kysymys, nostaako vatsansuojalääkkeidenkäyttö painoa eli uskaltaako somacia jne käyttää vai onko parempi antaa vatsan olla huonossa kunnossa, silloinhan se ei ainakaan kerää energiaa niin hyvin kuin kunnossa ollessaan.
Ongelma on sinällään vähän outo, että jonain päivinä joku ruoka-aine saattaa aiheuttaa oireita, ja seuraavana päivänä taas sitten joku toinen. Hankalaa lähteä sulkemaan mitään ruokia pois, kun ei koskaan voi tietää, että mikä niitä kipuja taas aiheuttaa. Tähystykseen olen menossa kuun lopulla, saa nähdä, selviänkö siitä hengissä. Olen sitä jo tuolta maaliskuulta pitkittänyt, mutta koska maha edelleen vaivaa, niin pakko kait se on käydä se tutkituttamassa. Vähän tosin pelottaa, että mitään ei löydy, ja jouduin turhaan kitumaan tuon tähystyksen takia.
lauantaina, 17. huhtikuuta 2010 klo 18:32 laskuttaja kirjoitti:kysymys, nostaako vatsansuojalääkkeidenkäyttö painoa eli uskaltaako somacia jne käyttää vai onko parempi antaa vatsan olla huonossa kunnossa, silloinhan se ei ainakaan kerää energiaa niin hyvin kuin kunnossa ollessaan. Mulla ei ainakaan oo nostanut painoa ne muutamat kuurit Somacia ja toista vastaavankaltaista lääkettä, joita söin närästyksen hoidoksi. Kannattaa todellakin hoitaa vatsa kuntoon niin on oleminen huomattavasti mukavampaa.
Yks huonovatsainen täälläkin Mulla on ärtyvä paksusuoli oireyhtymä vai mikä se hieno nimi nyt taas olikaan ja mun vatsa on aina kipee tai turvonnut. On aivan sama mitä syön kun aina sama tilanne ......Olen kuitenkin sellainen herkkupeppu että mistään en haluais luopua En jaksa enää selvitellä mikä vaivat aiheuttaa Somacia, nexiumia ja montaa muuta lääkettä olen syönyt ja syön tarvittaessa kuuriluontoisesti. On myös refluksiakin ja äkillisiä todella voimakkaita vatsakipukohtauksia hoidetaan Litalginilla, joko pistoksena, tablettina tai suppona ja lääkärit ei tiedä mikä mulla on . Ultraäänessä ei ole koskaan löydetty sappikiviä Laktoosi-intoleranssikin on ja maha ei kestäis edes laktoosittomia tuotteita, syön vaan kun tekee mieli . Olen niin kyllästynyt tähän jo vuosia kestäneeseen tilanteeseen Tähystetty kolme kertaa suun kautta ja kerran pepun kautta
Mites se hiivasyndrooma tutkitaan ja todetaan