Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Apua, raejuusto ja rahka tökkivät!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Apua, raejuusto ja rahka tökkivät!
Sivu:
<
1
2
3
4
Maybellene
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 14:13
^Ei pidäkään, mut saattais olla hyvää noilla mausteilla. En pidä monestakaan asiasta, mutta aina jonkin kanssa yhdistettynä on hyvää.
Jää moni elintarvike käyttämättä, jos ei kokeile. Oon niin nirppanokka, et jos jätän kaiken pois mistä en tykkää, niin aika ykspuolista olis.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 14:16 muokkaaja: Maybellene »
merkkuv
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 14:30
hmm. mun lemppariruoat on nimenomaan raejuusto, voisin melkeen elää sillä ja puurolla
mutta hyvää raikkaa vaan ei saa täältä englannista
mutta mulle tosi hyvä treeniruoka on purkki raejuustoo (normirasvasta, se rasvaton maistuu...noh en tiiä), purkki ananasta ja purkki tonnikalaa tomaattikastikkeessa oih nam <3 kaikki vaan sekasin lautaselle
ja toinen on puuro, vähän enemmän suolaa ku normaalisti ja raejuustoo. hmmm.... maitorahka on musta paras kun on sitä valion pehmeetä rahkaa (ei sitä missä on eniten protskuu, olisko valio koska se maistuu tosi kuivalle) ja rasia pakastevadelmia (niissä on vähän hedelmäsokeria)
nyt alko tekee kauhee mieli molempia. ei auta ku odottaa lomia....
Maybellene
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 15:31
Raejuusto ja kaurapuuro kuulostaa aika erikoiselta yhdistelmältä, mut tosi moni siitä puhuu, niin kai sitäkin vois koittaa.
Thunder thighs
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 17:53
Itse syön usein iltapalana sekaisin raejuustoa, sokeritonta mansikkahilloa ja kuorittuja/luomu/raakoja auringonkukansiemeniä. Huippuhyvää!
Sivu:
<
1
2
3
4
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Onko muita vesijuoksuun hurahtaneita?