Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
71
72
73
74
75
76
77
...
307
308
309
310
>
Ansku57
periksi ei anneta vaikka mikä tulisi vastaan
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 09:33
Huomenta!
Eilen olin aivan puhki kun ensin imuroin täällä kotona, sitten painuin salille ja tein tunnin hikitreenin, multa ihan totta tippui hikeäkin kun olin crosstrainerissa, sitä ei ole kauheasti vielä tapahtunut vaikka olen jo 3 kk salilla käynyt ja sitten vielä puoleksi tunniksi altaaseen uimaan, otin välillä pyrähdyksiä kroolaten, selkäuiden että rintauintia joten olin sitten illalla aika väsy.
Jos tänään tekis sauvakävelylenkin vaihteeksi. Huomenna alkaisi siivousurakka tuolta takavarastosta ja teen sitä joka toinen päivä eli joka kerta sen verran kuin jaksan mutta siellä on niin paljon tavaraa että ei se yhtenä päivänä kyllä mene järjestykseen kun joutuu ensin kaikki heittämään lähestulkoon ulos eteiseen mutta katsotaan kun aloitan että miten innostun, tiedän että en malta lopettaa kun alkuun pääsen. Mutta tiistaina taas ilmestyn kertomaan painokuulumiset.
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/weRXwZF/weight.png[/image]
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 16:33
Johan te olette takaisin pääsiäisen vietosta!
Olen ihan kaivannut teitä kaikkia.
Minun tehotyöpäivät eivät ole joka viikkoisia. Tuo viime viikon tehopäivä kotona oli tosi tehokas, mutta seuraavana päivänä töissä tunsin ylittäneeni voimavarani. Olen ollut koko viikonlopun töissä, eilen aamussa ja sitten vielä iltavuoro, tänään 5 t aamussa ja menen vielä 17.00 pariksi tunniksi avuksi.
Menimme ulos syömään, kun en jaksanut laittaa ruokaa. Maha on täynnä. Huh huh...
meillä on paljon huonokuntoisia potilaita ja yksi todellinen hermoja koetteleva vanhus. Pitkää pinnaa tarvitaan. Iltahoitaja on lisäksi riidoissa yhden mummun kanssa, sinne ei hän saa mennä ollenkaan. Minä pärjään t
oistaiseksi
kaikkien kanssa. Ei tiedä kuinka kauan.
Huomenna saamme 27 uutta potilasta. Arvatkaa onko kiire!
Ai niin ...
Työsopimus vuodeksi on saatu!
Aniada
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 22:56
Heippa,
heti täydyn kysyä
rimpulta
, että mitä Nepalin laihdutus- ja tytöille lukutaitoa projektia tarkoitat? Onko tällainen juttu alkanut silloin kun olin matkoilla ja paljon poissa täältä? Miltä avantosi näytti, joko tekee mieli sinne pullahtaa?
Onneksi olkoon
saksalainen
työsopimuksesta! Nyt on taas työt turvattu ja mieli rauhallinen.
Puutarhaihmisiä täällä taitaakin nyt olla paljon, teidän juttujanne on aina ilo lukea. Niin kuin vanhat jo tietävätkin, minulla on vain parveke, mihin kesäksi kukkia laitan. Mutta iloitsen siitäkin - onhan siellä sitten taas kiva istua ja nauttia kukista ja auringon lämmöstä!
Tänään oli ihanan aurinkoinen päivä. Kävelin mukavassa seurassa pitkin meren rantaa ja nautimme kahvista ja korvapuustista lämpimällä terassilla. Kaikki ihmiset ovat niin ystävällisiä ja iloisia kauniilla ilmalla, kaikki nauttivat hienosta keväästä
karmale
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 23:19
Onnittelut
saksalainen
työsopimuksesta
Kiitos
Slank
haettiin pikkupoitsu iltapäivällä. Oli yöllä tullu kova kuume ja paha korvatulehdus. Vanhemmat tosiaan lähti Skotlantiin nyt illalla kymmeneltä. Meinasivat perua matkansa, mutta sanoin että pikkupoitsu pärjää kyllä meillä torstaihin asti.
Harmittavinta että jätin kassini sinne, missä kaikkea tärkeää, esim. rahapussi mitä ilman on aika vaikeaa olla
Toivottavasti poliisit ei sit heti pysäytä ja kysele ajokorttia
Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 14:37
Aurinkoista kevätpäivää kaikille.
On taas vierähtänyt toista viikkoa siitä, kun olen viimeksi kirjoitellut. Lumet on tällä välin jo melkein sulaneet ja vettä on kaikkialla. Kiertelin äsken tuolla pihamaalla ja puutarhassa leikkelemässä pensasruusujani. ja ilokseni huomasin, että narsissit nousevat kovaa vauhtia maasta ja useimmat maksaruohot, joita minulla on monta lajia ovat myös jo kasvattaneet vihreätä näkyviin, samoin raparperistäkin oli jo alkuja näkyvissä.
Siemeniä on kylvetty taas jo monta astiaa ja lisää pitäisi kylvää. Ja
Rimppu
kyllä minulla on kasvihuonekin, kaksikin (kylmiä sellaisia), mutta taimet kylvän rasioihin ja ruukkuihin ja Ikkunalaudoilla minä niitä kasvattelen. Toukokuussa, jos sää sallii siirtelen taimet sitten noihin huoneisiin. Silloin alkavatkin ikkunoiden edustat olla melkoisen täynnä taimia pursuavia purkkeja ja purnukoita. Nyt olen miettinyt josko saisi noihin muovihuoneisiin jotain lisälämpöä esim. lämpimällä vedellä täytetyistä saaveista tai vaikka maitotonkista ja harsoista. Saisi aikaisemmin taimet sinne, eikä ne venyisi niin hurjasti, kun sisällä liian lämpimässä tuppaavat tekemään.
Olen myös seuraillut noita joutsenia ja kurkia ja yrittänyt valokuva. Tässä lähistöllä on monena vuotena pesinytkin kurkipariskunta ja ne käyvät pellollamme ruokailemassa. Siten olen niistä saanut kuvia vähän lähempääkin.
Onnea
Saksalaiselle
työsopimuksesta. Nyt voi taas rauhassa tehdä työtään ainakin vuoden. Ja sinä taidat pitää työstäsi. Sellaisen käsityksen olen ainakin saanut.
Minä melkein vieläkin asun lampolassa. Välillä käyn vähän ulkoilemassa ja ruokaa laittamassa. Kun kaikki karitsat oli syntyneet ja tuttipullokaritsat saatu oppimaan rytmiinsä, alkoi äitien sairastuminen listeriaan.. Meillä on joskus vuosia sitten ollut siitä ongelmaa, muttei koskaan karitsointiaikana. Neljä emää ja yksi nuori joutilas on tähän mennessä sairastunut. Niistä kaksi äitiä kuoli, joten tuttipulloruokittavia tuli lisää. Kaksi on, Se nuori ja yksi äiti ovat päässeet pahimman yli ja selviävät, mutta yksi on edelleen huonossa kunnossa. Ei pysty itse syömään ja juomaan, vaan pitää auttaa. Toivottavasti selviää.
Sorry tämä viimeinen oli vaan tuollainen pahanolon purkaus, jonka minun piti saada pois itsestäni, että olo kohenisi. Onneksi tuo aurinkoinen ilma ja valtavalla ryminällä tuleva kevät myös tuovat helpotusta .
Onnea painoaan pudottaneille ja mukavaa loppupäivää.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 14:44 muokkaaja: kainunharmas »
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 14:55
Kainunharmas,paranemisia sinne katraallesi, kyllä siinä varmaan saa olla "rekenä jos kelkkanakin" ennenkuin nuo pienet on pullosta vieroitettu. Saksalaiselle onnittelut työsopimuksesta. Asioilla on taipumus järjestyä! Vuoden päästä saat varmasti jatkoa, sillä hyvistä hoitajista on aina pulaa.
Kyllä meitä on monta joilla sormet syyhyää multahommiin. Voi miten ihanaa on, että on kevät, kaikki se autuus vielä edessä. Kunhan tuo paino lähtisi putoamaan, on tämä yhtä junnaamista. Tietysti, jos herkuttelisi vähemmän...
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 18:24
Kiitos kaikille onnitteluista.
Töissä on kiirettä, olin taas ylitöissä, yhteensä jo 78 tuntia.
Ensi viikolla otan 10 tuntia pois. Suklaan voimalla olin tänään 7 tuntia töissä. En ehtinyt ennemmin kotiin.
YH ei päästä minua pois, nytkin on yksi sanonut itsensä irti ja yksi tytöistä törppöilee potilaiden kanssa (hurja luonne) ja sai jo toisen varoituksen. Nyt hän pelkää potkuja. Toinen varoitus on jo potkun aihe.
Tällä viikolla on keskustelu YH:n ja päällikön kanssa, mitä hänen kanssaan tehdään. Hän itse itkee lauantaista saakka. Käskin tänään mennä psykoterapiaan oppimaan käyttäytymistä. Hän ei osaa hillitä tempperamenttiaan ja päästelee suustaan rupisammakoita potilaiden kuullen, jotka sitten loukkaantuu.
Kainunharmas, kyllä me ymmärretään sijaisäidin olemisen vaikeudet, pura vaan tänne ja paranemista katraallesi.
Uskomatonta kuinka siellä lumet katoaa ryminällä. Äiti soitteli vielä kuun alussa, että talo hukkuu lumeen ja nyt on jo sipulikukat näkyvissä!
meillä kukkii kirsikat ja muutkin hedelmäpuut, mutta yöllä on kylmää, saa nähdä pysyykö kukat. tulppaanit kukkii ja monessa kevätkukassa on nuput. Linnut laulaa aamuisin kaikkialla ja rakentaa pesiä.
Meillä on ainakin 50 varpusta kanatarhan takia. Ne hakee sieltä ruokaa aina kun voivat.
Nyt on pari vapaapäivää, ihanaa.
allu2
Tästä se alkaa......
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 18:43
Hei taas pitkästä aikaa kaikille.
Olen käynyt lukemassa teidän viestijä. mutta en ole saanut aikaseksi kirjoittaa mitään.
Täälläkin krookukset nostvat päätään ja lumia enää kasoissa. Olen peitellyt pieniä havupuita varjstuskankaan alle kun syksyllä en saanut aikaisekai sitä tehdä. Havupuut alkavat tulla esiin kinosten alta.
Olen tämän viikon sairaslomalla kun kevät flunssa iski. Ääni käheä ja yskittää ym hankaluutta. Liikunta jää tällä viikolla vähiin. Harmi..
Ruoka kyllä maistuu aina vaan. Kiloja ei ole tippunut, mutta ei ole tullut lisääkään. HYVÄ SE.
Pallerot olivat vihreät jo kaksi päivää peräkkäin.
Ansku57
periksi ei anneta vaikka mikä tulisi vastaan
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 20:16
Tervehdys!
Aattelin sittenkin kirjottaa muutaman rivin tässä samalla kun syön iltapalaa, mysliä jogurtin ja banaanin kera, keitetty kananmuna meni jo masuun.
Mä sittenkin sain siivottua koko varaston tämän päivän aikana, 6 tuntia siinä vierähti plus ruoka- ja kahvitauot eli yhteensä 7 tuntia joten voitte kuvitella miten väsy olin urakan jälkeen mutta mieli on keveämpi kun sain yhen homman tehtyä. Huomenna sitten kuntosalille. Mutta huomenna palaan kertomaan kuinka painon kävi.
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/weRXwZF/weight.png[/image]
Aniada
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 21:41
Voi sinua
kainunharmas
, kovin on raskasta ollut kipeiden karitsoiden ja "äitien" kanssa. Kun ammatikseen tekee tuota työtä, niin onko siinä tunteille valtaa, kiintyykö eläimiin ja sureeko kauheasti jos jotain kertomasi tapaista ikävää tapahtuu?
Kyllähän ihmiset ovat erittäin tunteellisia kotieläimien suhteen. Vilkas keskustelu ja kirjoittelu virisi mm. Helsingin Sanomien tekemän villikanien pyydystämisestä ja padasta pöytään -artikkeleista. Ovatko kaupunkilaiset niin "kaupunkilaisia" ja jo loittoontuneet maalaiselämästä, jossa possut, kanat ja lampaat ovat myös ravintoa? Mielipidepalstalle tuli todella vihaisia ja pöyristyneitä kirjoituksia kanin nylkemisestä ja ruoaksi valmistamisesta.
Espanjassa, ja varmaan monessa muussakin etelän maassa, syödään paljon kania. Eikö
saksalainenkin
kertonut tekevänsä joskus kanipataa? On ilmeisesti sielläkin ihan tavallista ruokaa?
Tänään söin siskonmakkarasoppaa ja näkkileipää. Ja kyllä maistui hyvältä
(rimppu, kiitos, vastasin blogiin)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
71
72
73