Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ravinto
> Aamupala ennen liikuntaa,,ideoita ??
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Aamupala ennen liikuntaa,,ideoita ??
Farmariina
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 18:05
Hei!
Mulla on sellainen ongelma,,että oon mennyt töihin ja teen lähinnä 7-16 välillä nuo työtunnin..
Tähän asti olen lenkkeillyt aamulla..se sopii näin perheelliselle parhaiten.. Nooh ensi ajattelin,,että pyöräilen töihin (yht. 14km),,mutta mulla ei polvet kestä(ikää sen verran )..Joten aamulenkeilyyn on palattava,,kun töiden,,kotitöiden ja kaupan jälkeen ei jaksa..
Siispä asiaan.. mitä söisin tai joisin,,ennen kuin lähden lenkille aamulla,,se sais olla jotaan kevyttä,,mutta sellaista,,etä jaksais juosta aina 6km,,kun lenkin jälkeen voisin syödä "normaalin aamupalan"..kun tyhjällä vatsalla ei jaksa juosta,,ja "tuhtia aamupalaa" ei kannatta ennen lenkille menoa syödä..
Jotenka kaipaan ideoita,,helppoon,,nopeeseen aamupalaan,,ennen lenkkiä..
Kiittelen jo etukäteen ideoista
-Paula-
hildur1
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 21:43
Ite teen yleensä niin että edeltävänä iltana syön kunnon iltapalan ja aamulla ennen lähtöä juon kupin kahvia ja sitte lenkille/salille. Hyvin jaksaa
jennnie
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 10:17
Itsellä toimii parhaiten lasi maitoa
simone_b
keskiviikkona, 25. heinäkuuta 2012 klo 14:12
Mulla toimii parhaiten isohko omppu ja espresso. Nailla juoksen suht saannollisesti aamuisin 5-10km.
Vahemmalla on elin otsassa jo 5min jalkeen, ja enemmalla tulee huono olo. Lahden siis lenkille saman tien, eli omena melkein viela suussa.
mkm85
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 21:28
Mun suosikkiaamupala on smoothie.
Banaania, marjoja, mehukeittoa ja maustamatonta jogurttia. Tulee sopiva olo, eikä nouse lenkillä kurkkuun
Farmariina
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 08:04
Huomenta!
Toi kuullostaa jo hyvältä..missä suhteessa laitat noita aineita...
Kun pelkkä kahvi ei toimi mulla,,menee maha sekaisin,,ja sit ei linkistä tuu yhtään mitään
mkm85
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 07:24
Mä teen yleensä sellasta mihin tulee 2-2,5 dl jogurttii, 1 dl mehukeittoo, 1 banaani ja 50-100 g marjaa. Tai joskus marjojen sijasta vaikka päärynää.
Ja sit jos on oikeen nälkä ni sit syön vielä pienen kourallisen eli 15-20g manteleita.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Miksi paino ei putoa?
tänään
kello 02:33
Omalla vastuulla
»
Superdieetti/ GFG
tänään