maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 11:23 Pippurix kirjoitti:maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 11:14 Berliini2012 kirjoitti:Vaikka en todellakaan karppaa, niin käytännössä olen huomannut, että jos ei ihan heti aamusta tankkaa niitä hiilareita, niin nälkä pysyy paremmin aisoissa.Sama huomio tehty täälläkin. Kun aamiainen on proteiini/rasvavoittoinen, niin samoilla kaloreilla pysyy nälkä pois kauemmin. Aamupuuro (edes voisilmän kera) ei pidä nälkää kuin pari tuntia jos sitäkään. Tavallisin aamiaiseni on 2 ryvitaa, öljyyn säilöttyä tonnikalaa, keitetty kananmuna ja lasi rasvatonta maitoa. Ei ole yhtään nälkä ennen lounastuntia.Enpä tiedä kuinka tieteellisiä nämä väitteet ovat, mutta joistain syystä olen huomannut henkilökohtaisesti nämä asiat omalla kohdallani.Jos syön aamulla hiilihydraattipitoisesti (vaikka terveellisesti kaurapuuroa tms täysjyvätuotteita), niin nälkä koittaa pian...
maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 11:14 Berliini2012 kirjoitti:Vaikka en todellakaan karppaa, niin käytännössä olen huomannut, että jos ei ihan heti aamusta tankkaa niitä hiilareita, niin nälkä pysyy paremmin aisoissa.Sama huomio tehty täälläkin. Kun aamiainen on proteiini/rasvavoittoinen, niin samoilla kaloreilla pysyy nälkä pois kauemmin. Aamupuuro (edes voisilmän kera) ei pidä nälkää kuin pari tuntia jos sitäkään. Tavallisin aamiaiseni on 2 ryvitaa, öljyyn säilöttyä tonnikalaa, keitetty kananmuna ja lasi rasvatonta maitoa. Ei ole yhtään nälkä ennen lounastuntia.
Vaikka en todellakaan karppaa, niin käytännössä olen huomannut, että jos ei ihan heti aamusta tankkaa niitä hiilareita, niin nälkä pysyy paremmin aisoissa.