Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Onkos paikalla raakaruuan syöjiä?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onkos paikalla raakaruuan syöjiä?
Sivu:
1
2
3
4
5
>
anis84
sisulla eteenpäin
tiistaina, 26. tammikuuta 2010 klo 19:05
Itselleni tämä raakaruoka on ihan uusi mielenkiinnon kohde ja ajattelin onko paikalla ketään kokeneenpaa raakaruuan syöjää?
Itse kokeilin tänään ensimmäistä kertaa tehdä raakasuklaata, vaikka en kyllä löytänyt mistää kaakaovoita. Tein sitä kaakaopavuista, kookosrasvasta- ja maidosta, maustoin hunajalla, goji-marjoilla ja chilillä. Chiliä sais olla kyllä himpun verran vähemmäm.... Toinen kokeiluni on ollut iltaruuan korvaaminen vihersmootiella. Oisko kellään maituvia reseptejä tälläisiin? Oma smootieni ovat kyllä pitkälti olleet marjavoittoisia ja ennemmin punaisia kuin vihreitä. Tänään blenderiin tien löysi eilisestä vispipuuron teosta jääneet puolukat, liotettuja goji-marjoja, nippu herneenversoja, muutama ananaskirsikka, puolikas granaattiomena ja pieni nippu pakastettua pinaattia sekä taas sitä chiliä hieman liikaa....
Entä oisko tietoa mistä saa ostaa lucuma-jauhetta tai agave-siirappia?
noola
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 17:15
agavesiirappia olen nähnyt ihan marketeissa. raakaruokavalio kiinnostaisi kyllä kovasti, mutta tähän mennessä olen ollut liian laiska kokeilemaan. kotimaiset raakasyöjien blogit ovat mielenkiintoista luettavaa, raakaruokaan kun yleensä liittyy niin paljon elämänkatsomusta.
pipun
Ei ole ilmaisia lounaita
lauantaina, 6. helmikuuta 2010 klo 20:30
Ecodeal verkkokaupasta saa Lucuma jauhetta.
Raakaruoan kannattaja täälläkin. Tosin ihan 100% on Suomen oloissa vaikea toteuttaa ja ei niin järkevääkään. Raakaa menee tällä hetkellä n.85% ja hyvin pitää nälkää. Olen raakaillut n. pari kuukautta ja nyt en ainakaan löydä mitään syytä miksi pitäisi lopettaa!
Toisaaltaan minulla on rento meininki tähän, kylässä syödään mitä tarjoillaan ja kotona saa tehdä sitten niitä valintoja. Toisin sanoen, en halua ruveta mitenkään Jeesustelemaan ruokavaliollani
martsu79
keskiviikkona, 17. helmikuuta 2010 klo 21:51
Mua kiinnostaisi tietää, miltä kaakaopavut maistuvat?
ktiuku
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 15:25
Hei!
Ainakin Tampereen Ruohonjuuresta saa kaakaonibsejä irtotavarana eli testattavaksi voi ostaa vähän ja kokeilla miltä maistuu, ehkä kysellä jopa ihan maistiaista paikanpäällä?
Kaakaopavut ovat monelle tutulleni ovat liian kitkeriä ja ties mitä, mutta itse olen tykästynyt niihin kovin
Stockalla myytävä Bionan agave ei ole raakaa vaikka luomua onkin. Stockalta kannattaa silti koukata mukaan Urtekramin raffinoimatonta merisuolaa.
Ja vihersmoothie-ohjeita löytyy hyvä lista mm.
http://ilonpisara.blogspot.com/search/label/pirtelöt
martsu79
perjantaina, 19. helmikuuta 2010 klo 20:16
Kävin tänään ostamassa kaakaopapuja. Mihin olette kirjanneet kaakaopavun?
vaniljakahvi74
perjantaina, 10. joulukuuta 2010 klo 16:19
Löytyykö Kiloklubilaisista ketään jonka elämäntyyliin kuuluu raakaravinto?
Aihe on mielestäni mielenkiintoinen ja uskon että tulevaisuudessa raakaravinto tulee olemaan minun juttuni. Olen jo pikkuhiljaa lueskellut aiheesta ja lisäillyt raakaravinnon määrää ruokavaliossani.
Eniten kiinnostaisi tietää miten muodostatte päivän syömiset?
Smoothiet ja tuorepuurot ovat minulla vielä kokeilematta.
Jäätelösydän
Jäätelöä pitää saada!
lauantaina, 11. joulukuuta 2010 klo 08:33
Hei!
Täällä yksi joka on kiinnostunut PH tasapainosta ja raakaravinnosta.
Olen nyt vasta viikon tasapainottanut kehon happo-emäs tasapainoa ja olo on todellakin aika kummallinen
Toi hommahan on ollut suomessa jo vuodesta 2005 että on aika kumma kun ei ole tänne kiloklubiin rantautunut?
Chott
lauantaina, 11. joulukuuta 2010 klo 08:41
Jos on kiinnostunut raakaravinnosta niin
http://quinoaa.blogspot.com/
blogista löytyy paljon juttua, reseptiä ja muita blogeja aiheeseen liittyen (jos ei ole ennalta tuttu)
vaniljakahvi74
lauantaina, 11. joulukuuta 2010 klo 17:10
Kiitos vinkistä, olenkin ehtinyt jo tuohon sivustoon tutusmaan. Tosin en ole ehtinyt lukemaan läheskään kaikkea, siellä on tietoa niin paljon.
Kun on ikänsä syönyt "normaalia" ruokaa, on minusta vaikeaa siirtyä raakaravinnon valmistukseen, helposti se jää kuorituksi porkkanaksi
Eli jos löytyy konkareita, jotka jakaisivat tietotaitoansa, se olisi mukavaa
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Tavoitepainoon vuoden 2012 loppuun mennessä!
tänään
kello 18:30
Painonhallinta
»
Mikä on kun ei laihdu????!!!
tänään
kello 18:30
Vertaisryhmät
»
75 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 18:19