Muakin vähän kiinnostaisi miten muilla nuo jakautuvat, kun itseltäni mietiskelen, että edelleen vaan hiilihydraatteja (ja tiedä sitten mistä ihmeestä) tuntuu tulevan kovin paljon. Tai noh, mitä täältä lukee välillä, että sadan gramman pinnassa useimmat pinnistelee niin itselläni yleensä lähempänä 200 grammaa. |D.
Muakin vähän kiinnostaisi miten muilla nuo jakautuvat, kun itseltäni mietiskelen, että edelleen vaan hiilihydraatteja (ja tiedä sitten mistä ihmeestä) tuntuu tulevan kovin paljon. Tai noh, mitä täältä lukee välillä, että sadan gramman pinnassa useimmat pinnistelee niin itselläni yleensä lähempänä 200 grammaa. |DYritänyt olen kyllä, että pitäisin ne alle 200 gramman ja/tai 40%:n. Seuraavaksi mulla tulee yleensä rasva (jossain 60-80 grammaa, n. 35% yleensä) ja sitten proteiinit (yritän syödä vähintään painoni verran grammoissa eli n. 100 grammaa joka sitten on yleensä n. 25% ).Pallot pääosin aina vihertää, ettei siinä mitään ja ollaan tällä tavalla jo laihduttukin ihan nätisti. Mietityttää/tutkituttaa vaan. :'DRasvaa kai voisi toki lisätäkin, vaikka kyllä jo paistan rypsiöljyssä/voissa, käydän margariiniä leivän päällä ja salaatteihinkin lorahtaa oliiviöljyä hyvä tujaus (+ auringonkukansiemeniä nams)Hiilihydraatteja tulee sitten kai eniten verraten hedelmäpainotteisesta kasvis/hedelmäpuolesta (vihanneksiakin, mutta edelleen ehkä hieman niitä nirsoilen...) ja varmaan myös ruisleivästä jota syön päivästä riippuen 1-5 viipaletta... Toki myös ruuasta noin muutensakin, koska tummasta makaronista en pidä ja riisikin edelleen sitä valkoista. Perunaa tulee harvemmin syötyä.
Luulen että jos saa hiilarit kovin korkealle niin silloin syö paljon makeita herkkuja.