Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Voiko teetä juoda liika?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Voiko teetä juoda liika?
Sivu:
1
2
3
4
5
>
tarjas
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 11:27
Juon joka päivä vähintään 2 litraa teetä. Pääasiassa erilaista vihreääteetä. Mutta teekaappissani on erilaisia ihania teesekoituksia.
Yksi teepussi/ puoli litraa kuumaa vettä. Korvaan tällä osan päivän muusta nesteestä. Tee lämmittää ja rauhoittaa
Onkohan tästä mitään haittaa?
Tuskin, vai mitenkähän on
Vaikuttaako ravintoaineiden imeytymiseen tai nestetasapainoon? Sokeria en teehen laita. Ehkä kerran viikossa( makean tuskaan ) nautin teen parin ruokosokeripalan kera.
Olen tällainen " teeriippuvainen "
Mikä on sinun suosikki tee?
Sipsitär
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 11:41
Hampaiden väriin voi teekin vaikuttaa, kuten runsas kahvin juonti....Eli siis hampaat tummuu.
*tupu56*
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 11:49
Ei vihreä tee vaikuta hampaisiin niin kuin tavallinen musta tee,väitetään että vihreällä teellä on nestettä pistava vaikutus,en pitemmän päälle ole kokeillut vaikka vihreetä teetä juonkin joskus!
tarjas
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 11:54
En ole kyllä huomannut hampaissa värimuutoksia. Eikös kahvi värjää enemmän. Sitä en voi juoda kuin joskus. Kahvi ei sovi minulle.
Mutta lämmin teehetki monta kertaa päivässä tekee hyvää
Teestä on varmaan enemmän iloa kuin haittaa
Sipsitär
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 12:11
Jätäpä joskus kuppi huuhtelematta teen jälkeen niin näet minkälainen pinta jää kuppiin....
Gateta
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 12:16
Niin no taas siis musta tee lähinnä värjää niin kuppia kuin hampaita... Vihreällä teellä varmaan jos pelkältään juo niin kyllä ne positiiviset vaikutukset kumoaa muun, mutta eihän siis nestettä liikaa saa juoda, että jos liikkumatta ja siis hikoilemattakin juo pari litraa teetä niin eipä siinä muuta nestettä tarvi tankata.
heri
Mieti ennenkuin suuhusi pistät!
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 12:18
Mun tuttavapiirissä on yks herra, joka hauduttaa itselleen pannullisen teetä ja juo sen itse suunnilleen siltä istumalta. Hampaansa ovat jees, mutta varmaan kannattaa huolehtia harjauksesta.
Itse olen vastikään ryhtynyt hauduttamaan itselleni pannullisen vihreää teetä päivässä. Vihreässä teessä on antioksidantteja ja nestettä poistava vaikutus. Juon loput teestä huoneenlämpöisenä. Tällä hetkellä menossa joku Forsmanin vihreä tee, jossa greippiä mukana.
shirosaki
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 13:17
Teetä kuluu yleensä päivässä vähintään se puoli litraa. Jos sattuu olemaan tenttiin lukemista tai muuta istuallaan tehtävää suurin osa päivästä, niin saattaa mennä ihan se pari litraakin. Eli fani täälläkin. :P
Itse tykkään eniten mustasta teestä ja suosikkeja on Russian Earl Grey ja Nordquistin Keisarin morsian. Vihreää en ole oikein oppinut juomaan, koska mausta en oikein välitä. :/
Saija100
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 13:44
Ikävä kyllä siitä vihreästäkin teestä se kuppi tummuu... Juon töissä sekä vihreää että valkoista teetä, ja kyllä se kuppi muutaman päivän jälkeen näyttää aika hurjalta, ei niin pahalta kuin mustan teen jälkeen mutta kuitenkin
shirosakille vinkiksi, maistele vihreää teetä eri mausteilla, itse pidän appelsiinilla maustetusta. Eikä vihreää teetä saa hauduttaa liian kauan. Sain kerran Kiinasta kuulemma parasta vihreää irtoteetä ja se oli KAUHEAA
Mutta kun otettiin kellolla aikaa, ettei se hautunut yhtään yli minuuttia, se oli tosi hyvää
Ja muuten, vihreä tee ei kestä yli 95 asteista vettä. Kiehuvalla vedellä saa kaikki kitkerät maut irti
Anessa82
keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 14:41
Kyllähän teet värjäävät hampaita. Mutta ihminen joka puhdistaa hampaansa säännöllisesti hammaslääkärillä/suuhygienistillä, tuskin tulee asiasta kärsimään.Värjäytymät saadaan hampaista pois. Itse ainakin juon teetä paljon ja olen hampaineni pärjännyt. Niin ja olen hammashoitaja...
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 19:12
Painonhallinta
»
Mikä on kun ei laihdu????!!!
tänään
kello 19:11
Vertaisryhmät
»
Tavoitepainoon vuoden 2012 loppuun mennessä!
tänään
kello 19:04
Vertaisryhmät
»
80 cm vyötärön tavoittelijat
tänään
kello 19:00
Arjen pulinat
»
Huonon huumorin ystävät
tänään
kello 18:41