Kansis, mua kiinnostaa, mitä teet niille jäljelle jääneille keltuaisille? Kai sulla on kissa tai muu perheenjäsen, jolle voit ne syöttää, ettei mene hukkaan?
Maitorasvat on ihan ok,etkä pysty syömään kananmunan keltuaisia niin paljon että saisit vaarallisen määrän kolestrolia,ei nykyään enään kananmuna ole epäterveellinen,siitä on patrikin artikkeli asiasta!Jos kananmunan keltuainen mielestäsi on huono rasvan lähde,niin miten syöt maitorasvoja,vaikka hyväähän maitorasva on,itse syön voista kermaan kaikki siltä väliltä,mutta syön muniakin jokapäivä,ei ne nosta kolestrolia,tän voi todistaa muutkin minun lisäksi!
Otan mieluummin rasvani maitotuotteista, pähkinöistä ja kasviöljyistä, keltuaisen mukana tulee vieläpä melkoinen kolesterolipläjäys.
... sanoin 'rasvani' enkä sen kummemmin eritellyt ovatko ne hyviä vai huonoja (rasvapallo on kokoajan vihreällä, kiitos kysymästä, vaikken keltuaisia söisikään.)
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 12:17 dissolve kirjoitti:... sanoin 'rasvani' enkä sen kummemmin eritellyt ovatko ne hyviä vai huonoja (rasvapallo on kokoajan vihreällä, kiitos kysymästä, vaikken keltuaisia söisikään.)Kananmuna ei vaikuta rasvapallon väriin
Muoks. Lisättäköön vielä että kananmunassahan rasvojen laatusuhde on ihan kivasti kohdallaan, eli jos muuten punertaa pallo rasvojen laadun takia niin kananmuna saattaa vihertää sen