En lukenut koko ketjua, mutta itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta syödä leffassa tai edes telkkua katsellessa... Luulen että se on todellakin tapa jonka ovat markkinamiehet joskus aikoinaan ameriikoissa keksineet! Monelle kuuluu asiaan popparit ja karkit sekä limsat elokuvissa. Sen verran pitää antaa periksi, että joskus olen ostanut vesi tai kivennäisvesipullon ellei ole sattunut omaa vesipulloa mukaan.
lauantaina, 4. syyskuuta 2010 klo 17:48 Siirisikuriina kirjoitti:En lukenut koko ketjua, mutta itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta syödä leffassa tai edes telkkua katsellessa... Luulen että se on todellakin tapa jonka ovat markkinamiehet joskus aikoinaan ameriikoissa keksineet! Monelle kuuluu asiaan popparit ja karkit sekä limsat elokuvissa. Sen verran pitää antaa periksi, että joskus olen ostanut vesi tai kivennäisvesipullon ellei ole sattunut omaa vesipulloa mukaan.Mä opettelin pois siitä karkkisylmisestä. Otan aina vesipullon mukaan tai sitten ostan myös vesipullon tai kivennäisvettä tai light-limsaa. JOs jotain ehdottomasti haluan ottaa syömiseksi niin otan viinirypäleitä. Niitä on mukava popsia eikä edes rapise elokuvissa. Ne voipopparit ihan oikeesti kuvaottaa minua. Minua inhottaa, jos jollain on sellaisia siinä edessäni ja se haju tulee nenääni, mutta minkäs teet, kun ei ole saleja erikseen ilman poppareita ja poppareiden kanssa.