mä muuten kuulun niihin jotka ravaa jumpassa melkeen joka biisin jälkeen juomaan vaikka kuin sanotaan että ei oo juomataukoa mutta mulla on siis pullo ihan vieressä ja pikkuhuikkia otan aina, en tiiä pystyisinkö olee ilman vettä koko tuntia
Mietin siis ihan sitä että onko sellainen järkevää kropan kannalta, että koittaa olla raskastasoisen tunnin kokonaan juomatta? Olen pitänyt sitä itselleni vähän niinkuin haasteena, tällä hetkellä pystyn siihen että juon vaan sen kerran ohjelman aikana, mutta onko se sit järkevää? Ei ainakaan vielä oo tuntunut mitenkään pahalta kropassa tuo. Sen takia vaan mietin kun mulla on litran juomapullo treeneissä mukana, jonka ennen join tyhjäksi tunnin (oli mikä tahansa) aikana. Nyt vettä jää aika paljon juomatta, ja olen muutenkin huono juomaan vettä. Voiko esim. painonpudotus hidastua tällaisen takia?
En todellakaan pääse suosituksiin, olikos se nyt se kaks litraa mikä päivässä pitäs juoda ja enemmänkin jos liikkuu. No eipä onnistu multa jos en erikseen asiaa oikein ajattele.