Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> SUOSITTELEN hyvää tuotetta tai reseptiä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
SUOSITTELEN hyvää tuotetta tai reseptiä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37
38
39
40
>
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 10:19
Siis missä ruisleivässä olis koskaan ollut 180 kcal/ 100 g?
Uotilan ruisleivässä 150 kcal / 100 g
*tupu56*
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 10:28
Kyllä täysruisleivissä on maksimissaan vaan 150-180kcal/100 mikäli ei sisällä vehnää tai muita esim sokeria!
Meidän kylillä on hyvä ruisleipä ja leivon sitä itsekkin eikä siinäkään ole kuin 150kcal per !00g eli,en viitsi ostaa kallista karppista,kun pitäis ihan oikeaa ruisleipää syödä, ei gluteenimössöä!
« Muokattu viimeksi: torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 10:32 muokkaaja: *tupu56* »
Rääväsuu
Elämäntapamuutos!
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 12:11
Motivolle ja muille: Minä kyllä tykkään siitä ravintokuidusta kuitenkin enemmän, siksi aion pitäytyä siinä Karppisissa kuitenkin, Realin ynnä muiden tilalta. Maku miellyttää noissa ruispaloissa sitä paitsi enemmän
Joskus pari vuotta sitten söin kyllä justiinsa tuota Realia aina, kyllähän sekin menee.
Leipominen olis tietenkin hienoa! Itsellä ei vaan ole aikaa (eikä näppäryyttä) alkaa jauhopeukaloksi. Ehkä vielä joskus..!
Mutta hippistuu: gluteenimössöä?
mikala51
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 17:11
tietääkö kukaan reseptiä: katselin parisen viikkoa sitten ohjelmaa herkuilla hoikaksi, jossa tekivät piirakkaa, jossa oli raastettu peruna pohjana, päälle laitettiin pinaattia, herkkusieniä ja juustoa. jos jollakulla ohje....se vaikutti kokeilemisen arvoiselta
Ninni86
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 19:56
Katsomosta ainakin löytyis 2jaksoa 6.2 taitaa olla vanhin.
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wocSuKH/weight.png[/img]
Serendipity
alku 9/11 103 kg, 27.9. -5kg, 29.2. -10kg
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 20:00
Mun uus lempparipuuro:
Luomukaura-pikapuuroa pss (taisi olla rainbow, kuitua 12g/100g) tehtynä vähän reiluun veteen ja sit 0,5 dl hienoksi raastettua porkkanaa ja 3 tl raejuustoa sekaisin ja oivariinista voisilmä. NAM!
*tupu56*
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 20:44
Mä raastan omenaa kaurapuuroon aina joskus ja kanelia, raejuustoa ja kylmän maidon kans syön sekin on nam!
Taija1975
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 20:38
Mä olen täysin hurahtanut Saarioisten kana-nuudeliruukkuun! Kyseistä tuotetta ei oo vielä listoilla, mutta liki vastaavia kyllä, joten ei tarvi mieetiä mitä kummaa merkkaisi.
Tuo on niiiin ihanata just niiden pähkinöiden vuoksi.
Päxätti
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 20:15
Annoksen luumurahkaa saa kätevästi mikron ja sauvasekoittimen avulla. Laitan pieneen kippoon pari kuivattua luumua ja reilun puoli desilitraa vettä. Kuumennan täydellä teholla reilun minuutin ja soseutan luumut veden kanssa. Sitten sekoitan luumusoseen joukkoon 1-1,5 dl maitorahkaa ja mahdollisesti makeutusainetta tai teelusikalinen sokeria - nam!
Ann S
sunnuntaina, 26. helmikuuta 2012 klo 00:36
Tein tänään suklaakakkua tällä bodyrockin sivuilta löytyvällä ohjeella:
http://www.bodyrock.tv/2011/05/05/chocolate-cake-by-bodyrocker-natalie/
Tuplana tehtynä taikina täytti hyvin tavallisen piirakkavuoan.
Kyseessä siis neljän ainesosan suklaakakku, jossa jauhojen sijasta käytetty papuja (itse käytin orgaanisia valkoisia papuja) eikä kakkuun tule sokeria. Suklaan vahvuudella voi tietysti säädellä makeutta. Itse käytin ihan vain taloussuklaata, kun muuta suklaata ei ollut saatavilla. Lisäsin myös jonkin verran hunajaa, mutta varmasti muutkin makeutusaineet toimii, jos kokee makeutta vielä kaipaavansa.
Papujen käyttö oli ihan uusi juttu leivonnassa, mutta voi että miten hyvää tuli! Lämpimänä suklaan kitkeryys tuli vähän liikaa läpi, mutta jääkaapin kautta maistui erittäin hyvältä. Koostumus on ihanan tahmainen ja makukin riittävän makea tyydyttämään sokerihampaan kolotuksen. Ehdottomasti aion kokeilla papuja muihinkin leivonnaisiin jatkossa.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37
38
39
40
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Mikä on kun ei laihdu????!!!
tänään
kello 18:49
Arjen pulinat
»
Huonon huumorin ystävät
tänään
kello 18:41
Vertaisryhmät
»
Tavoitepainoon vuoden 2012 loppuun mennessä!
tänään
kello 18:30
Vertaisryhmät
»
75 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 18:19
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!
tänään
kello 18:19