Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Kasvissyöjän proteiinit
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kasvissyöjän proteiinit
Sivu:
<
1
2
3
4
...
10
11
12
13
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 13:55
Miksi suotta käyttää tofua, jos sen mausta ei tykkää tai sitä on vaikea maustaa? Tietysti jos maidotonta hakee, niin ok, mutta itse laktovegenä käytän paljon mieluummin esim erilaisia juustoja proteiinin lähteinä, jos suolaisista ruuista puhutaan. Esimerkiksi raejuusto on paljon parempi prostkulähde, alpro soyan tofussa 100 grammalle on protskua 10,5g, valion raejuustossa 13g, kaloreita tofussa 105, raejuustossa 80, rasvaa tofussa 6,5 ja raejuustossa 2 (jos ei halua rasvatonta).
Parsakaalissakin on muuten proteiinia 4,6g/100g.
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 14:57
Pakkohan ei tofua ole kenenkään syödä mutta kyse olikin että olis kiinnostusta jos löytyisi joku hyvä tapa sitä valmistaa.
On paljon hyviä kasvisproteiinin lähteitä mutta nekin on makuasioita mistä tykkää. Itselläni on kokeilulistalla natto ja tempeh, kumpikaan ei ole niin helposti saatava täällä, aina kun menen japanilaiseen kauppaan niin se kohta kylmässä/pakkasessa missä natto on hohkaa tyhjyyttään. Tempeh jäi kauppaan kun 100 gramman pala maksoi yli 5 euroa
*tupu56*
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 15:04
En itsekkään ole tofun ystävä vaikka terveellisempää tofu olisi,ei maistu ei!
Raejuustoa käytän paljon ja rahkaa myös,olen joskus tehnyt levitteitä rahkasta!mut se oli sillon kun piti olla niiin rasvatonta!nyt päinvaston!
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 15:09
Itse tykkään ykllä tofusta, parhaiten se maistuu mulle esim kasvispadoissa joihin muhennan sen sekaan tai sitten laitan kippoon marinoitumaan esim soija/vesi/valkosipuli/chili/öljy miksaukseen ja paistan öljy/voi mixissä johon puristan valkosipulia ja nakkelen päälle vielä pippureita, ruohosipulia ja sitä rataa.
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 17:57
Panang curry extrafirm tofusta on mun herkkuni
Sivu:
<
1
2
3
4
...
10