Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 60-vuotiaat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 60-vuotiaat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
105
106
107
108
109
110
111
...
291
292
293
294
>
moottorisaha
torstaina, 27. tammikuuta 2011 klo 06:39
Hyvät huomenet!
Edelleen siivousta vältellessäni eilen tein klapeiksi sen vähän määrän valmiiksi pätkittyä pystykuivaa, minkä isäntä oli suostunut jättämään jälkeensä, heittelin lisälunta ruusuille ja kimputin isäntää lähtemään kanssani uimahalliin. Ei hän vielä pysty ajattelemaan elämän silkkaa vapautta, jotain oikeaa piti tehdä.
Sain sitten bestiksen pitkän matkan ajelulle Ideaparkin viime aleen ja illan päätteeksi katsomaan "Prisnssi Kaspianin matka maailman ääriin" -leffaa. Narniat olen lukenut ainakin neljään kertaan. Rakastan niitä ja aina löydän jotain uutta näkökulmaa.
Ruokapuoli hoitui liian kunnolla, leffakarkitkin oli. Väri pakeni kasvoiltani, kun uskaltauduin aamulla vaakaan. Takapihan kuntosali taitaa kutsua tänään enemmänkin. Itsenolotus voi muuttua adrenaliiniksi.
Kunpa aamu valkenisi! Eikä sataisi lunta! Ja aurinko paistaisi! Taisi tulla liikaa toiveita yhdelle päivälle...
Mallis
torstaina, 27. tammikuuta 2011 klo 11:19
Aamu valkenee jo puoli yhdeksän maissa täällä meillä ja hämärtyy vasta puoli viideltä. Selvää kevään tuntua oli ilmassa pakkasesta huolimatta, kun uimahallilta tullessa näin aamuauringon punertamat puiden latvat.
Oikea olkapää alkoi oikutella viime viikon alussa ja nyt kipein kohta on valunut hauikseen. En tiedä, teloinko sen jotenkin, kun olin muistamattomana kuntosalilla. Vedessä se ei niin kiusaa, mutta muuten kaikenlaiset kurkottelut tuntuvat. Täytyy yrittää venytellä varovasti ja sitten kylmäpussia.
Luin Narniat aikanaan lapsille. Nyt voisi ottaa ne uudelleen esille. Viime viikkoina olen lukenut tosi vähän. Se tuntuu oudolta, koska olen pikkupennusta asti ollut kirjojen suurkuluttaja. Nytkin pino kirjaston kirjoja on odottamassa. Onpahan matkalukemista valittavaksi.
torimuija
torstaina, 27. tammikuuta 2011 klo 11:26
lohduttavaa kuulla että muillakin on pettävä kalenteri.Itse olin menossa keskiviikkona fysioterapeutille kuullakseni että olin vähän eli vuorokauden myöhässä.En tarkastanut kalenteriani ja olin vain hyvin vakuuttavasti muistavinani että kyllä se on keskiviikko.Huom. Kuukausi sitten sovittu aika ja ois kyllä ollut syytä tarkastaa eikä "muistaa"Kehuin kyllä kovin itseni ja ajattelin vaihtaa nimimerkikseni KANANPÄÄ
jumbojet
Sitä olisi kovilla ilman pehmeää.
torstaina, 27. tammikuuta 2011 klo 15:08
Voi miten ihanan inhimillistä, mam.elo ja torimuija. Unohtaminen. Tunnistan oikein hyvin mam.elo tuon häpeän tunteen, kun unohtaa asioita niin, että ne koskevat muitakin kuin omaa itseä. Kokemusta on.
On mukava lukea erilaisia viestejänne, joista monet (ainakin joltain osin) liittyvät tulevaan tapaamiseenne. "Odotus antaa jo onnen tunteen". Minkähänlainen yhteenkuuluvuus teidät tämän tapaamisen jälkeen liittääkään yhteen? Huomaanko kysymyksessäni pienen ulkopuolisuuden sävyn? Voi olla, mutta ei se mitenkään vaarallinen tunne ole.
Lapsenlapsi tekee läksyjä olohuoneessa ja lukee huomisiin suomenkielen verbikokeisiin. Pappa kysyy: "- Mikä aikamuoto on ME EMME OLE OLLEET? "lapsenlapsi vastaa nopeasti:-" Perfekti". Huh, olisinkohan itse osannut vastata oikein. Pappa jatkaa: - Ja miten kuuluu samasta lauseesta pluskvamperfekti?" Oi, joi...onneksi minun ei tarvitse vastata.
Olin aivan unohtanut, että saan vielä helmikuulta palkan työnantajalta ja että tämän vuoksi työnantajalle piti viedä verokortti. Onneksi asia tuli jostain mieleeni ja verokortti vielä ehti palkkoihin (palkanlasku vasta 15.2.).,
Verotoimistossakin, josta kävin muutosverokortin hakemassa, ihmettelivät miten minulle maksetaan vielä palkkaa vaikka saan jo täyden eläkkeen. Se on eräs kummallisuus ja porsaanreikä, jota lainsäätäjä ei ole huomannut.
Mukavaa lounasta ja teatteri-iltaa teille. Mukava lukea kokemuksistanne tapaamisenne jälkeen.
moottorisaha
perjantaina, 28. tammikuuta 2011 klo 06:58
Voisiko joku vielä varmistaa minulle, mihin aikaan ja missä meidän pitikään huomenna tavata? Minulla on joku muistikuva Siperiasta, mutta en muista ravintolan nimeä enkä kellonaikaa.
Olin eilen piirissä, jossa puhuttiin muistista. Tuli oikein kotitehtäviäkin. Ensi kerralla kuulemma aletaan herätellä muistia.
Vasta heräsin, kun meni illalla myöhään. Yritän tänään tehdä valmiiksi kuvakoosteen Malawista, hain jo eilen tytöltä läppärin lainaksi. Mutta muistitikun kanssa toiminen tulee ottamaan tänään voimille. Pitää musitaa niin monta toimintoa.
Minä en yleensäkään voi tarkistaa menopaikkoja ja -aikoja etukäteen, en kumminkaan muistaisi. Onneksi hain kaverin toiseen eiliseen sovittuun juttuun. Soitin matkalta ja pyysin häntä ottamaan osoitteen mukaan,kun olin itse unohtanut.
Tännekin siis kuuluu kot-kot.
moottorisaha
perjantaina, 28. tammikuuta 2011 klo 09:27
Kiitos, Lullura! Pitää tulla ajoissa ja etsiä autopaikka jostain, jaksan kyllä kävellä pidemmältäkin. Ajattelin laittaa aamulla paplarit päähän
. Ellen sitten tänään saa aikaiseksi kysellä kaupan kiharoita.
Hei, yritän vaan nostattaa henkeä.
Näyttää aamu vihdoin valkenevan. Hartiat jumissa käsittelen valokuvia kuvienkäsittelyohjelmalla, että tuntuisin hyvältäkin kuvaajalta. Muistakaa sitten kehua!
En ole pystynyt karppaamaan enkä taida pystyä skarppaamaan siinä asiassa, kun muuhun on paukkuja mutta juuri siihen yhteen ei. Silti roikun täällä, JHS, jatkossakin.
Toivoa ei saa koskaan heittää!
Rithel
Jos tie vie päämäärään,ei sen pituudella ole merkitystä. (Martsynovski)
perjantaina, 28. tammikuuta 2011 klo 17:44
Matkakuumetta on tosiaan ilmassa. Mukava tavata teitä ihan livenä! Yritämme Malliksen kanssa tavata toisemme huomenna. No Kouvolan asema ei ole järin suuri paikka, eiköhän onnistuta.
Melko helpottuneella mielellä lähden matkaan. Nuori mies leikattiin tänään ja nyt alkaa toipuminen.
Mittasin uteliaisuuttani vyötäröni ja kyllä se vaan hissukseen pienenee, vaakaan menen vasta maanantaina.
Koitetaan pysyä terveinä! Nähdään huomenna!
Mallis
perjantaina, 28. tammikuuta 2011 klo 18:30
Iloisella mielellä huomenna matkaan. Mukava päästä näistä arkisista kuvioista tapaamaan teitä kaikkia.
Tänne jos jäisin, viikonloppu olisi yhtä säntäilyä puolelta toiselle miehen harrastusten kanssa. Nyt hän saa hoitaa hommat ilman minua ja - yllätys, yllätys - näyttää onnistuvan hyvin. Onkohan joku kuvitellut olevansa korvaamaton?
Mukavaa Rithel, että nuoren miehen leikkaus on ohi ja toipuminen alkamassa. Tapaamisiin huomenna!
leekeri
perjantaina, 28. tammikuuta 2011 klo 19:15
Mukava päästä päiväksi toisiin kuvioihin. Piti oikein kynän kanssa käydä läpi, ketä kaikkia mukaan on tulossa. Kymmenen sain listaani.
Tänään auton katsastus. Mitähän muuten katsastajalle kuuluu kuinka kauan aion autoani vielä pitää? kuulin sellaisen kysymyksen tänään. Kuuluuko se samaan sarjaan kuin autokauppiaat jotka suosittelevat yli kymmenvuotiaita autoja suoraan romutettavaksi. Massaus oli pohjassa hyvä ja jarrut suorastaan loistokunnossa joita aiemmin joskus moitittu. Liian helläjalkaisesti käsittelen niitä.
Koneeni näyttö tuli hulluksi. Paras lopettaa, että saan tämän lähtemään.
Näkemisiin!
moottorisaha
lauantaina, 29. tammikuuta 2011 klo 08:54
Hah, muori on siis matkoilla! Kohta minäkin. Yritin yrittämällä nukkua aamulla pidempään, että jaksan illalla pysyä hereillä teatterissa, sen pidempää "yömyssy"aikaa en uskalla luvata.
Naapurin isä(ntä) oli tehnyt toissailtana uran pellolle, sain hiihdellä kilossa ja hyvässä lykyssä eilen iltapäivällä muutaman kiekan. Yritin irrottaa hartiajumia, eikä nyt juuri olekaan kovin paha.
Aloin vihdoin lukea tarua sormusten herrasta.
Pitää vielä mennä työstämään lihakeitto isännän ruuaksi, hän lähti traktorin ja moottorisahan kanssa metsään. Minä kävin eilen sen verran suksilla tutkimassa tilannetta, että tajusin voivani mennä ainakin karsimaan kaadettuja ensi viikolla. Luulin, että lunta on nivusiin asti, mutta näyttää se tiivistyvän kaatoalalla sen verran, että siellä pärjään, ehkä.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
105
106
107
108