Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Mitä syödä makean himoon?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä syödä makean himoon?
Sivu:
1
2
3
>
NL-77
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 16:53
Usein suositellaan makean himoon vaikkapa hedelmiä...mutta entäs kun niitä ei voi syödä? Hyviä ideoita otettaisiin mielellään vastaan!!! Eli olen allerginen kaikille tuoreille hedelmille sekä lähes kaikille juureksille. Jos ne ovat jollain tavalla käsiteltyjä kuten pakastettu, keitetty, säilötty jne. niin niitä voin syödä mutta esim. keitetty porkkana tai paistettu omena ilman sokeria ei kyllä kovinkaan herkulliselta välipalalta tai makean tappajalta kuullosta
Villansby
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 18:11
Smoothiet voisi olla hyviä korvikkeita. Tai rahkaan tehdyt pirtelöt. Näihin saisi hyvin kuitujakin jos haluaa. Jos ei tuoreet marjatkaan käy niin pakkasesta sitten. Itsellä ainakin suurta herkkua mm. mansikka-, mustikka- ja vadelmapirtelöt. Ja yleensä teen ne ihan pakastemarjoista.
Jos todella haluaa herkutella, niin itse laittaisin sekaan varmaan ihan niitä Fazerin leivontaan tarkoitettuja karkkimurusia. Niissäkin on jonkun verran tuota makuvalikoimaa, että on hieman valinnan varaa. Tai sitten ihan vaan suo itselleen hieman herkkuja ja syö sitä makeaa, mutta tottakai kohtuudella. Minulle on ainakin osoittautunut parhaimmaksi vaihtoehdoksi ne pienet karkkipussit, suklaapatukat ja lakupatukat. Eipähän tule ainakaan tungettua sitä 300 gramman karkkipussia kerralla napaan.
stick
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 18:50
Vaahdota kananmuna ja laita joukkoon ihan vähän sokeria (tai hedelmäsokeria tai makeutusjauhetta) n. teelusikallinen
hippis*
yksi kilo kerrallaan ja yksi päivä kerrallaan!!
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 20:25
Usein makeanhimo kielii vähäisestä syömisestä, makeanhimo pitää kohtuudella nujertaa jollain herkulla,olen itse taistellut sitä vastaan joskus,mutta muuta järkeenkäypää ei tullut vastaan kuin herkut herkkuna tai riittävä syöminen,valitsin jälkimmäisen,ei vaivaa enään,mulla on suklaata ollu viime joulusta jääkapissa,etten kovin himokas niiden perään enään ole!
Solna
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 20:37
Pese hampaat lasten Muumi-hammastahnalla
Maistuu suussa hyvältä harjaamisen jälkeen
mango86
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 20:39
Mä syön suklaanhimoon proteiinipatukan, terveellisempi ja kuitenkin suklainen. Yleensä alle 200kcal jopa.
Tai sit syö 30g karkkia päivässä jos himo ei lähde, laihdutus ei ole kituuttamista tai ruoka-aineiden kieltämistä. Tai sen sijaan päätät 1-2 karkkipäivää viikossa.
Ei hedelmät auta makeanhimoon, se on ihan sama kuin sanoisi alkoholistille että no juo vaikka maitoa
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 22:04
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 20:39
mango86 kirjoitti
:
Ei hedelmät auta makeanhimoon, se on ihan sama kuin sanoisi alkoholistille että no juo vaikka maitoa
Riippuu minusta hedelmästä
Esimerkiksi melonit ja viinirypäleet ovat mulle riittävän makeita, samoin vadelmat ja mansikat (tuoreina siis, pakasteena eri juttu). Ananas, mango, banaani, päärynä... ovatko nämä kaikki allergisoivia?
Kannattaa kuunnella sitä makeanhaluaan, joskus voi olla kyse esim. siitä, että kaipaa erilaisia makuja. Siis kaikkia makuja, ei pelkästään makeaa
Auttaisiko maustaminen? Yrtit? Chili?
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 22:07 muokkaaja: Bullakas »
http://kiloklubi.fi/foorumi/#Thread:12973,0
tunteettomuus
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 05:27
Paistettu omena kanelilla ja makeutusaineella, päälle kermavaahtoa/rahka-kermavaahtoa? Ei kuulosta huonolta, eihän?
NL-77
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 12:23
Onneksi marjoja voin syödä tuoreenakin...niitä vain talvella on vähän hankalampi mistään tuoreena saada
Pakasteissahan on sitten taas sokeria.
Vesimeloni on niitä harvoja hedelmiä mitä pystyn syömään mutta siihen ne sitten jäävätkin... Toki uskon että mango, persikka, päärynä jne. pystyn säilykkeenä syömään mutta en tuoreena. Sama tilanne banaanin kanssa.
Lopetin tupakanpolton vuosi sitten ja sain siitä kiitokseksi 10 kg painoa lisää joten kielii selvästikin että tupakan korvasin makealla kun makuaisti yli 15 vuoden tupakoinnin jäljiltä alkaa palailemaan
Nyt olen makean nälkään vedellyt Läkerolin pastilleja sekä Sisuja mutta niiden sivuvaikutuksena on kaasuuntuminen
Smootiet pitää kokeilla...
Kiitos hyvistä vinkeistä!
Omenainen54
Vyötärö takaisin
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 12:43
Makean himoon ehdottaisin maitorahkaa, johon on sekoitettu kanelia ja makeutusjauhetta. Vaniljasokeri käy myös tai tuoreet marjat.
Pitää myös nälkää, koska sisältää proteiinia.
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Yli 30 kiloa laihdutettavaa punnitusketju
tänään