Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Kevyet naposteltavat, suosittele!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kevyet naposteltavat, suosittele!
Sivu:
1
2
3
4
...
6
7
8
9
>
Aurora
Karppina on kevyempää
perjantaina, 31. lokakuuta 2008 klo 20:22
Heitetäänkö ideoita tähän ketjuun kevyistä ja maittavista naposteltavista, esim. illanistujaisiin tai tv-elokuvailtaan. Siis sohvasyötäviin! Miten saisin raavaat miehetkin innostumaan muista kuin epäterveellisistä sipseistä. Kyytipoikana useimmiten siideri /olut tai viini. Itselläni on mielessä vain dippi + kasvissuikaleet, siksi kyselen teiltä
tumppi
mitään ei saa jos ei yritä
perjantaina, 31. lokakuuta 2008 klo 21:43
Alben light energia patukat.vain 70kcal patukka.Mutta ei passaa syödä kerralla koko pakettia joka on 6 patukkaa.Myrttisen suolakurkut ,ei sisällä sokeria.
Missie
perjantaina, 31. lokakuuta 2008 klo 21:48
Ihan simppelisti dippikasvikset on mun suosikki, nytkin aloitellaan hyvää leffaa, kera kurkun ja porkkanan. Paprikaa ja kukkakaalia on kans hyvä dipata. Dippi syntyy keveimmin kun itse tekee rasvattomasta maustamattomasta jogurtista: n. 2dl jogurttia, sitruunamehua, suolaa, mustapippuria, sitruunapippuria, paprikajauhetta ja valkosipulijauhetta.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
perjantaina, 31. lokakuuta 2008 klo 21:55
Ööh! Taidan olla omituinen.
Toiset jaksavat miettiä kevyitä naposteltavia. Me taas miehen kanssa panostetaan hyvin syömiseen illallakin.
Esim. lämpimiin ruis-tonnarileipiin ja salaattiin. Tai sitten vaan ihan isoon salaattiannokseen. Usein herkuttelen myös maustamattomalla tai turkkilaisella jogulla hedelmien/marjojen kanssa. Jotenkaan en osaa nauttia noista kevyistä naposteltavista. Mieluummin yhdistän tuohon telkun katsomiseen iltapalan ja ihanan hyvänmakuista hyvää syömistä.
Siinä saa kyllä leuatkin kyytiä ja aikaa kulumaan, kun leffan aikana kiskasee kitusiinsa ison salaatin protskun kera.
Johna
perjantaina, 31. lokakuuta 2008 klo 22:09
Real Snacksin punajuurilastut dipin kanssa. Huono puoli on se, että niitä myydään vain 20 gramman pusseissa (eli illanistujaisiin joutuu ostamaan pussikaupalla).
Maissinaksuja saa isommissa pusseissa ja nekin ovat ok dipin kanssa.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Sipsitär
maanantaina, 3. marraskuuta 2008 klo 13:00
Olet mitä syöt -englantilaisessa versiossa, joka tulee maanantaisin MTV Avalta (muistaakseni) oli kerran yks kokeilemisen arvoinen idea perunalastujen tilalle. Siis ei ollut mitään tarkkaa ohjetta enkä itse ole vielä kokeillut mutta Tupperwaran perunankuorimaveitsellä saa ohuita suikaleita esim. juureksista (myös perunasta) jotka voi ite maustaa ja laittaa uuniin rapistumaan (siis saamaan rapeutta
) Itse tehty perunalastu on varmana terveellisempi kun teollisesti valmistettu. Onhan siinä perunaa...ja kuka nyt monta PERUNAA jaksaa syödä?! Pitäis itekin kokeilla...varmaan löytyy jostain googlaamalla ohjekin.
Sipsitär
maanantaina, 3. marraskuuta 2008 klo 13:05
Löysin ohjeen KG-lehden sivuilta:
"n.5 suurta perunaa kuorineen. Tee juustohöylällä niistä ohuita viipaleita, toimii tosin hyvin tuo juustohöylä tässä!Sitten viipaleet kulhoon, 1rkl rypsi/oliiviöljyä ja mausteita mielen mukaan, esim. aromisuolaa, valkosipulijauhetta paprikajauhettta..sekoita hyvin ja laita uunipellille niin että ne EIVÄT ole PÄÄLLEKKÄIN!!Uunissa niin kauan että näyttää hieman ruskistuneilta ja niin että ovat rapeutuneet.. Itse laitan uunin 225C ja kiertoilmassa about 15min, sipsejä tulee sen verran tuosta määrästä että vaatii kaksi pellillistä!Tosi hyviä tulee!!! "
MaLinLin
Be a fruitloop in a world full of cheerios
maanantaina, 3. marraskuuta 2008 klo 13:14
Minä taas syön riisikakkuja dippikastikkeen kanssa. Ja hyvää on!
Enkä mitenkään näe että jäisin jostain paitsi. Sipsejä kun syö niin tulee helposti se rasvainen ja äklö olo, riisikakuista ei. Ja itse ainakin olen sitä mieltä että dippi on se tärkein asia, ja sillä ei sitten niin paljon väliä mitä alta löytyy...
Näin olen jo tehnyt silloinkin kun en "laihduttanut".
Dipiksi kelpuutan bulgaria-jogurttia ja ihan niitä Taffelin/Estrellan dippijauheita.
Illanistujaisissa (kun paikalla on useimmiten vain painoaan tarkkailevia mimmejä) syömme kasviksia tai leipätikkuja dipillä. Naminami!
Grapevine
maanantaina, 3. marraskuuta 2008 klo 23:29
LOISTAVA KETJU! Tää on juuri sellainen mitä on kaivannut vaikkei ole edes tiennyt kaipaavansa
Itse löysin tänään näkkärin - vähäkalorinen, hampaat ja suu saa tekemistä ja maistuukin vielä tosi hyvälle pienen juustosiivun kera. (vedin illan mittaan neljä
)
henna.johanna
Live everyday like it would be your last...
keskiviikkona, 5. marraskuuta 2008 klo 20:07
itse kanssa ihastunut noihin ryvitan seesam näkköreihin
Sivu:
1
2
3
4
...
6
7
8
9
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Mikä on kun ei laihdu????!!!
tänään
kello 08:49
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 08:45
Vertaisryhmät
»
55 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 08:42
Terveys
»
Kankeus/jäykkyys :(
tänään
kello 08:37