Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Paljonko leipää päivässä?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Paljonko leipää päivässä?
Sivu:
1
2
3
4
5
>
tinttari
lauantaina, 10. tammikuuta 2009 klo 15:03
Montako palaa ja minkälaista leipää syötte yleensä päivässä? Itselläni juuri leipä taitaa olla yksi näistä painonhallinnan kompastuskivistä, sillä olen aina ollut varsinainen leivänpuputtaja (siis kaikkien karppaajien kauhistus
). Varsinkin kiireisinä päivinä helposti saattaa korvata aterian leivillä, vaikka tiedän ettei kyllä pitäisi....
Milffi
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:08
Olen jo vuosia ollut hyvähiilarilinjalla, eli pyrin välttämään täysin vaaleaa leipää. Ruisleipää menee viipale aamulla, toinen illalla, joskus lounaaksikin jos ei muuta ole. Perunan, pastan ja riisin korvaan kasviksilla, mitä nyt täysjyväpastaa joskus lasten kattilasta vähän maistan.
Poikkeuksen hiilarilinjaani tekevät ajoittaiset pullat ja karkit, joista nyt kamppailen eroon tai ainakin kohtuuteen.
Auroora 2
Periksi ei anneta vaikka mikä olisi
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:32
Moikka!
Minä syön 4 palaa leipää päivässä. Syön aamupalalla kaksi ja ruuan kanssa kaksi. Tykään syödä esim. Uotilan maalaislimppua. Kaloreita tässä leivässä ainoastaan 38 yhdessä palassa. Ruuan kanssa, kun syön leipää niin käytän levitteenä 2 % valkosipulijuustoa.
ananasjaffa
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:34
Itse syön varrasleipää tai näkkileipää, harvoin mitään sämpylätyyppistä. Tinttarin puheenvuorosta tunnistan tuon kiintymyksen leipään; sen vuoksi tarkkailen leivän syömistä. Periaatteeni on katsoa kuitupalloa ja syödä se vihreäksi puurolla ja sitten muutamalla näkkäripalasella.
trixxeria
"I'm on my way to lose it all."
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:37
Syön täysjyväleipää aamupalaksi, yleensä 1-2 viipaletta.
Nemi
"Jokainen uusi päivä on hyvä aloittaa alusta"
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 12:07
Yleensä syön 4-6 leipää päivässä: aamupalalla jos on työpäivä ja aamuvuoro menee 2 ja jos töissä on eväänä keittoa (vaikka sosekeittoa), niin siinä on mukana leipä tai pari. Leipä on vain ja ainoastaan ruisleipää ja sellaista, jossa ei ole vehnäjauhoja lainkaan. Joskus näkkileipää syön myös.
Sipsitär
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 12:13
Kun noita hiilareita yrittää vältellä niin leipää tulee syötyä vähemmän. Jos ei ole pakko vältellä hiilareita, suositus on kai jotain 6 viipaletta ruis- tai täysjyväleipää päivässä - siitä saa ainakin tarpeeksi kuituja päivään! Mä syön nykyisin yhden tai kaks viipaletta ruis- tai täysjyväleipää aamulla ja ehkä illalla näkkileipää - jos kuitupallukka sitä vaatii.
Helinä81
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 13:34
Reissumiestä, tai vastaavaa, ruisleipää menee 4-6 viipaletta päivässä. Ne on niin helppoja ottaa välipalaevääksi.
Idaliina
Hitaasti, mutta tuloksellisesti. Aloitus 2.10.08 72.2/162cm. 17.07.09 59.2 kg.BMI 22.6. Tasapainoilua.
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 14:06
Syön jälkiuunileipää 3-4 siivua päivässä. Aikaisemmin 1-2 siivua enemmän. Herkkua
lilah
keskiviikkona, 28. tammikuuta 2009 klo 13:19
Voi vitsi joo... siis leipä on mulle ainakin semmoinen kompastuskivi juuston ja suklaan ohella mitä on ihan pakko tarkkailla. Se vaan on niin hyvää.... Juusto+leipä yhdistelmällä ne kilot varmaan on tullutkin
Tavoitteena pidän 5 palaa päivässä, mutta rajana on 4-6.
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»