Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Apua herkutteluun.
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Apua herkutteluun.
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
tipi89
keskiviikkona, 11. helmikuuta 2009 klo 14:01
Nyt tarvisin vähän apua ja vinkkejä... Syön herkkuja; karkkeja, suklaata, pullaa, jäätelöä, yms yms, joka päivä ja pitkin päivää. Haluaisin päästä eroon tästä kamalasta tavasta, mutta en onnistu. Aina päätän, että nyt en syö, niin kumminkin repsahdan. Herkut ei enään maistu edes samalle, kun niitä syö pitkin päivää ja joka päivä.
Olisiko teillä mitään hyviä neuvoja, kuinka onnistuisin pääsemään eroon tästä herkkujen syönnistä.
(Olen yrittänyt karkkipäivää, mutta repsahdan aina ennen kuin se päivä osuu kohdalle.)
MatildaS
Kohtuus kohottaa nautintojen arvoa!
keskiviikkona, 11. helmikuuta 2009 klo 14:02
Syö kunnolla, hyvä aamupala, lounas ja päivällinen ainakin. Nälkä johtaa naposteluun
"Sitä näkee kumman paljon, kun ei aina juokse." -Pikku Myy
hellu12
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 08:29
Lupaa itsellesi vain yksi pieni herkku per päivä. Vaikkapa puolikas pulla tai tosi pieni lakritsi.
Itsellä on on kyllä tapana ollut syödä pulla päivässä ja en pidä sitä pahana koska teen
tosi
pieniä pullia itse ja vähärasvasia ja ilman kananmunaa ja vieläpä veteen.
Tämän lisäksi syö tavallista ruokaa kunnolla!!!!
tipi89
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 09:36
Tuo pieni herkku päivässä voisi jopa onnistuakin, kiitos.
Täytyypä alkaa leipoon itse pikku pullia pakkaseen.
mummu58
Kaikki tapahtuu ajallaan, nyt oli aika tälle!
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 09:51
Minua on tuohon naposteluun auttanut mung pavun idut. Niitä myydään vihannesosastolla ja niitä voi itsekin idättää kun vain näkee hieman vaivaa.
Niissä ei ole paljo energiaa ja ne maistuvat hyvältä.Sitten on tietenkin kaikki marjat joita voi kevein mielin syödä. Keitä illalla suklaanhimoon kaakaota tai suklaakiisseliä, Sitten on sellainen laihduttajan viineri.Paahtoleivälle laitat keskelle pienen nokareen voita/margariinia ja senympärille vaikka Bona purkista jotakin marjasosetta, käytä vähän aikaa mikrossa- itseäänhän voi petkuttaa ja kuvitella, että minulla on tässä oikea herkkuviineri,Vain mielikuvitus on rajana.
Lakemonster
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 09:58
Pakastemarjoja pitkään lasiin (mustikka, viinimarja tms), makeutusainetta päälle ja rasvatonta maitoa niin että vielä vähän marjoja näkyy. Kestää 30 sekkaa tehdä, ja menee jäätelöstä.
lieppo
Eteenpäin!
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 10:42
Tässä taannoin, kun vielä oli joulupipareita, sallin itselleni yhden sellaisen päivässä, se riitti. - Nyt juuri en uskalla ottaa mitään askelta herkuttelun sallimiseen.
Olen ollut joskus painonvartikoissa ja silloin sallin itselleni yhden pätkiksen viikossa, se riitti.
Mehuleittoa+marjoja
Smoothie, mauksi vaniljasokeria
säilykehedelmiä
mehuleitto+omenasose+kaurahiutaleet
yleensäkin hdelemiä: viinirypäleitä, joita voi napostella
(tietenkin niissäkin on hiilihydraatteja paljon - mutta parempi tuo on, kuin makeinen)
Tässäpä näitä, muutamia.
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 10:54
Kyllä paras ohje on se minkä Matildakin tuossa jo sanoi. Rytmität syömiset koko päivän ajalle alkaen aamiaisesta. Ruoan tulee olla terveellistä ja täyttävää. Kasviksia, täysjyvää, kalaa/lihaa, hyvää rasvaa. Sitten tekee herkkuja vähemmän mieli.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
kahvitar
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 11:18
Suklaanhimoon syön itse suklaavanukkaan, on siinä ainakin vähemmän rasvaa
.
tipi89
torstaina, 12. helmikuuta 2009 klo 11:27
Voi vitsit. Kiitos näistä loistavista neivoista! Nyt olen jo varma, että en enään napostele herkkuja! Näillä neuvoilla lähtee varmasti makeanhimo pois.
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta