En oo kokeillut pestoa. Pitää ruveta googlaileen majoneesiohjeita. Kiitos. Välillä kyllä tosi rankkoja päiviä tän laihdutuksen kanssa. Mut sitkeesti vaan eteenpäin. Tai siis lähinnä yritän opetella uusia elämäntapoja, en pelkästään laihduttaa. Karppaus on muuten kivaa, mutta välillä tuntuu, että ei mene alas enää yhtään munia ja pekonia Pitäs vaan jaksaa kokkailla kaikkee uutta.
Juustoa, jugurttia, kermaa ja voita kuluu. Maitoa en ole juonut viimeiseen 25 vuoteen. Paitsi nykyisin pari kertaa kuussa lattea kun mies tekee sitä. Mä juon normikahvit ja teet mustana. Luita ei ole tutkittu
Heippa. Merkkaatteko te syömisenne tänne kiloklubiin? Musta tuntuu, et on tosi vaikee saada kalorit täyteen kun karppaa. Kun ei määräänsä enempää jaksa syödä... En saa niitä kyllä millään täyteen jos en sit rupee vetään jotain missä on enemmän hiilareita ja sit taas menee karppaus pieleen. Kauheen vaikeeta. Jos syö liikaa/hiilareita - lihoo, jos syö liian vähän - menee säästöliekille, eikä laihdu.
Mulla taas tuota sokerijuttua ei ole, koska en ole enää aikoihin syönyt sokeria tai runsaasti sokeristuvia hiilareita. Eikä mulle tule päänsärkyä, vaan ikävän päässä humiseva ja heikko olo. Veikkaan sen johtuvan enemmän suolan vähyydestä kuin muusta. Mutta tsekataan. Lasken nyt hiilareita sieltä sadan tai seitsemänkympin tuntumasta alaspäin ja katsotaan, millainen vointi tulee vähemmällä, kun pitää huolen myös tarpeellisesta suolan saannista.
tiistaina, 8. helmikuuta 2011 klo 12:55 Pullapallo kirjoitti:tiistaina, 8. helmikuuta 2011 klo 12:52 Erihanna kirjoitti:^Höh, miksen minä ole nähnyt tuota Lidlin hasselijauhetta enää täällä aikoihin? Ostin sitä ehkä vuosi.pari sitten viimeksi ja luulin, että valmistus on jo lopetettu. Hasselpähkinöissä on vielä vähemmän hiilareita kuin manteleissa (3 g vs. 7 g).Hmm... en mäkään ole kyllä nyt vähään aikaan sitä ostanut, kun ennen joulua tuli ostettua sitä.. köh.. muutama pussi.... Toivottavasti sitä on siellä. Täytyy katsoa kun seuraavan kerran käyn siellä.Mä oon löytänyt kyllä paikallisesta Lidlistä vielä tänkin vuoden puolella tota hasselpähkinäjauhetta
tiistaina, 8. helmikuuta 2011 klo 12:52 Erihanna kirjoitti:^Höh, miksen minä ole nähnyt tuota Lidlin hasselijauhetta enää täällä aikoihin? Ostin sitä ehkä vuosi.pari sitten viimeksi ja luulin, että valmistus on jo lopetettu. Hasselpähkinöissä on vielä vähemmän hiilareita kuin manteleissa (3 g vs. 7 g).Hmm... en mäkään ole kyllä nyt vähään aikaan sitä ostanut, kun ennen joulua tuli ostettua sitä.. köh.. muutama pussi.... Toivottavasti sitä on siellä. Täytyy katsoa kun seuraavan kerran käyn siellä.
^Höh, miksen minä ole nähnyt tuota Lidlin hasselijauhetta enää täällä aikoihin? Ostin sitä ehkä vuosi.pari sitten viimeksi ja luulin, että valmistus on jo lopetettu. Hasselpähkinöissä on vielä vähemmän hiilareita kuin manteleissa (3 g vs. 7 g).
Heip!Syön varmaan liikaa juustoja, kun paino ei putoa mihkään... Eikä olokaan ole yhtään ketoosinen, vaikka hh:t on ollu alle 20g 4 päivää. Teen varmaan jotain väärin ja oon niin noviisi näissä asioissa, etten vielä tajua, mitä :/ En oikein saa tänne merkkailtua täsmällisesti, kun juustot ja lihat on mulla niin erikoisia, et ei niitä täältä löydy. Googlettanut oon sit ja sieltä etsinyt jotain vähintään vastaavaa. ravintoarvotietoja.No. Tämä on vasta alku, tämän yli tästä vielä taistellaan.