ravitsemussuunnitelijaa? Jos et nimittäin voi luottaa häneen niin tie voi olla todella karikkoinen ja sinullahan on ollut jo aivan tarpeeksi niitä karikkoja eikö niin? >>> Juuri siksi esitinkin asiani tällä foorumilla siinä toivossa että Patrikilta ja muiltakin tulisi jotain ehdotuksia Tiedän Patrikin toimivan ravitsemusterapeuttina ja toivon,että ehkä hän voisi auttaa minua. Nykyinen ravitsemusterapeuttini ei ole nimittäin luotu minulle, ja siksi tämä asia vaan vaikeutuu ja vaikeutuu. Juu ja tosiaan niitä karikkoja on ollut ihan tarpeeksi... .