Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
70
71
72
73
74
75
76
...
307
308
309
310
>
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
keskiviikkona, 7. huhtikuuta 2010 klo 17:11
Eilen 20°C, tänään 22°C. Inhoan kesällä hellettä, varsinkin jos menee yli 30°C. Talvet on kivempia, löytyy aina vaatetta päälle laitettavaksi, kesällä ei ole enää mitä riisua.
Puut on hiirenkorvalla, mutta kyllä minulla on silti ikävä Suomeen!
Jos voisin, muuttaisin heti. Mutta en halua jättää rakasta miestä ja poikakin surisi. Eikä he muuta sinne. Tulevat kyllä kesällä aina mielellään lomille.
paino on sama kuin vuosi sitten. Roikun mukana ihan teidän kivojen ihmisten takia.
Meeret
torstaina, 8. huhtikuuta 2010 klo 11:36
Vihdoinkin myös minusta tuntuu siltä, että kevät tulee.
Tänään ei ole ohjelmassa kuin "paperitöitä" kotona. Pitäisi tehdä materiaalia ensi viikoa varten. Sen verran otin aamusta vapaata, että kävin puutarhaliikkeessä, ja nyt on keittiön ikkunalla tuoreita yrttejä kasvamassa (basilika, oregano, rosmariini, timjami ja persilja). Pieniä nuo taimet vielä ovat, mutta jos jo ensi viikolla saisi niistä vähän piristystä ruuanlaittoon. Basilika tuoksuu mielettömän hyvältä.
Illalla olen suunnitellut leikkaavani omenapuut kun mies kerkiää apuun.
Minulla ei oikein tuo pituus tahdo riittää.
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
torstaina, 8. huhtikuuta 2010 klo 18:52
Kikka S
olin kerran Lindaussa ihan yksin. Mies ja poika olivat Friedrichshafenissa messuilla ja minä jatkoin junalla Lindauhun. Kerkesin kiertää saarella olevan kaupungin kaksi kertaa ympäri, ihailla kirkkoja ja vanhoja rakennuksia ja syödä kiinalaisessä ällöttävän makean aterian.
Otin pari auringonlaskukuvaa Boden-järven yli taustalla lumihuippuiset Alpit.
Hyvää matkaa, taidat olla kylläkin jo perillä.
Tänään oli pilvinen päivä. Olen siivonnut koko huushollin, vaihdoin lakanat, pessyt kolme koneellista pyykkiä, leiponut 4kg leipää, keittänyt huomisellekin lounasruuan ja kerkesin vielä aamulla tunnin kuntosalille. Mistähän tuota energiaa riittääkään.
Ja kävin vielä hautajaisissa. Yksi kylän mummuista oli kuollut ja päivällä oli kirkko täynnä saattoväkeä. Kesken siivouksen kerkesin sinnekin.
Sen jälkeen kävin viimeisen kerran lääkintävoimistelussa.
Olen koko viikonlopun töissä, siksi tein tänään kotihommia.
Nyt suunnittelin illan lopuksi istuvani kutomakoneen ääreen saadakseni yhden puseron valmiiksi. Siitä puuttuu enää kaularesori. Jos en simahda TV:n ääreen.
Meerit
torstaina, 8. huhtikuuta 2010 klo 21:56
No aurinkohan se alkoi paistaa heti kun meikäläisellä loppui loma. Vaakailemassa kävin ja oli lähtenyt jo 1.4 kg lomaillessa. Hyvältä tuntuu kun olin varma painon nousseen.
Nyt vaan kesälomaa odotellaan ja toiveissa siihen mennessä olisi saada ainakin 15kg pois alotuspainosta. Onkohan liian iso haave.
Järveli
perjantaina, 9. huhtikuuta 2010 klo 22:56
Melkein yötä !
Voi
Saksalainen
kun sait minut nauramaan tuo avantojuttu oli ihana, kiitos !
Eikun sinne vaan !
Meerit
ei se ole liikaa, -15 kg tuntuu oikein hyvältä. Miespuolinen työkaverini kertoi tänään, että on jättänyt kaiken rasvasen ja makean pois. Syö normaalisti, kasvista puolet lautaselle, ei kaljaa ja pitzaa niin usein.
Hänellä painoa tippunut reilu 2 kk -13 kg ! Mies on muuttunut ulkoisesti melko paljon. Ennen roikku isomaha tuossa vyön yläpuolella, nyt soukka mies. Sanoisin näin naisen silmin, että nuortunut 10-15 vuotta.Hän liikkuu nykyisin 4-5 kertaa viikossa ja liikunta on lisääntynyt sitä mukaan, kun läskit tippunut.
Eli jos liikkuu, ei kannata mätätä koko jääkaappia (sisältöä) suuhunsa kun tulee kotiin. Mies kertoi myös, että parissa viikossa tottui pienempään ruokamäärään ihan hyvin.
Ne miehet, ne miehet !
Tässä nyt taas yksi kertomus siskot.
Tsemppiä ja halaukset voima sellaiset KAIKILLE !
Aniada
lauantaina, 10. huhtikuuta 2010 klo 10:29
Aurinkoista lauantaita
Järvelin
lailla nauroin ja tulin oikein hyvälle tuulelle noista
Saksalaisen
pingviineistä! Ja sitten kun luin kuinka ahkera ja energinen olet, ihan läkähdyttää ja hivenen hävettääkin, kun noita kotihommia olisi täälläkin, mutta hitaanlaisesti niitä teen sinuun verrattuna...
On ihana aurinkoinen aamu pitkästä aikaa. Kyllä on olo pirteä ja onnellinen heti auringon ilmaantuessa! Lähdenpä tästä kauppatorille ja hivenen kaupungille käveleskelemään. Ulkomittari näyttää +10.4.
Aamuvaaka näytti suht samaa kuin ennen; ei siis edistystä, mutta ei takapakkiakaan. Ja sehän on ihan hyvä
Tunttu
lauantaina, 10. huhtikuuta 2010 klo 13:02
Aamupäivää kaikille
Ihan hengästyttää, kun luin, miten energistä ja vaihtelevaa elämää te kaikki elätte. Puolustuksekseni täytyy sanoa, että itsekin tästä piristyn, kun pääsen multaa tonkimaan ja sitten syksyllä, kun taas alkaa noiden koirien kanssa hommat.
Olen minäkin jo laittanut siemeniä itämään. Ovat jo taimella. Lähinnä kukkia. Kasvimaa on vielä niin pieni, (tuleva kesä on vasta kolmas tässä) enkä ole saanut kasvihuonetta pystyyn, etten paljon vihanneksia vielä voi laittaa. Viime kesänä oli herneitä, joihin koirat ihatuivat ja söivät kaikki varsineen sekä avomaan kurkkua, jotka pakkanen vei. Mansikkamaan olen jo ehtinyt perustaa, joka on minusta perennojen jälkeen seuraavaksi tärkein puutarhassa.
Ensi talveksi kyllä täytyy väkisin keksiä joku liikuntaharrastus, etten ole kun nalle talviunilla. Tulee aina vedottua tuohon nivelreumaan ja jaksamiseen, kun liikunta on niin yksipuolista, etten muka muuta jaksa,. kuin korat ulkoiluttaa. No, joskus on tottakin, mutta ei kai ihan aina.
Viime viikko oli vaikea, kun oli synttärit (omat) ja yhdet tupaantuliaiset. Nyt olen lähdössä siskon likan synttäreille.
Minulla on ollut elektroninen vaakani mukan ja olen punninnut kaikki herkut, mitä olen syönyt. Kalorit pysyivät sallituissa rajoissa, mutta kaikki pallurat kirkuivat kirkkaan punaisina. Illalla oli niin nälkä, että näköä haittasi. Sain sinniteltyä niin, että oli puoli kiloa mennyt
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
lauantaina, 10. huhtikuuta 2010 klo 15:15
Voi Järveli ja te muutkin , joilla paino ei tipu toivottuun tahtiin. Itsekin olen samassa kuin vuosi sitten, eikä parempaa ole luvassa tällä syömisellä. Mutta ei luovuteta, eihän. Sillä sen tiedän, että jos jätän tänän porukan ja ruokien merkkailun, niin se on viikkojen kysymys, kun paino on taas siellä 90+. Ja sen olen päättänyt, että ei ikinä enää siellä asti saa paino olla. Eli kuten jo viisaasti todettiin aiemmin, parempi hiljainen ja hidas painon putoaminen kuin hiljainen painonnousu. Iloinen yllätys oli perjantaina kun menin vaakalle, ei ollut tullut kuin 900g lisää päsiäiseltä, vaikka kaikki meni alas hyvällä halulla, suolaiset ja makeat.
Pikkutytöt on mamman ilona tämän viikonlopun, huisketta ja hulinaa siis piisaa. Maanantaina olen vakaasti päättänyt aloittaa sen kevätsiivouksen! Tosi kuin vesi!!
Meerit
lauantaina, 10. huhtikuuta 2010 klo 16:30
Kiitos JÄRVELI kannustuksesta, vaikka miehillä paino putoaakin helpommin. Kun vaan peppu kestäisi tulevan pyöräilykauden. Niin tietysti jos saan pyörän ajokuntoon. Joka vuosi uhkaan pyöräillä työmatkat koko kesän. Kummasti se aina jää pariin korkeintaan pariin viikkoon ja sitte tulee joku hyvä syy ajaa autolla n. 6km. Helpostihan tämä alku on mennyt. Melkein 17 voipakettia on karissut matkalle 2.5kk aikana. Kesälomaan on yli kolme kuukautta aikaa.
Aurinkoista viikonloppua kaikille.
karmale
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 08:38
Huomenta!
Kiva kun
rimppu
kin on ilmestynyt
Tosi ihanaa, kerkesin jo kaipaileen, että mihis sitä on hävitty
Minäkään en ole sisäsiivousihminen, mutta ulkona puutarhatöissä viihdyn vallan mainiosti. Raparperit on nupullaan ja tulppaanin piikkiä ja krookukset näyttää aukaisevan kukkiaan. Linnut pitää mahtavaa konserttia
kesä on tulossa.
lähdetään hakemaan pikkupoitsua tänne, vanhemmat on lähdössä matkalle. Harmi vaan, että pikkupoitsu on tullut kipeeksi, käyttävät lääkärissä vielä tässä aamupäivällä.
Oikein mukavaa keväistä päivää kaikille
Sivu:
<
1
2
3
4
...
70
71
72
73