Joo ja on olemassa oikein munanvalkuaismunakas,munanvalkuaiset vatkataan vaahdoksi ja sitä rataa,en ees muista miten se meni,ihan hyvää kun laitto vähä suolaa
Kiinnostaisi kovasti tietää, mitä Dissolve, Sipsitär ja muut proteiinia nauttivat syövät päivittäin, sillä mulla on jatkuvasti ongelmia liian proteiinin kanssa. Aina saa olla klikkailemassa ja kikkailemassa, että saa pidettyä proteiinit kurissa. Jotenkin on vaikea koostaa päivän safkat ilman että pukkaa liikaa protskuja.
Onko sun protskut grammoissa vai prosenteissa liikaa? Jos prosenteissa niin sittenhän pitää lisätä jotain muuta, rasvaa tai hiilareita. Jos taas mielestäsi grammoissa liikaa niin sitten pitää pienentää määrää
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 13:50 hippistuu kirjoitti:Joo ja on olemassa oikein munanvalkuaismunakas,munanvalkuaiset vatkataan vaahdoksi ja sitä rataa,en ees muista miten se meni,ihan hyvää kun laitto vähä suolaa Eikös siitä tuu marenkia.... ?
Dissolven ruokalista edusti mulle sitä kitukuuria, jolla olen aiemmin yrittänyt hallita painoa siinä onnistumatta. Sekin selittää paljon, että mulla pitää olla päivällinen oikeaa ruokaa, enkä voi korvata sitä millään leivällä. Hiilarit olen rajoittanut alle 100g/päivä, ihanne jossain 60g - 80g välillä.
Heh, enpä ole aiemmin kuullut että yli 2000 kcal päiväsyömiset olisivat 'kitukuuria' Kyllä mulla ainakin paino tippuu näillä syömisillä. Jos vilkaisit mitä söin aamupalaksi + lounaaksi + välipalaksi, ymmärtänet että päivälliseen mennessä olen jo sen verran 'täysi' että täytetty leipä riitti ihan hyvin. Kyseisessä leipäateriassa oli vieläpä yli 400 kcal, joten kyllä se ihan ateriasta kävi.
Protskujen määrä pitäisi katsoa nykyisestä painosta, ei ihanne- tai tavoitepainosta! Gramma per painokilo on se helpoin muistisääntö. Jos kovasti harrastaa kuntoilua, 1,5-2g per painokilo.